مشاهدة النسخة كاملة : طلب مساعدة من كل طلبة كلية اعلوم بلييز ساعدوني

رنا بدير
28-09-2009, 04:25 AM
يا جماعة عشان خاطري ردوا عليا وساعدوني
دلوقتي انا دخلت علوم بني سويف وطبعا فرحانة لاني دخلت كلية العباقرة:av4056bb7jp3: ولكن....
انا كان نفسي يجيلي عين شمس ومحصلش نصيب مش مشكلة انا كدا كدا اهلى هيسبوني في مدينة طالبات بس المشكلة انو لما فتحت موقع كلية العلوم في بني سويف مالتش تحاليل اللي انا نفسي فيها

فانا مش عارفة هو نظام التخصص في الجامعة دي من اول سنة ولا بعد كدا لو بعد كدا يبقى اتخصص لما احول عين شمس

ولا هل التحاليل ده بيندرج تحت قسم الكيمياء بلييييييييييييز يا جماعة اي حد عنده اي معلومة مايبخلش عليا بيا يا رب كلكم تنجحوا وتاخدوا الدكتوراه كمان:slap1qk6:

MuHaMeD kHaLeD
28-09-2009, 10:04 AM
يا جماعة عشان خاطري ردوا عليا وساعدوني
دلوقتي انا دخلت علوم بني سويف وطبعا فرحانة لاني دخلت كلية العباقرة:av4056bb7jp3: ولكن....
انا كان نفسي يجيلي عين شمس ومحصلش نصيب مش مشكلة انا كدا كدا اهلى هيسبوني في مدينة طالبات بس المشكلة انو لما فتحت موقع كلية العلوم في بني سويف مالتش تحاليل اللي انا نفسي فيها

فانا مش عارفة هو نظام التخصص في الجامعة دي من اول سنة ولا بعد كدا لو بعد كدا يبقى اتخصص لما احول عين شمس

ولا هل التحاليل ده بيندرج تحت قسم الكيمياء بلييييييييييييز يا جماعة اي حد عنده اي معلومة مايبخلش عليا بيا يا رب كلكم تنجحوا وتاخدوا الدكتوراه كمان:slap1qk6:

بصي يا جميل هي الكيميا بتاهلك انك تفتحي معمل تحاليل اللي نفسك فيه:078111rg3:
بس ان شاء الله بعد ما تخلصي الاربع سنين هتعملي حاجه اسمها دبلومة
كيميا حيويه عشان تقدري تفتحي و تشتغلي في اي معمل
و ممكن تعملي الماجيستير و تبقي اخصائية تحاليل طبيه
بالتوفيق ان شاء الله

رنا بدير
28-09-2009, 10:44 AM
اها يعني مفيش قسم لوحده كده تحاليل

Travel
28-09-2009, 10:51 AM
بصى
انت لو جتلك علوم بنى سويف م اول مرة ف التنسيق لما قدمتى تقدرى تعملى التماس ويحولوكى لعلوم عين شمس
لو حابة تروحى هناك تبع نسبة الاغتراب 8 %

اما بالنسبة للتحاليل ف هى مش قسم
دى عبارة عن تخصص ف مجال العمل لما تتخرجى
ودا انك تدخلى قسم /بيولوجى وهتلاقى الاقسام بعد كدا ف سنة تانية وتالتة اللى بتئهلك للعمل ف المجال دا
وربنا يكرمك ويوفقك ان شاء الله
:)

totta2010
28-09-2009, 06:10 PM
بصى
انت لو جتلك علوم بنى سويف م اول مرة ف التنسيق لما قدمتى تقدرى تعملى التماس ويحولوكى لعلوم عين شمس
لو حابة تروحى هناك تبع نسبة الاغتراب 8 %

اما بالنسبة للتحاليل ف هى مش قسم
دى عبارة عن تخصص ف مجال العمل لما تتخرجى
ودا انك تدخلى قسم /بيولوجى وهتلاقى الاقسام بعد كدا ف سنة تانية وتالتة اللى بتئهلك للعمل ف المجال دا
وربنا يكرمك ويوفقك ان شاء الله
:)
بالضبط كده
الله ينور