مشاهدة النسخة كاملة : تجمع تجاره انجلش اسكندريه (سبا باشا)

الصفحات : [1] 2

Bavly2009
07-10-2009, 07:32 PM
يا جماعه انا عارف ان فى تجمع لتجاره اسكندريه لكن بما ان احنا اتنقالنا سبا باشا حبيت اعمل تجمع لينا احنا بس
و نتعرف على بعض فيه و اتمنى اتعرف عليكوا كلكوا فى الكليه ان شاء الله

امن احمد
07-10-2009, 11:35 PM
انا معاك فى اولى فى سابا باشا section c
و انا معاكم فى اى حاجة يا شباب
و شكرا يا bavly انك عملتلنا تجمع زى ده
بس يا رب يكبر

مايومايو
08-10-2009, 04:22 PM
انا فى تجارة انجلش سابا باشا وانا صحبة مجموعة تجارة انجليش اسكندرية فياريت لو اى معلو مات او محاضرات تفيدونا بيها للعلم انا سنة اولى

مايومايو
08-10-2009, 04:23 PM
والمجموعة اللى انا عملتها خاصة بسابا باشا بس

عبدالله مرسى
08-10-2009, 05:59 PM
انا عبدالله فى تجارة انجلش سابا باشا ياريت يا جماعة نتعرف على بعضينا ونتفق على يوم نتقابل فى الكلية نتعرف على بعض اوكى;)

مايومايو
08-10-2009, 09:35 PM
ياجماعة ارجو الاشتراك فى المجموعة الاجتماعية بتاعتى تجارة انجليش جامعة الاسكندرية كما اشترك فيها bavly2009 مرسى اوى وياريت نكون مجموعة كبيرة اوى عشان نعرف عن كليتنا حاجات كتير ومرسى اوى

KARIM_METWALLY
08-10-2009, 10:02 PM
تجارة سابا باشا سيكشن e بس بحضر ال 6 ايام عادى

مايومايو
09-10-2009, 06:28 PM
عاوزين المجموعة الاجتماعية بتاعتنا تكبر وتكون 100 واحد ياريت تشتركوا كلكوا فى المجوعة تجارة انجليزى جامعة الاسكندرية

Bavly2009
09-10-2009, 06:33 PM
متشكر جدا يا جماعه على رضودكم الجميله و بأذن الله ها احاول انى اجيبلكم اى اخبار جديده و هحاول اجيب المحضرات
واتمنى فعلا ان احنا نتعرف على بعض فى الكليه و نكون اصحاب
و بالمناسبه ده موقع الدكتور عبدالفتاح ماضى بتاع حقوق الانسان وهتلاقه فيه كل المحضرات بأذن الله
http://www.abdelfattahmady.net/

Bavly2009
09-10-2009, 06:37 PM
انا معاك فى اولى فى سابا باشا section c
و انا معاكم فى اى حاجة يا شباب
و شكرا يا bavly انك عملتلنا تجمع زى ده
بس يا رب يكبر

على فكره انا كمان سكشن c بس يارب نتقابل و نتعرف اكتر
و عاوزك تقولى رئيك فى الدكتره
انا رئى انهم كلهم كويسين و زى الفل و افضهم د.عبدالفتاح و د. فايز
بس فى دكتور شكله هيطلع عنى معاه اظن انت عارفه :abdoog8:

لويس التاسع
10-10-2009, 11:13 AM
انا كمان section c وانا عارفه ان الدكتور الوحيد اللى مش عاجب الكل هو بتاع الاقتصاد وربنا يستر علينا منه يارب ولو في محاضرات ياريت لا تبخلوا علينا لان بجد الواحد مش عارف يذاكر ازاى

Bavly2009
10-10-2009, 05:42 PM
انا كمان section c وانا عارفه ان الدكتور الوحيد اللى مش عاجب الكل هو بتاع الاقتصاد وربنا يستر علينا منه يارب ولو في محاضرات ياريت لا تبخلوا علينا لان بجد الواحد مش عارف يذاكر ازاى

عندك حق فعلا دكتور الاقتصاد صعب جدا و بأذن الله ها احوال اجبلكم حجات تفيدكم فى الدراسه و اتمنى اتعرف بيك يا لويس التاسع :039uw8:

Bavly2009
10-10-2009, 08:26 PM
ايه يا جماعه ما حدش تجاره انجلش اسكندريه فى المنتدى كله غير احنا بس ؟
مش مشكله بس ياريت نحدد يوم نتقابل فيه و نتعرف على بعض اكتر
انا عن نفسى موجود حد و تلات و اربع و خميس

مايومايو
11-10-2009, 12:41 AM
ياجماعة انا اتخنقت خلاص من الكلية دية حسة انى هضيع فى الكلية دية انا مش فاهمة اى حاجة خالص ياترى انا كدة بس ولا انتوا كمان وارجو النصيحة

مايومايو
11-10-2009, 01:05 AM
انا مش فاهمة حاجة من دكتور الاقتصاد والmath

مايومايو
11-10-2009, 01:07 AM
مرسى وياريت المجموعة الاجتماعية تكبر مش معقول مافيش تجارة انجليزى سابا باشا

Bavly2009
11-10-2009, 05:36 PM
على فكره كله فى الاول ما بيبئاش فاهم حاجه يعنى كلنا فى الهوا سوا
بالنسبه للاقتصاد و الماس و الاكونتينج لازم ناخد فيهم كرسات
اما بقيت المواد سهله ممكن نذكرها لوحدنا بس كله بيقولى لازم تذاكر اول باول يعنى ما نعملش زى ثانوى

Bavly2009
11-10-2009, 05:40 PM
بالمناسبه لسيكشن c دكتور على بتاع الاداره اتغير و جه واح تانى انا ما فهمتش منه حاجه
علشان كده ها اروح بكره احضر فى سيكشن d مع دكتور على الى عاوز يجى معايا المحاضره الساعه 11
لان كمان الدكتور الجديد ما بيكتبش اى حاجه و بيقول ذكره من الكتب و النت
و الصراحه عمل كام حركه النهارده كنت هاتشل منه ده بيعملنا كأنانا اطفال فى ابتدائى
و على فكره هو عامل كويز الاسبوع الجاى يعنى ربنا يستر

Bavly2009
11-10-2009, 05:42 PM
اما بالنسبه للكتب يا جماعه انا كنت فى المجمع يوم السبت و استلمت 3 كتب بس
و قالولى تعال استلم الباقى (8 كتب) اخر الاسبوع
انا عن نفسى ها اروح يوم السبت بدل ما اروح على الفاضى و يقولوى تعال بكره

لويس التاسع
11-10-2009, 08:01 PM
على فكره انا بنت وصح دكتور البزنس لكن بيشرح كويس بس المشكله ان الواحد مش بيلحق يكتب وراه لكن والللللللللللللله بجد ربنا يستر
وعلى فكرة ممكن الحصه الجايه بتاع الاقتصاد يعمل الكويز لانى سمعته وهو بيقول للبنت ممكن المحاضرة الجايه
لكن بالنسبه لبتاع البزنس برضه في ناس بتضحك على حاجات تافهه لكن المفروووووووووض اننا جاييييين المحاضره علشان نفهم
وربنا ان شاء الللللللله هيكون معانا باذن للللله
والللللللللللللللللللللللللله ولى التوفيق

Eslam 2010
11-10-2009, 08:48 PM
انا اسمى اسلام معاكو فى تجارة انجلش سيكشن D وعلى فكرة يا بافلى دكتور ال business مش على مسلم
اللى بيدينا اسمه عبدالسلام و المحاضرة الساعة 12 مش 11

اللى انت قصدك عليه ده شعره كبير كده وبيشرب بايب ؟
لو هو يبقى متتعبش نفسك عشان هو ده عبد السلام اللى عندنا

Eslam 2010
11-10-2009, 08:51 PM
مرسى وياريت المجموعة الاجتماعية تكبر مش معقول مافيش تجارة انجليزى سابا باشا

لا هو فى بس مش كل الطلية عرفة الموقع ده

Eslam 2010
11-10-2009, 09:01 PM
انا مش فاهمة حاجة من دكتور الاقتصاد والmath

هو دكتور اليسى حلو بيفهم بس مش بيكتب حاجة
لو عايزة المحاضرة بتاعته هتلاقيها فى مكتبة السنترال اللى فى وش الكلية

احنا برضو مش بنفهم حاجة من دكتور الmath عشان صوته واطى و هو اصلا تعبان و بيبعد الميك عن بقه
اسمه عادل حلاوة

بس ان شاء الله اطمنى مع الكورسات و المذاكرة على طول اول بأول مش هيبقى فى مشاكل

و المحاضرات كلها بتبقى فى مكتبة السنترال
انا بجيب محاضرات الدكاترة اللى ما بتكتبش

sorry لو طولت
وتقبلوا مرورى:078111rg3:

