مشاهدة النسخة كاملة : ساعدوني يا طلبة سياحةوفنادق السادات

hamadagoal
04-10-2009, 10:09 PM
السلام عليكم اولا
انا الحمد لله دخلت سياحة فنادق المنوفية وامتحان الانترفيو بتاعي يوم الاحد القادم فياريت الاخوة اللي دخلو المنوفية قبل كدة او في المنوفية يقولولي اسئلة الانترفيو عاملة ازاي والجو اية نظامة وكدة لو سمحت مع العلم اني كنت معهد سياحة سنتين والحمد لله تخرجت بتقدير جيد جدا ودخلت سياحة وفنادق المنوفية ومش باقي غير اني اعدي الانترفيو

hamadagoal
05-10-2009, 01:30 PM
كدة ياجماعة 14واحد ومفيش اي رد طب عبروني طيب

sympathique
05-10-2009, 01:34 PM
متقلقش من الانترفيو

روتينى مش اكتر

وهتعدى فيه

بنووووته مصريه
05-10-2009, 06:14 PM
اولا مبروك طبعاا
ثانيا انا داخله اولى سياحه وكنت السادات قبل محول لحلوان بس حضرت الانتر فيوو وهو سهل جدااا وعلى فكره روتينى والناس كلها بتعدى وبيكون سهل جداا حتى اسهل من اى نترفيو بتاع اى كليه تانيه وان شاء الله هتعدى منه متقلقش خالص

hamadagoal
06-10-2009, 02:13 AM
اولا مبروك طبعاا
ثانيا انا داخله اولى سياحه وكنت السادات قبل محول لحلوان بس حضرت الانتر فيوو وهو سهل جدااا وعلى فكره روتينى والناس كلها بتعدى وبيكون سهل جداا حتى اسهل من اى نترفيو بتاع اى كليه تانيه وان شاء الله هتعدى منه متقلقش خالص
ربنا يطمنك يارب ويوفقك انشاء الله ومعلش بقا نعوض الصحوبية هنا في المنتدي

بنووووته مصريه
07-10-2009, 07:13 PM
ربنا يطمنك يارب ويوفقك انشاء الله ومعلش بقا نعوض الصحوبية هنا في المنتدي
ويوفقنا جميعا يارب واكيد طبعاا كلنا اخوات من غير اى حاجه وابقى طمنا عليك ان شاء الله

DINAELELAMY
10-10-2009, 04:44 AM
بص بجد مش هقولك انه ملهوش اي لزمة انا رايحة تانية
سهل جدا
خليك هادي جدا ومفيش اي حاجة
هيقواك قدم نفسك دخلت الكلية ليه وبعد كده عملات وعواصم وخلاص كده شكرا
متقلقش وان شاء الله خير
لو عايز اي حاجة تاني أأمر

aya yoyo
10-10-2009, 10:59 AM
هااااااااااااااااااى انا aya عوزا اعرف مين دخل كليه السادات سياحه وفنادق وعنده الانتر فيو بكرا انا عندى الانتر فيو بكرا بس مش عارفه حد معايا ياريت اعرف حد منكم وكمان ايه اخبار الدراسه هناك لذيذه ولا ايه ميرسي

حنين العراقية
26-01-2010, 12:19 AM
الف شكرررررررررررررررررررررررررررررررررر

احمد محمد كامل محمد
25-03-2010, 07:51 AM
ياباشا ولا يكون عندك اى فكره عن الكليه اصلا انا تانيه سياحه فى السادات وياريت اشوفك اوك