Eslam 2010
11-10-2009, 09:02 PM
على فكره انا بنت وصح دكتور البزنس لكن بيشرح كويس بس المشكله ان الواحد مش بيلحق يكتب وراه لكن والللللللللللللله بجد ربنا يستر
وعلى فكرة ممكن الحصه الجايه بتاع الاقتصاد يعمل الكويز لانى سمعته وهو بيقول للبنت ممكن المحاضرة الجايه
لكن بالنسبه لبتاع البزنس برضه في ناس بتضحك على حاجات تافهه لكن المفروووووووووض اننا جاييييين المحاضره علشان نفهم
وربنا ان شاء الللللللله هيكون معانا باذن للللله
والللللللللللللللللللللللللله ولى التوفيق

اه هو قال لنا توقعوا الكويز فى اى وقت

مايومايو
11-10-2009, 10:15 PM
ربنا يستر والله ومرسى اوى على كل اللى ردوا عليا وبعدين انا سكشن d يعنى دكتور عبد السلام بيدينى ودكتور عادل حلاوة ودكتور محمود سليمان بس انا معجبة اوى بالدكتور دا لانة عندة ضمير اوى اوى اوى لكن دكتور عبد السلام انا معرفتش افهم اوى يعنى ودكتور عادل حلاوة شكلة تعبان اوى ربنا معاة بس انا مسمعتش ولا كلمة منة انتوا فعلا بتكلموا على اللى شعرة كبير وماسك بايب هو دا دكتور عبد السلام

مايومايو
11-10-2009, 10:17 PM
واسفة لو طولت عليكوا ومرسى بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااى

Bavly2009
11-10-2009, 10:46 PM
على فكره انا بنت

اولا انا اسف جدا انا مكنتش اعرف
ثانيا دكتور البسنس بتاع النهارده ده اى كلام و مبيعرفش يشرح كويس و د. على احسن منه 100 مره
وفعلا د.الليثى احتمال يعمل الكويز المره الجايه فعلا:giljotiiniug3:
و انا الصراحه مرعوب لانه ما بيكتبش حاجه و المجضرات الى اخدتها من المكتبه ما فيهاش غير الكام رسمه الى كتبهم و الكام كلمه بس

Bavly2009
11-10-2009, 10:49 PM
انا اسمى اسلام معاكو فى تجارة انجلش سيكشن d وعلى فكرة يا بافلى دكتور ال business مش على مسلم
اللى بيدينا اسمه عبدالسلام و المحاضرة الساعة 12 مش 11

اللى انت قصدك عليه ده شعره كبير كده وبيشرب بايب ؟
لو هو يبقى متتعبش نفسك عشان هو ده عبد السلام اللى عندنا

على فكره يا اسلام الى انت ما تعرفوش ان الدكتور اتغير و الى انت بتقول عليه بقى عندنا و د.على بقى عندكم
و بجد انا بحسدكم على الراجل ده من اول محاضره باين ان راجل محترم و عنده ضمير فى الشرح
و على فكره ده مش كلامى لوحدى ده كلام ناس فى سنه 3

Bavly2009
11-10-2009, 10:54 PM
ربنا يستر والله ومرسى اوى على كل اللى ردوا عليا وبعدين انا سكشن d يعنى دكتور عبد السلام بيدينى ودكتور عادل حلاوة ودكتور محمود سليمان بس انا معجبة اوى بالدكتور دا لانة عندة ضمير اوى اوى اوى لكن دكتور عبد السلام انا معرفتش افهم اوى يعنى ودكتور عادل حلاوة شكلة تعبان اوى ربنا معاة بس انا مسمعتش ولا كلمة منة انتوا فعلا بتكلموا على اللى شعرة كبير وماسك بايب هو دا دكتور عبد السلام

فعلا دكتور مجمود سليمان راجل محترم جدا و عنده ضمير مش زى ناس تانيه ما بنفهمش منهم حاجه
اما بالنسبه لدكتور عبد السلام فأعتقد انى هتعب معاه اوى لان صوته واطى و بيبعد الميكرفون و مبفهمش منه اى حاجه انا خرجت من المحاضره النهارده مش فاهم حاجه خالص غير الكام مثال الى قالهم
و مش عارف هذاكر منين علشان الكويز ده بجد ربنا يستر

امن احمد
11-10-2009, 10:57 PM
معلش يا جماعة مكنتش متابع معاكم اصل النت كان فاصل
و متفكرنيش يا بافلى بدكتور عبد السلام ده (انت يا واد يابو كسكتة :d )
انا مفهمتش منه اى حاجة خااالص غير مثال البيبسى و التيوتا و عيد ميلاد شروق و صاحبتها :d
فينك يا دكتور على
وربنا يستر ان شاء الله
و نصيحة يا جماعة ماتبتدوهاش كورسات كدة من اول سنة
و اسف لو كنت طولت عليكم سلام

Bavly2009
11-10-2009, 11:21 PM
معلش يا جماعة مكنتش متابع معاكم اصل النت كان فاصل
و متفكرنيش يا بافلى بدكتور عبد السلام ده (انت يا واد يابو كسكتة :d )
انا مفهمتش منه اى حاجة خااالص غير مثال البيبسى و التيوتا و عيد ميلاد شروق و صاحبتها :d
فينك يا دكتور على
وربنا يستر ان شاء الله
و نصيحة يا جماعة ماتبتدوهاش كورسات كدة من اول سنة
و اسف لو كنت طولت عليكم سلام
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه (انت يا واد يابو كسكتة :d )
ده شكله ها يتعبنا معاه فعلا دكتور على ده كان 100 100

بس اوعى تكون انت الواد ابو كسكته:d

Eslam 2010
11-10-2009, 11:52 PM
على فكره يا اسلام الى انت ما تعرفوش ان الدكتور اتغير و الى انت بتقول عليه بقى عندنا و د.على بقى عندكم
و بجد انا بحسدكم على الراجل ده من اول محاضره باين ان راجل محترم و عنده ضمير فى الشرح
و على فكره ده مش كلامى لوحدى ده كلام ناس فى سنه 3

هو اتغير امتى؟ ده دخلنا الاسبوع اللى فات
مين قالك انهم بدلوا الدكاترة؟
عموما بكرة حنشوف

Eslam 2010
11-10-2009, 11:55 PM
ثانيا دكتور البسنس بتاع النهارده ده اى كلام و مبيعرفش يشرح كويس و د. على احسن منه 100 مره
و انا الصراحه مرعوب لانه ما بيكتبش حاجه و المجضرات الى اخدتها من المكتبه ما فيهاش غير الكام رسمه الى كتبهم و الكام كلمه بس

متقلقش مكتبة السنترال فيها كورسات الاقتصاد و مكتوبة بالكمبيوتر كمان وفيها الكلام اللى شرحه فى المحاضرة

Eslam 2010
12-10-2009, 12:00 AM

فعلا احسن دكتور عاجبنى هو بتاع الاكونتينج عشان عنده ضمير و بيشرح و بيكتب كمان بالرغم من انه بيخلينا
نكتب كتير وايدينا بتوجعنا :d

انتى حضرتى محاضرة النجليزى بتاعة انهارده ؟
باين عليها كده سهلة ان شاء الله
ربنا معانا كلنا

امن احمد
12-10-2009, 12:27 AM
لالالالا ماتخافش يا بافلى
مش انا الواد ابو كسكته :d
بس كدة حايخلينى ماجيش الكلية (بكسكته) خااالص :d

Eslam 2010
12-10-2009, 03:26 PM
فعلا يا بافلى دكتور البسنس اتغير
وفعلا دكتور على مسلم طلع احلى من عبد السلام لانه بيشرح و بيخلينا نكتب وقال لنا انه هيحط المحاضرات على موقع الكلية قريب بإذن الله

انت حضرت انهارده البسنس؟

Bavly2009
12-10-2009, 04:09 PM
فعلا يا بافلى دكتور البسنس اتغير
وفعلا دكتور على مسلم طلع احلى من عبد السلام لانه بيشرح و بيخلينا نكتب وقال لنا انه هيحط المحاضرات على موقع الكلية قريب بإذن الله

انت حضرت انهارده البسنس؟

انا كنت معاكم النهارده بس دكتور على كان 100 100 فهمت معظم المحاضره على عكس دكتور عبد السلام ما فهمتش منه حاجه

Bavly2009
12-10-2009, 04:11 PM
لالالالا ماتخافش يا بافلى
مش انا الواد ابو كسكته :d
بس كدة حايخلينى ماجيش الكلية (بكسكته) خااالص :d
انا عن نفسى مش هايخلينى اجى ولا بكسكته و لا من غير و نصيحه احضر مع على مسلم كمان:d

مسلمة_(section (c
12-10-2009, 04:19 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا معاكم فى تجارة سابا باشا سيكشن c
الليثى:abdoog8:

وما فهمتش اى حاجه من الليثى انا كل اللى اعرفه انه كان بيتكلم عن الاقتصاد لكن فى الحقيقه شكله اقتصاد منزلى عمال يتكلم انجليزى وعربى مع بعض والعربى اللى بيقوله مش بيترجم الانجليزى اللى قبله ...لا ....ده بيكمل بى باقى الجمله وعمال يقول رز وشكلاته وقمح وكانه حيعمل كيكه :(:(:(:(
على مسلم :078111rg3:
انا فهمت من على مسلم حلو شرحه وكمان حلو اوى طريقه العرض بتاعته بالاب توب والبوجيكتور
فايز:078111rg3:
شرح فايز حلو جداااا وكمان بعد ما بيخلص بيدينا اسئله على اللى شرحه
محمود سليمان :078111rg3:
توأم من باراك اوباما انا اول مادخل لنا قولت باراك اوباما عندنافى الكليه وانا ما اعرفش :028ja7::028ja7:وشرحه مش وحش ......
وكده يبقى فاضل لنا الانجلش وتقريبا حتدينا معيده اسمها هبه ويبقى فاضل كمان الماس اللى حتديهولنا امتثال بسمع انها كويسه بس انا ماحرضتش يوم الاحد اللى فات ممكن حد يقولى عبد السلام احلى ولا على مسلم ؟؟؟؟انا حضرت النهارده لعلى مسلم من 12-2

مسلمة_(section (c
12-10-2009, 04:29 PM
يا جماعه انتوا بداتوا تذاكروا ولا لسه:excl::excl: انا عماله اقول بكره بكرة وعده اسبوع ونص;) ومش عارفه اذاكر من الورق اللى فى المكتبات ولا المحاضره اللى بنكتبها ورا الدكتور بس طبعا:frown::frown: حنتطر نكتبها تانى فى البيت وده حيا خد ووقت وبعدان انا عايزة اعرف حد جاب الكتب:excl: وياترى حتجبوها ولا لأ ؟؟؟؟:excl:اصل كل دكتور يدخل يقول عايز الكتاب وهل حنبقوا نذاكروا منها بعد كده ولا لأ ارجو الرد :bosyht9::bosyht9::bosyht9:

امن احمد
12-10-2009, 04:51 PM
اولا احب اعلق على حكاية دكتور لببيثى يا مسلمة
الراجل ده لما دخلنا اول محاضرة كنت فاهم منه زى الفل لحد ما خلص مثال الايس كريم و الشيكولاتة و اول جراف
بعد كدة مفهمتش منه اىىىىىىىىى حاجة خاااالص
بس لما دخلنا اخر محاضرة اللى هيا بتاعت يوم الحد اللى فات و عاد شرح اول محاضرة فهمتها و الحمد لله
لا و مش كدة و بس :d لا دانا كمان فهمت باقى المحاضرة كويس جدا بس هو عيبه انه مش بيكتب فانت لازم تكتب وراه ملحوظات تفكرك باللى هو قاله
اما عن الكتب فطبعا الكتب دى لازم تتجاب علشان مصاريفها الزامية مش اختيارية يعنى حتتجاب حتتجاب و كمان متنسوش ان دكتور محمود سليمان ادا واجب من الكتاب
اما حكاية المذاكرة فانا ابتديت و برضه الحمد لله عشان الكلية مش زى الثانوية يعنى كلها كام اسبوع و حنلاقى الامتحانات جت (كمان مش كام اسبوع لا ده الاسبوع اللى جاى فى كويزات :()
انا طولت اوووووووى
يلا سلام

Eslam 2010
12-10-2009, 06:58 PM
المعيدة بتاعة الانجليزى بتشرح حلو هى دخلتلنا امبارح
وهو الانجليزى كمان ساهل
ربنا يسهل ان شاء الله
و خلى بالك دكتور محمود سليمان عايز الكتاب ال ninth edition بيبقى مكتوب عليه من فوق

امن احمد
12-10-2009, 08:55 PM
تمام يا اسلام
ninth edition

مايومايو
12-10-2009, 09:21 PM
مرسى اوى على الرد كلكم وبعدين انا حضرت الانجليش يوم الحد وكانت كويسة يعنى بس هى شكلها معيدة مش دكتورة والله اعلم وانهاردة روحت الماس لدكتور عادل حلاوة بس كان صوتة مش عالى والنور قطع بس جاة تانى وبعد كدة روحت لدكتور الاكونومى بس الدكتور اتغير فعلا وعجابنى اوى على الاقل دا بيكتب فالحمد لله كتبت وراة وقولت اروح افهم بكرة عندنا low ربنا معاة سكشن d ويطلع بكرة الدكتور كويس وربنا معانا كلنا ومرسى وباى

Bavly2009
12-10-2009, 10:39 PM
انا فعلا مش عارف اذاكر منين انا اتخنأت

Eslam 2010
12-10-2009, 10:56 PM
تصدقى ان انا معرفتش اسمع دكتور الماس الا لما النور قطع !
عشان كله سكت و هو علا صوته و المراوح برضه كانت عاملة صوت

اللى نط من البنش عشان يقفل المروحة ده كان قاعد جنبى

Eslam 2010
12-10-2009, 10:59 PM
انا فعلا مش عارف اذاكر منين انا اتخنأت

ذاكر من كل حاجة عندك مش هتخسر حاجة و بعدين المسائل بتساعد على الفهم و المذاكرة برضه
انا اكتر حاجة مخوفانى هى حكاية الكويزز دى
خصوصا بتاع الاقتصاد

Bavly2009
12-10-2009, 11:05 PM
و انا كمان صدقنى مرعوب من الكويز

Eslam 2010
12-10-2009, 11:09 PM
احنا نعمل اللى علينا و نذاكر وربنا يسهل

وبعدين بيقولك الكويز بيبقى عبارة عن اسئلة اختيارية سريعة يعنى ممكن ميصعبهاش عشان تتحل فى عشر دقايق او ربع ساعة

امن احمد
13-10-2009, 12:02 PM
يا جدعان متقلقوش كله خير ان شاء الله
انهاردة كان عندنا دكتورة امتثال بتاعت الماس
الست دى و الله بتقول كلام زى الفل :D
و فهمت منها المحاضرة الحمد لله
بس مكتبتش غير المسائل و القوانين بس
و لو حد يا حماعة يعرف يجيب المحاضرة بتاعت الmangment اللى فاتت يبقى عمل فيا جميلة
و شكراااااااا

Bavly2009
13-10-2009, 12:28 PM
فعلا دكتوره امتثال 100 100 و لأول مره اطلع فاهم كل المحاضره تقريبا
بالنسبه لالـ management فا انا بجيب محضرات على مسلم من مكتبة الرساله لكن عبد السلام مالوش محضرات

Eslam 2010
13-10-2009, 04:30 PM
مكتبة السنترال فيها كل المحاضرات و الكورسات كمان

مايومايو
13-10-2009, 04:31 PM
هى دكتورة امتثال عندها محاضرات فى المكتبات ولا لاءة عشان انا مش فاهمة من دكتور عادل حلاوة وبعدين انا عاوزة احضر معاة لكن خايفة لتعرف انى سكشن d لما تعمل الكويز دا اللى انا مش عارفة هعمل اية مع الليثى اللى قال انهاردة المرة الجاية فى كويز مدتة ربع ساعة ورحت سالت فى مكتبة الفرسان قالولى مافيش حد راضى يكتب وراة وبالتالى معنديش اى حاجة لة خالص قولولى ازاكر الاقتصاد منين وmath ازاى وينفع احضر مع دكتورة امتثال ولا لاءة ومرسى

Bavly2009
13-10-2009, 07:37 PM
اولا بالنسبه للماس ممكن تحضرى مع دكتوره امتثال عادى ده من حقيك انيك تحضرى فى اى سكشن بجانب السيكشن بتاعك
انا مثلا بحضر مع دكتور على مثلم مع سكشن d رغم انى c و كنت ها اروح اققوله المره الى فاتت انا سكشن سى و مش فاهم حاجه من على مسلم
ثانيا : بالنسبه لمحضرات دكتوره امتثال ها تلائيها فى اى مكتبه و هى الصراحه ممتازه و هتفهميك الماده كويس جدا و نصيحه احضرى معاها و لما يبقى فى كويز ابقى امشى قبل الكويز و قوليلها عادى انك فى سكشن d ما فيش مشاكل
ثالثا : بالنسبه للأقتصاد الليثى شرحه مش وحش بس المشكله فى المحضرات المحضرات الى موجوده فى المكاتب لليثى هى الكام رسمه الى بيرسمها فى المحاضره و الكام كلمه الى بيقولهم بس علشان كده لازم نذاكر الاقتصاد من ورق الكورسات رغم انى حاولت اذاكر من ورق الكورسات حسيت انى مش فاهم حاجه
خامسا : اتمنى انى اكون افدتكم و اسف على الاطاله

مسلمة_(section (c
13-10-2009, 07:53 PM
انا مرعوبه من الكويز وورق المكتبات كتيييييييييييييير حنذاكر منين؟؟؟:excl::excl::excl::excl:

Bavly2009
13-10-2009, 08:00 PM
اكيد كلنا خايفين علشان ده اول كويز لينا ده طبيعى
بس احنا نعمل الى علينا و الباقى على ربنا
يعنى نذاكر من ورق الدكتور الى ها يحط الامتحان ده اهم واحد و لو مالهوش محضرات زى الليثى و عبد السلام يبقى نذاكر من ورق الكورسات

Eslam 2010
13-10-2009, 08:06 PM
انا رحت مكتبة السنترال بعد المحاضرات انهارده و سئلت على محاضرة الاقتصاد قالى محدش عارف يكتب وراه وقالى تعالى بكره وانت هتلاقيها
انا مرعوب من كويز الاقتصاد بالذات:(

مايومايو
13-10-2009, 11:20 PM
مرسى اوى على ردودكم بس ينفع امشى واقولها انا مش السكشن بعد الامتحان ولا قبل ماادخل انا شايفة ان هيكون احسن لو قولتلها سكشن d وبعدين انا خايفة ليكون ورق الكورسات مخالف لدكتور الليثى لانة قال اللى مش هيرسم زى بالضبط مش هينفع وبعدين اكتر كلامة عربى مش انجليش على فكرة هو كدة بيضرنا مش بينفعنا اوى يعنى وبعدين دكتور محمود سليمان مدينا حاجات نحلها وانا مش فاهمة حاجات كتير فيها وبعدين فعلا فى ورق كتير اوى فى المكتبات نذاكر منين ولا منين وربنا يستر وانا كمان مرعوبة من الكويز خصوصا انة له 25 درجة من المادة يعنى كتير اوى ومرسى

مايومايو
13-10-2009, 11:41 PM
ربنا يسترانا والله مرعوبة من الكلية الغريبة دية

Eslam 2010
13-10-2009, 11:45 PM
مرسى اوى على ردودكم بس ينفع امشى واقولها انا مش السكشن بعد الامتحان ولا قبل ماادخل انا شايفة ان هيكون احسن لو قولتلها سكشن d وبعدين انا خايفة ليكون ورق الكورسات مخالف لدكتور الليثى لانة قال اللى مش هيرسم زى بالضبط مش هينفع وبعدين اكتر كلامة عربى مش انجليش على فكرة هو كدة بيضرنا مش بينفعنا اوى يعنى وبعدين دكتور محمود سليمان مدينا حاجات نحلها وانا مش فاهمة حاجات كتير فيها وبعدين فعلا فى ورق كتير اوى فى المكتبات نذاكر منين ولا منين وربنا يستر وانا كمان مرعوبة من الكويز خصوصا انة له 25 درجة من المادة يعنى كتير اوى ومرسى

بيتهيئلى مش هينفع عشان فى واحدة عملت كده مع دكتور عادل حلاوة وكان هياخد بطاقتها ... ما انتى سيكشن d يعنى كنت شايفة الحكاية
الا بقى لو كانت هى متساهلة و ممكن توافق فعلا

لا هو ورق الكورسات زى الكلام اللى هو قاله بالظبط و بعدين هو قال لما تيجوا تذاكروا لازم ترسموا عشان تتعودوا على الرسم و هو قالنا ذاكروا من الكتاب
لو معكيش الكتاب هو قال فى دفعة جاية يوم الاربعاء اللى هو تقريبا بكرة
انا رايح بكرة المجمع عشان اجيب كتاب الاكونتنج و لو فى كتب تانية هقولكوا هنا
هو فعلا بيضرنا بس احنا لحد ما فاهمين
و حاولى تقراى محاضرات محمود سليمان و انتى هتفهميها ان شاء الله
اما بالنسبة للورق فانا بقارن الورق بكلام المحاضرة لو لقيته زيو بذاكر منه
اما المحاضرات اللى محدش بيكتب فيها فانا بجيب ورقها من المكتبة و اذاكره عشان هى دى الطريقة الوحيدة عبال ما الكتب تيجى
و احنا كلنا خايفين من الكويز خاصة الاقتصاد

معلش احنا لازم نتعب فى الأول كده و بعد كده ربنا هيسهلها إن شاء الله

انا رايى اننا ما نخدش كل حاجة بخوف و قلق عشان ده هيأثر علينا لازم نصبر شوية و ما نقلقش

انا اسف على الكلام الطويل ده و شكرا على التفاعل
و ربنا معانا و يكرمنا بإذن الله

مايومايو
13-10-2009, 11:49 PM
مرسى اوى على الرد وانشاء الله هروح بكرة المجمع واشوف الكتب اية لانى اجازة بكرة وارجع كتاب الاكونتنج تانى عشان هو نسخة 2008

teb betary
14-10-2009, 01:37 PM
ياجماعة انا شهادات معادلة ولسا جيلي جواب التحويل لتجارة اول امبارح فعايزة اعرف تجارة انجلش ليها وقت محدد والتحويل ليها بيقف ولا ايه؟؟ ياريت حد يجاوبني انا عايزة احول تجارة انجلش وفات ع الدراسة اسبوعين اهو

مايومايو
14-10-2009, 03:30 PM
والله انا عن نفسى معرفش اى حاجة عن الموضع دا ونصيحة منى متساليش على النت روحى الكلية واسالى بنفسك احسن لاننا مهما عرفنا مش هنعرف زى الكلية ودى نصيحة ودا راى بصراحة وانتى طبعا حرة وربنا معاكى انشاء الله وبالنسبة للدراسة اللى فاتت مش كتير يعنى ممكن تجيب الورق من المكتبات اللى قدام الكلية فى سابا باشا بس يارب ميطلعش اللى بيديك ميكنش حد بيكتب وراة اصلا وربنا معاكى ومرسى بببببااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااى

teb betary
14-10-2009, 05:39 PM
merci ya mayo w rabena yostor ba2a
bas eeeeh mawdooo3 elqwiz da????????

Bavly2009
14-10-2009, 06:07 PM
على فكره لو عاوزه تحولى تجاره انجلش يبقى بسرعه علشان دفع المصاريف اخره 15/10 فا ممكن بعد كده ماتقدريش تحولى
اما بالنسبه لموضوع الكويز ديه امتحنات مفاجئه على الامتحان 5 درجات من المجموع و هما خمس امتحنات و على ما سمعت من الدكاتره مافيش ميد ترم و درجات هتتوزع على الكويز يعنى مجموع الكويزس كلها 25 درجه

مايومايو
14-10-2009, 08:02 PM
على فكرة لو انتى انشاء الله بقيتى سكشن d انا عندى كويز يوم الاحد على الاكونتنج وربنا يستر وعندى الاسبوع دا برضة كويز على الاكونومى وربنا يستر برضة واسفة لو طولت عليكوا باى

مايومايو
14-10-2009, 10:10 PM
ياجماعة انا روحت المجمع انهاردة وقالولى تعالى الاسبوع الجاى فى كتابين e هتجبيهم من عندنا وقالولى شكل كتاب حقوق الانسان هتشتروا من برة هو دا الكلام اللى اتقليى

Bavly2009
14-10-2009, 10:14 PM
على فكره لو قالو اشترو حاجه من بره ما حدش يشترى لاننا دفعين تمن الكتب كلها يعنى لو اشترينا حاجه يبقى بتنازل عن حقنا
انا لو قاللولى كده ها اروح اشتكى للعميد

مايومايو
14-10-2009, 10:17 PM
بجد الكلام دا كلة صح بس لو فى كويز غصب عننا هنشترى او لو الدكتور طلب الكتاب مثلا يعنى علما بان الدكتور بتاعى دكتور فايز

مايومايو
14-10-2009, 10:18 PM
سورى مش دكتور فايز دكتور عبد الفتاح ماضى

Bavly2009
14-10-2009, 10:21 PM
ما انا كمان مع عبد الفتاح ماضى لانى سكشن سى يعنى ها احضر معاكم بكره
و على فكره الدكتور ده بالذات مش ها يحتاج الكتب لانه بينزل المحضرات على النت و انا هتفق معاه يعملنا منتدى علشان نحط عليه اسألتنا و هو يجاوب علشان كلنا نستفيد

Bavly2009
14-10-2009, 10:25 PM
بالمناسبه يا جماعه عاوزين نتقابل كلنا يوم فى الكليه نتعرف على بعض اكتر و انا عن نفسى ها سبلكم تحديد اليوم ده و انا معاكم فى اى يوم تحددوه معادا الجمعه و السبت

KARIM_METWALLY
14-10-2009, 10:25 PM
سيكشن e سيكشن الغلابة دكاترة تعبانة حتجن من الماس و من حلاوة و الاقتصاد فايز دخل قبل المحاضرة ب 10 دقايق و طرد 3/4 السيكشن برة حاجة تخنق بحضر كل ماده من دول مرتين عشان افهم و كمان الكويز قريب انا اللى جبت دا كله لنفسى ما كنت قاعد فى بتنا بامانة امتثال 10/10 و سليمان 10/10 و فايز 10/10 و نادية 10/10 و ثابت 10/10 كلة من بكرى و حلاوة حشد فى شعرىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىى:giljotiiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3::g iljotiiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3::giljot iiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3:

Bavly2009
14-10-2009, 10:29 PM
استحمل يا كريم كلنا لازم يكون فى السكشن دكتور او اتنين لا يطاقو
و لو مش فاهم منهم احضر مع اى دكتور تانى يعنى انت مش ها تغلب و واحده واحده الحال هيبقى تمام
و ربنا معاك

لويس التاسع
14-10-2009, 11:08 PM
كلنا كده فلازم الواحد يستحمل وان شاء اللللللله خير وبالنجاح وتقديرات كماااااااااااان

مايومايو
15-10-2009, 12:02 AM
يارب يبقى بالتوفيق لانى بجد خايفة جدا من الكلية دية وربنا معانا كلنا يارب بس انا مذكرتش حاجة لدكتور عبد الفتاح ماضى

مسلمة_(section (c
15-10-2009, 01:34 AM
على فكره لو قالو اشترو حاجه من بره ما حدش يشترى لاننا دفعين تمن الكتب كلها يعنى لو اشترينا حاجه يبقى بتنازل عن حقنا
انا لو قاللولى كده ها اروح اشتكى للعميد
طب ما احنا بناخد كورسات وبندفع فيها بردوا فلوس على شان مش بنفهم من الدكاترة اللى بيدونا ما روحتش اشتكيت ليه وبعديدن يعنى هو العميد حيقولك اه:excl: خلاص حنشتريهوملك انا على حسابى مش حيعمل لنا حاجه وبصراحه خسارة الفلوس اللى بندفعها لمصاريف الكليه دى على فكرة المصاريف دى يتروح للدكاترة يعنى مش بيعملوا حاجه ببلاش ده يعتبر كل حاجه بفلوسنا واحنا اللى بنقبضهم امال يبقى فين التعليم المجانى اللى الوزير بيقول عليه بيدفعونا 47000 :angry2::angry2:جنيه ويقولوا مجانى امال لو كليه خاصه حندفع كاااااااام ده طبعا غير الكورسات اللى بناخدها؟؟؟؟:(:(:(

مايومايو
15-10-2009, 02:34 AM
تفتكروا اية المواد اللى احنا محتاجنها ناخد فيها كورسات واسمها اية بس بصراحة المفروض نشتكى ومنسكتش عن حقنا حتى لو مش هنخدة يبقى خلصنا ضميرنا

لويس التاسع
15-10-2009, 09:53 AM
اكيد هناخدوا في الاقتصاد ودى اكتر ماده محدش فاهمها اصلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وربنا يستر يارب

mero97
15-10-2009, 07:55 PM
يا جماعة ياريت بجد نخش على جروب مستشارك النفسى اى حد عنده مشكله يحطها وبجد انا ححلها بكل سهولة وكمان الى مكتئب وعايز يضحك برده يشترك وبعدين يحط المشكله الى ديقتة وكمان الجروب الدينى كل واحد عايز يعرف عن دينه اكتر يخش يا جماعة دى اسامى الجروبات (مستشارك النفسى-الاكتئاب-الى يحب الرسول يخش)

Bavly2009
15-10-2009, 09:03 PM
طب ما احنا بناخد كورسات وبندفع فيها بردوا فلوس على شان مش بنفهم من الدكاترة اللى بيدونا ما روحتش اشتكيت ليه وبعديدن يعنى هو العميد حيقولك اه:excl: خلاص حنشتريهوملك انا على حسابى مش حيعمل لنا حاجه وبصراحه خسارة الفلوس اللى بندفعها لمصاريف الكليه دى على فكرة المصاريف دى يتروح للدكاترة يعنى مش بيعملوا حاجه ببلاش ده يعتبر كل حاجه بفلوسنا واحنا اللى بنقبضهم امال يبقى فين التعليم المجانى اللى الوزير بيقول عليه بيدفعونا 47000 :angry2::angry2:جنيه ويقولوا مجانى امال لو كليه خاصه حندفع كاااااااام ده طبعا غير الكورسات اللى بناخدها؟؟؟؟:(:(:(
اولا الكرسات ديه احنا بناخدها بمزجنا و فى ناس كتير ما بتخدش
اما الكتب ديه احنا دفعين تمنها يعنى حقنا احنا دافعين 1500 للكتب بس يعنى من حقنا كل كتاب و المفروض ما نتخلاش عن حققونا
و بالنسبه لى حكاية التعليم المجانى تجاره انجلش هى الكليه الوحيده الى حكومه و بهذا المبلغ و ديه تعتبر مصدر دخل رئيسى للجامعه الى تابعه لها
يعنى احنا ندفع و هما يطوروا فى باقى الكليات و احنا لا
و لما يحصل كل ده يبقى لازم تثق انك اكيييييييييد اكيييييييييد فى مصر;)

لويس التاسع
16-10-2009, 12:40 AM
صح والله كلامك قوىىى Bavly2009 (http://www.thanwya.com/vb/member.php?u=291513)

mero97
16-10-2009, 12:53 AM
يا جماعة انا شايفة ان جروب تجارة انجلش متقدم هى الى بتعمله اسمها ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

mero97
16-10-2009, 12:56 AM
ربنا معاكوا

مسلمة_(section (c
16-10-2009, 02:14 AM
اولا الكرسات ديه احنا بناخدها بمزجنا و فى ناس كتير ما بتخدش
اما الكتب ديه احنا دفعين تمنها يعنى حقنا احنا دافعين 1500 للكتب بس يعنى من حقنا كل كتاب و المفروض ما نتخلاش عن حققونا
و بالنسبه لى حكاية التعليم المجانى تجاره انجلش هى الكليه الوحيده الى حكومه و بهذا المبلغ و ديه تعتبر مصدر دخل رئيسى للجامعه الى تابعه لها
يعنى احنا ندفع و هما يطوروا فى باقى الكليات و احنا لا
و لما يحصل كل ده يبقى لازم تثق انك اكيييييييييد اكيييييييييد فى مصر;)
على فكرة انت او انتى فهمتنى خلط :o:oانا فعلا مع رأيك اننا المفروض ما نشتريش كتب لاننا دفعنا مصاريفها لكن كمان من حقنا نفهم من الدكاترة الللى بيدونا لاننا بردوا دافعين لهم مصاريف وزى ما الكورسات الى عايز ياخد بياخد واللى مش عايز مش بياخد بردوا نفس الكلام فى مصاريف الكتب مش اجبارى ومافيش كتير :friendsxs3:دفعوها انا شفت الكشف وانا بدفع المصاريف اساسا في نا س كتييييييييييييير لسه ما دفعوش المصاريف الاساسيه المهم خلينا فى موضوعنا هو حد فى الجروب ده حياخد قرص فى حاجه غير الاقتصاد انا بفكر اخد فى المحاسبه عايزة اعرف انتوا حتعملوا اه؟؟؟؟؟؟؟:av4056bb7jp3::av4056bb7jp3:

Bavly2009
16-10-2009, 02:27 AM
اولا : انا ولد و أسمى بافلى
ثانيا : مصاريف الكتب اجبارى ديه حاجه انا متأكد منها
ثالثا : بالنسبه للمواد الى هنحتاج فيها كرسات فهما 3 مواد متفق عليهم (رياضه - اقتصاد - محاسبه )
بس طبعا فى ناس ما بتخدش التلاته يعنى انتى لو مع امتثال يبقى مش لازم الماس لانها ممتازه جدا
و الاكونتينج لو مع محمود سليمان او عادل الاتنين ممتازين
و الاكونميك لو مع سيده ممتازه
ورغم ذلك فى ناس كتير مع الناس ديه و بتاخد كورسات لان ده بيرجع لتقبل الشخص للماده و اذا كان قادر يمشى فيها لوحده او لا

و ارجو انى ما كنتش طولت عليكو و بجد انا سعيد جدا لان الموضوع بقى نشيط و كلنا متفاعلين علشان نساعد بعض

لويس التاسع
16-10-2009, 12:00 PM
ممكن حد يقولى موعد محاضرات الدكتورة سيده لان لازم احضر لها ارجو الرد السريع

Bavly2009
16-10-2009, 12:07 PM
المحضراااااااات وصلت
دول اول محضرتين حقوق انسان و لسه الباقى
http://alex-universty.ahlamontada.com/montada-f1/topic-t2.htm
http://alex-universty.ahlamontada.com/montada-f1/topic-t3.htm

mero97
16-10-2009, 01:26 PM
يا جماعة ياريت حد يرد عليا على الجروبات الى انا كتباها وبعدين انا حاسة انى ماليش لازمة لانكم عمالين تتكلموا وانا ولا ليا لازمة على العموم مرسىىىىىى

لويس التاسع
16-10-2009, 03:14 PM
انا فتحت الموقع لكن مش بيفتح

Bavly2009
16-10-2009, 05:12 PM
يا جماعه الموقع شغااااااااااااااااااااااااااااال تمام جربوا تانى

مايومايو
16-10-2009, 06:30 PM
ياجماعة انا بفكر اخد اقتصاد بس لان فعلا محمود سليمان ممتاز بس انا عاوزة احضر مع امتثال لان دكتور عادل حلاوة مش عاجبنى اوى بس انا سالت على زهير طلع ب 500 واسئلو مكتبة الفرسان

مايومايو
16-10-2009, 06:33 PM
يعنى مش هاخد محاسبة لان دكتورمحمود سليمان كويس بس الماس مش عارفة اعمل فية اية يااما اروح مع دكتورة امتثال يااما هاخد كورس فية وخلاص لكن بصراحة باقى المواد ممكن نمشى فيها لوحدنا لو ركزنا واسفة لو طولت عليكو

امن احمد
16-10-2009, 06:53 PM
احم احم
السلام عليكم قبل كل شىء
اولا عايز اقول ان تجمعنا هنا حلو جدا ان احنا بنناقش بعض عن الكلية و بنعرف اخبارها و كل واحد بيقول رأيه بصراحة و كدة يعنى و دى حاجة كويسة اوى لينا و لازم نستخدم تجمعنا ده احسن من كدة كمان
ثانيا على الحوار بتاع حقوق الانسان ده
يا جدعاااااان دى مادة تتاخد فى اى سنة من ال4 سنين بتوع كليتنا المصونة يعنى متشغلوش نفسكم بيها اوى يعنى و ركزوا على الاهم
ثالثا الكورسات
ليه تاخد كورس فى مادة انت فاهمها؟
حد حيقولى:و انت مالك انت يا عم احنا ناخد اللى احنا عايزينه
اقوله طبعا يا سيدى حقك و محدش قالك حاجة بس مدام انت فاهم المادة متاخدش فيها كورس و مدام انت بتزاكر المادة دى المحاضرة بمحاضرتها يبقى برضه متاخدش فيها كورس
حاييجى نفس الشخص و يقولى:يا عم احنا بناخدها عشان نأكدة المعلومة
اقوله يا سيدى اكدها مع اى دكتور تانى بس متبتديهاش من اول سنة كورسات كدة
انت لو ابتديتها اول سنة كورسات انا متاكد ان ال4 سنين حتاخد فيهم كورسات :(
فكروا يا جدعان فى حكاية الكورسات دى كويس
و رابعا بقى .....
اسف لو طولت عليكم :d
و السلام ختام

Bavly2009
16-10-2009, 06:54 PM
فعلا باقى المواد ممكن نمشى فيها معا دا البسنس لأنى مع عبد السلام
و صحيح كنت عاوز اسأل سؤال
دلوقت د عبد السلام عاوز مننا ريبورت حد يعرف الريبورت ده كام صفحه او اكتبه ازاى و هل اكتب بنفس الصيغه الى على النت ولا صيغتى انا
انا اول مره اعمل ريبورت و ميش فاهم اعمل ايه

masterofdisaster
16-10-2009, 08:06 PM
هااااااااااااااااااااااااى يا جماعة انا فى اولى تجارة انجليش سابا باشا سيكش d

masterofdisaster
16-10-2009, 08:08 PM
هاى بافلى عشان تعمل ريبورت صح لازم تكون حضرت مادة e بتعرفك ازاى تعمل ريبورت

masterofdisaster
16-10-2009, 08:15 PM
يا جماعة انا عندى موقع جميل جدااا لطلاب تجارة انجليش و الموقع دة هيفيد الكككككككككككككككككككككككككككل

www.principlesofaccounting.com
ودة فى كل حاجة عن المحاسبة واللى يحتاج اى حاجة يقولى و شكراااااااااااااا

mero97
16-10-2009, 08:22 PM
يا جماعة حد يرد عليا ارجوكم مش ممكن كده مش كل ماكلم انتوا تكلموا فى حاجة تانيه على العموم انا مش حكلم تانى الزاهر انا غلطانة انى دخلت فى الموضوع ده اصلا

مايومايو
16-10-2009, 09:26 PM
مرسى اوى على موقع المحاسبة الجميل اوى وشكرا لمجهودتكم وياريت الناس الجديدة اللى لسة داخلة تشترك فى مجموعة تجارة انجليزى جامعة اسكندرية

لويس التاسع
17-10-2009, 01:12 AM
المفروض انه 3 صفحات والمفروض انه هيكون من النت وربنا يستر بجد الواحد خايف قوووووووى ممكن حد يرد عليا هو الدكتور عبد السلام عامل الكويز يوم الاحد ولا ايه

امن احمد
17-10-2009, 03:17 PM
طب و المفروض ده يتطبع ولا بخط الايد ولا ايه بالظبط؟

Bavly2009
17-10-2009, 09:12 PM
على فكره انا معرفتش اعمل الريبورت من النت انا نقلته من ورق كنت جايبه من الرساله
ثانيا هو محددش عدد ورق و انا عملة صفحه و نص بس الى قدرت عليه اساسا انا لسه عارف يوم الخميس فالحمد لله انى عملت حاجه اساسا انا مكنتش ها اعمله
انا اساسا معرفش ده لزمته ايه هو فى اعمال سنه؟
ثالثا بالنسبه للكويز هو فعلا يوم الحد و انا زكرت من ورق المعدين بس فى تعريفات عاوزه حفظ ما حفظتهاش للأسف و مش عارف احفظها
رابعا ربنا يستر لأنى حاسس انى هضيع الدنيا فى الكويز بجد ربنااااااااااااااااااااا يستر

لويس التاسع
17-10-2009, 09:40 PM
على رايك والللللللله ربنا يستر بجد وربنا ينجحنا كلناااااااااااااااااااااااا

masterofdisaster
17-10-2009, 09:49 PM
هاى مايو انا مش عارف الرسالة وصلت ولا بس بقولك ان فى مذكرة اقتصاد نزلت فى مكنتبة السنترال وغيير كدة وكدة فى مذاكرات هتنزل باسم دكتور زهير ودة جامد جدااااااااااااااااااااااااا اما بالنسبة للماس فخليك على المسال اللى بيديها فى المحاضرة دكتور عادل حلاوة عشان هو بيدينى فى سيكشن d و عارف الماساة واعتمد على اكتاب اكتاب فى حاجات جامدة جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بجد و يريت لو انت فى سكشن d نتعرف وشكراااااااااااااا

masterofdisaster
17-10-2009, 10:09 PM

هو صح انا فى سيكشن d وهو قال انو هيعمل كويز المرة اللى جاية فى اخر 10 دقائق من المحاضرة والدكتور دة اساسا انا مش فاهم منو اى حاجة ومعتمد على الورق اللى فى المكتبة

MERVAT5
18-10-2009, 02:24 AM
انا برضه معاكم فىسابا باشا sec f ومش فاهمه حاجه من كامل البدرى و محضراته مش بتنزل فى المكتبه اعمل ايه؟

مايومايو
18-10-2009, 12:56 PM
مرسى اوى على الرد والرسايل وصلت عندى وبعدين الكويز بتاع النهاردة انا ضيعت تانى مسئلة كلها بتاعه دكتور سليمان لان الوقت ماقضاش ياريت اعرف هو من كام ولو حد فى سكشن d ونموذج a يقول تانى مسئلة عليها كام درجة ومرسى اوى على ردكم عليابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااى

مايومايو
18-10-2009, 12:58 PM
وبعدين هو فى كويز لعادل حلاوة بكرة او البزنس والليثى هيعمل ولا لاءة معلش انا عارفة ان اسئلتى كتير باى

Bavly2009
18-10-2009, 02:58 PM
كويز دكتور عبد السلام النهارده كان حاجه فل اوى سؤال واحد بس
بس الحمد لله محدش عرف يحله متهيئلى السيكشن كله مافيش 2 او 3 الى حلوه
السؤا تافه جدا ايه الفرق بين المول و الماركيت
و محدش يسألنى ايه الايجابه علشان انا معرفش
لو حد يعرف يبقى يكتب الاجابه
و الحمد لله الريبورت الى قدمته اترفض علشان مش متغلف يعنى ما قبلش كام تقرير على بعض و الباقى هينقصوا فى درجات الكويز
يعنى بأذن الله هجيب النتيجه بالسالب يعنى -3 او -5 علشان الحسد
و الكتاب باين من عنوانه شكلها سنه فل
و اسف على الاطاله بس انا فعلا مضايق جدا

MERVAT5
18-10-2009, 03:16 PM
بافلى انا معاك فى انجليزى سكشن f

MERVAT5
18-10-2009, 03:18 PM
انا حاسه انى تايهه ومش فاهمه حاجه فى الاقتصاد بيدينى كامل البكرى ومش عارفاله حاجه

مايومايو
18-10-2009, 03:25 PM
هههههههههههههههههههههه لا ربنا يستر معانا كلنا ونجيب بالموجب والله العظيم انا بهدلت الدنيا انهاردة فى الكويز بس المشكلة ان فى ناس فرحانة بس انا فمت المسئلة غلط ولما جيت افهمها صح الوقت ماقضاش والحمد لله ان دكتور عبدالسلام مشا من عندنا وجالنا دكتور تانى مش هيعمل كويز الا لما يقولنا بس المشكلة كلها دلوقتى فى دكتور الليثى ودكتور عادل حلاوة وبصراحة مش عجبانى بتاعة الانجليزى بتاعتى ومش عارف هى معيدة ولا دكتورة باى

لويس التاسع
18-10-2009, 03:54 PM
والللللللله بجد كان كويز زى الزفت انا معرفش لحد دلوقتى ايه اجابته ومفتكرش حد عرف يحله اساسا ربنا يستر لان الجواب باين من عنوانه

مايومايو
18-10-2009, 03:54 PM
ربنا يستر يارب معانا ونعدى منها على خير يارب

امن احمد
18-10-2009, 04:56 PM
ايه يا بافلى الكلام ده
متغلف ايه و بتاع ايه يا راجل
منا مديله الريبورت بتاعى مش متغلف ولا حاجة و اخده
هو ماخدش بس اللى كان متكرر(متصور) واللى اقل من 4 او 5 صفحات كدة
و نادى على اسمى غلط (امين احمد)
شوفتونى يا جدعان :d
اما بقى الامتحان فكان زى الفل
ربنا يستر
سلام

Bavly2009
18-10-2009, 05:50 PM
ايه يا بافلى الكلام ده
متغلف ايه و بتاع ايه يا راجل
منا مديله الريبورت بتاعى مش متغلف ولا حاجة و اخده
هو ماخدش بس اللى كان متكرر(متصور) واللى اقل من 4 او 5 صفحات كدة
و نادى على اسمى غلط (امين احمد)
شوفتونى يا جدعان :d
اما بقى الامتحان فكان زى الفل
ربنا يستر
سلام
طيب ما انا كاتب الريبورت صفحتين و من النت و حبه من ورق وخده من المكتبه و هو قايل فى سيكشن B على نا اعتقد الريبورت صفحتين او تلاته كويس
على فكره صحيح لو اخدتوا بلكوا انا اول واحد نادى عليه (بولا) ما اخدتش بالى اساسا انى بيكلمنى و بعدين ما سمعتش حاجه من الى قاله
كااااااااااااااااااااااااان منظرى بااااااااااااااااااااااااااااااااايخ صح؟:frown::frown::frown::frown::frown:

masterofdisaster
18-10-2009, 05:58 PM
حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااام كوزي ما يعلم بية الا ربنا واساسا فى كويز 10 دقايق اترجم ولا احل و احسب فيهم ربنا يستر ويا مايو ممكن عادل حلاوة و بتاع البسنس يعملوا كويز وربنا يستر فى البسنس

masterofdisaster
18-10-2009, 06:12 PM
يا جماعة متخافوش بس ركزو اكتر فى الكويزات اللى جاية

وانا شايف ان مشكلة الاقتصاد عند الكل يااااااا جماعة مذكرة دكتور ظهييييييييير نزلت فى المكتبات ودى فيها شرح جميل اوى واليثى هيعمل كويز يوم التلات دة اساسى هو قال كدة

Eslam 2010
18-10-2009, 09:29 PM
معلش يا جماعة انا مكنتش متابع معاكو علشان النت كان قاطع

انا شايف حالة رعب فظيعة مسيطرة عليكو و مسيطرة عليا انا كمان بس مش اوى

يا جماعة احنا نعمل اللى علينا و نذاكر و نركز فى المحاضرات و كل حاجة حتبقى تمام بإذن الله

الحمد لله الكويز انهاردة كان سهل بالنسبالى رغم انى شاكك فى بعض الاجابات

طول ما احنا خايفين كده مش هنعرف نكمل فى الكلية دى ... لازم نعمل اللى علينا و منترعبش من كل حاجة

اما بالنسبة للكورسات فانا هاخد فى المواد اللى انا مش فاهمها من الدكاترة زى الماس و الايكونوميكس

بس انا هروح احضر عند دكتورة امتثال الاول ولو فهمت منها كويس يبقى مش هاخد كورس فى الماس

بلاش نخاف من اولها كده

تقبلوا مرورى و اسف على التطويل
وشكرا

مايومايو
19-10-2009, 12:02 AM
مرسى اوى بس انا مش عارفة هعمل اية مع الليثى وانا ماذكرتش حاجة وربنا يستر

مسلمة_(section (c
19-10-2009, 12:48 AM
كويز دكتور عبد السلام النهارده كان حاجه فل اوى سؤال واحد بس
بس الحمد لله محدش عرف يحله متهيئلى السيكشن كله مافيش 2 او 3 الى حلوه
السؤا تافه جدا ايه الفرق بين المول و الماركيت
و محدش يسألنى ايه الايجابه علشان انا معرفش
لو حد يعرف يبقى يكتب الاجابه
و الحمد لله الريبورت الى قدمته اترفض علشان مش متغلف يعنى ما قبلش كام تقرير على بعض و الباقى هينقصوا فى درجات الكويز
يعنى بأذن الله هجيب النتيجه بالسالب يعنى -3 او -5 علشان الحسد
و الكتاب باين من عنوانه شكلها سنه فل
و اسف على الاطاله بس انا فعلا مضايق جدا
السلام عليكم
انا معاك فى سكشن c الكويز كان فل وانا فهمت السؤال لكن ما عرفتش احله وكتبت الاجابه سمك. لبن. تمر هندى.:bosyht9::bosyht9::bosyht9:وانا روحت حضرت عند بهاء كورس النهارده وكان معايا عيال من سكشن cبيقولولى ان الاجابه هى ان المول بنشترى منه بس لكن الماركت او بالعربى السوق بنشترى ونبيع فيه:blush::blush::blush: انا حسه ان احنا كنا بنحل فوازير مش امتحان وعلى فكرة هو ما اخدش الفايل بتاعى وانا حنعملوا واحد تانى الاسبوع الجاى فى عيال سألوه وقالهم ينفع ممكن تعمل بروفيل جديد :d:d:d وشكرا ارجوا ماكنش طولت

Bavly2009
19-10-2009, 10:37 AM
ميرسى جدا على اجابة السؤال
بس ده كده فعلا فوازير مش سؤال و انا جاوبته زيك (سمك لبن تمرهند) يعنى اول 5 درجات كده فى الهوا
يلا مش مشكله بس يارب ما يكملش السنه على الفوازير الرخمه ديه علشان انا جبت اخرى منه
بس عندى سؤال معلش هو اصحابيك جابوا اجابة السؤال ده منين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟

بوسي ميمو
19-10-2009, 11:37 AM
على فكره انا كمان سكشن c بس يارب نتقابل و نتعرف اكتر
و عاوزك تقولى رئيك فى الدكتره
انا رئى انهم كلهم كويسين و زى الفل و افضهم د.عبدالفتاح و د. فايز
بس فى دكتور شكله هيطلع عنى معاه اظن انت عارفه :abdoog8:
هاي انا بوسي سنة اولي تجارة انجليش اتمني قبولي صديقة ليكم انا سكشن F بس علي فكرة د.فايز انا حسيت انه مش بيشرح حاجة وحاسة اني هضيع في الlow & Math

Bavly2009
19-10-2009, 03:15 PM
اهلا و سهلا بيكى معانا فى المنتدى يا بوسى
اولا دكتور فايز ده كويس جدا فوق ما تتصورى
ها تقوليلى ليه ؟
و هاتقولى ده ما بيشرحش كويس صح ؟
ها اقوليك ان القانون اساسا ماده ادبيه مش محتاجه فهم زى ما محتاجه حفظ يعنى الراجل يدخل يقول كام تعريف و خلاص على كده
و المفروض ان احنا نحفظهم كما هم ما اظنش انهم محتاجين فهم اساسا

اما بقى كله هيسأل انت بتشكر فى د.فايز ليه ؟
كله اكيد هيؤل ده اكيد يا عم معرفه علشان كده بيشكر فيه
بس صدقونى انا اول مره اعرفه
بس فى ناس كتير فى تانيه و تالته قالولى ان هو قبل الامتحان هيدينا اسألة الامتحان بالنص مع الاجابه كمان و ما عليك الى انك تحفظ الى بيدهولك . الكلام ده كان بيعملوا معاهم فى الميد ترم انا لسه مش عارف هو ها يعمل ايه فى الكويزس
بس نصيحه الى يقول عليه نفزوا بالحرف الواحد يعنى بلاش فزلكه لا الى ها يتفزلك فى امتحنته ممكن يشيلوا السنه كلها
فى الاخر انا احب اقلوكم ان ده مش كلامى يعنى انا مش مسؤل منه علشان محدش يجى يقول بافلى قال و بافلى عاد
ده كلام واحد فى سنه 3 بيجى عندنا الكليه كل اسبوع لو فى حاجه مش فهمنها بيشرحلنا و بيفهمنا نظام الدكتره و بيقولنا على الكويس و الوحش
و لو عزتم اى سؤال انا ممكن اسألهوله لما اشوفه
اسف على الاطاله

masterofdisaster
19-10-2009, 03:57 PM
صح كلامك يا بافلى وان القانون مادة حفظ ودكتور فايز دة جامد جدااااااا امال نقول اية على التنيين واهتموا بالمحاضرات بتاعتة عشان بيجيب الامتحان منها و غير كدة ان مفيش ورق للقانون

مسلمة_(section (c
19-10-2009, 08:03 PM
ميرسى جدا على اجابة السؤال
بس ده كده فعلا فوازير مش سؤال و انا جاوبته زيك (سمك لبن تمرهند) يعنى اول 5 درجات كده فى الهوا
يلا مش مشكله بس يارب ما يكملش السنه على الفوازير الرخمه ديه علشان انا جبت اخرى منه
بس عندى سؤال معلش هو اصحابيك جابوا اجابة السؤال ده منين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟
السلام عليكم ...
انا صحابى دول قابلتهم يوم الامتحان عند مستر بهاء بتاع الاكونتج والنهارده كمان اتعرفت على فرندس عند زهير وباردوا قالوا نفس الكلام بس ماعرفش جابوا الاجابه منين وصح ولا غلط ؟؟؟؟؟:excl::excl:
انا عايزه اعرف حنعمل بحث جديد ولا لأ؟؟؟؟؟؟؟

لويس التاسع
20-10-2009, 03:00 PM
على فكره الكويز بتاع عبد السلام من محاضره اللى اتاخذت في نفس اليوم او ممكن تكون من المحاضره البتاعت الاسبوع الجاى

Bavly2009
20-10-2009, 03:09 PM
لااااااااااااااااااااااااااااااااااا ما اظنش لأن بتوع سيكشن d الى حضرت معاهم قالولى ان هو شرحها فى اول شبتر يعنى ما شرحلناش الكلام ده

لويس التاسع
20-10-2009, 11:56 PM
ممكن لو حد حضر الكويز بتاع محمود سليمان يطمنى على الكويز

Bavly2009
21-10-2009, 07:05 PM
الكويز لذيذ جدا ما تقلقوش بس جاوبوا بسرعه علشان الوقت صغير

Eslam 2010
21-10-2009, 07:09 PM
[quote=لويس التاسع;1690993]ممكن لو حد حضر الكويز بتاع محمود سليمان يطمنى على الكويز[/quote

الحمد لله الكويز كان ساهل بس الخطوات كانت عايزة وقت شوية

انا حليتو كله الحمد لله و كتبت الخطوات اللى فى المسائل اللى وراه بس اللى فى اول صفحة ملحقتش اكتب خطواتها

masterofdisaster
21-10-2009, 11:54 PM
يا جمااااااااااااااااااااااااااااااعة انا احتمال يبقى عندى يوم الخميس كويز على مادة حقوق الانسان ودخلت اشوف المحاضرات بتاعت دكتور عبد الفتاح لقيتها عناصر بس و هو قال اللى على النت دى محاضرات مش كاملة حد عندة حل

Bavly2009
22-10-2009, 12:13 PM
على فكره العناصر ديه كافيه للمذاكره كويس اوى احفظها و ملكش دعوه من الباقى لان هو قال شخصيا ان ديه المحاضره كامله يعنى الباقى مالوش لازمه اوى

مسلمة_(section (c
22-10-2009, 05:27 PM
يا جمااااااااااااااااااااااااااااااعة انا احتمال يبقى عندى يوم الخميس كويز على مادة حقوق الانسان ودخلت اشوف المحاضرات بتاعت دكتور عبد الفتاح لقيتها عناصر بس و هو قال اللى على النت دى محاضرات مش كاملة حد عندة حلعلى فكرة دكتور عبد الفتاح قال ان المحاضره مش كافيه وقال انها نص المنهج ولازم نذاكر من الكتاب لان اللى بيقولوا ده بيبقى ملخص او عناصر للدرس :(:(:(:( انا عايزة اسأل سؤال هو كتاب حقوق الانسان حناخدوه مع الكتب ولا حنيشتروه وحنشتروه منيييييييييييييييييييين؟؟؟؟؟:av4056bb7jp3::av4056b b7jp3:

مسلمة_(section (c
22-10-2009, 05:31 PM
سؤال
انا عايزة اعرف احنا حنعرف درجات الكويز امتى وازاااااااى ؟؟:(:confused::confused::::confused::confused:
تانى سؤال انا ماعملتش البحث اللى قال عليه عبد السلام ممكن نعمله وندهوله الاسبوع الجاى ولا لأ؟؟؟؟؟؟:slap1qk6::slap1qk6::slap1qk6::slap1qk6::s lap1qk6:

مسلمة_(section (c
22-10-2009, 05:32 PM
يلا بقى سلالالالالالالم ويارب ماكونش طولت عليكم

soma 24
22-10-2009, 08:57 PM
هاى يا جماعه انا معاكوا فى تجاره انجلش
سكشنa
يا ريت تقبلوا مشاركتى معاكوا فى التوبك لانه عجبنى اوى

THEPRINCE
22-10-2009, 10:00 PM
السلام عليكم
أنا أولى تجارة إنجليزي سيكشن a

Bavly2009
23-10-2009, 12:51 AM
ميرسى جدا على مشاركتكم معانا فى التوبيك و اهلا و سهلا بيكم

Bavly2009
23-10-2009, 12:57 AM
سؤال
انا عايزة اعرف احنا حنعرف درجات الكويز امتى وازاااااااى ؟؟:(:confused::confused::::confused::confused:
تانى سؤال انا ماعملتش البحث اللى قال عليه عبد السلام ممكن نعمله وندهوله الاسبوع الجاى ولا لأ؟؟؟؟؟؟:slap1qk6::slap1qk6::slap1qk6::slap1qk6::s lap1qk6:

درجات الكويز ممكن يقولها المره الجايه انا معرفش الصراحه
بس بالنسبه للريبورت انا عن نفسى ها اعمله و اسلمهولوا يوم الحد و غالبا بأذن الله هيأبله
بس علشان يقبله فى شرووووووووووووووووووووووط
يعنى اولا ما تجيبوش حاجه من ورق المعيدين زى حلاتى
ثانيا لازم يتكتب على الكزمبيوتر و يطبع
ثالثا مايقلش عن 3 او 4 ورقات
رابعا يكون متعلق بالموضوع يعنى مش اى حاجه كوبى و بست على طول وخلاص
خامسا بقى و ده الاهم لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااازم تغلفوه فى فيل بلاستيك
لان انا واثق ان التقرير بتاعى اترفض علشان كده:mad::mad::mad::mad::mad:

KARIM_METWALLY
23-10-2009, 09:40 AM
كويز محمد سليمان جامد جدا :( عبارة عن احسب الاصول و اللتزامات و كده دول 3 اسئلة و فى سؤالين عن ال يالانس شييت الميزانية العامة الامتحان 6 اسئلة اختيار و لازم تبرر كل اختيار اخترته ليه يعنى تحل ال 6 من 11:07 حتى 11:22 يعنى حاجة تافهة تبعان من الخمسة انا ضامن 2

Bavly2009
23-10-2009, 05:20 PM
على فكره كويز محمود سليمان فى سيكشن c كان لذيذ جدا و كان 5 اسأله بس
بس الصراحه اسأله سهله جدا ولو اى حد مذاكر اى كلام يحلها بسهوله جدا

Bavly2009
23-10-2009, 05:25 PM
خبر هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام
على فكره يا جماعه انا اتكلمت مع د.عبد الفتاح يوم الخميس الى فات على الكويز قال انه هيبقى اسأله سهله و اختيارات او صح و غلط بس
بس فى مشكله ان هو هيجيب من المحاضره الى ها يشرحها فى نفس اليوم فا خالى بلكم كويس و ركزوا فى المحاضره
و على فكره هو الى قالى الكلام ده فا كله يركز معاه فى المحاضره الجايه كويس
و ربنا معانا فى الامتحنات ديه
و على فكره فى كمان كويز اكونميك و كويز ماس و كويز لو
ده طبعا بالنسبه لـ c و ربنا يستر

soma 24
23-10-2009, 10:38 PM
بكره هيكون فى كويز lawمع دكتور فايز فى السكشنa
ربنا يستر بقى ويطلع كويس
ادعولى بقى
الاسبوع ده كله مليان كويزس
مش عارفه بقى دكتوره امتثال هتعمل ولا لا لو حد يعر ف يقول
يل رب مكنش طولت عليكو

Bavly2009
23-10-2009, 11:31 PM
على فكره غالبا د.امتثال تعمل كويز
الاسبوع ده ملغم بالكويزس
احترسوااااااااااااااااااااااااا المنطقه ملغمه بالكويزس كله ياخد باله احسن يفرقع فيه اى كويز من الجايين دول كفاااااااااايه البسنيس

امن احمد
24-10-2009, 12:54 AM
استعنا عالشقا بالله
يلا يا جدعااااان ....... كله يشمر و يستعد و يذاااااااااااااااااااااكر

THEPRINCE
24-10-2009, 01:35 AM
بالنسبة لسكشن a
فيه كويزس الأسبوع ده في:
1) law وده السبت.
2) business وده يوم الاتنين.
3) e الاتنين برضه (مش متأكد).
4) account يوم الأربع.
5) m برضه الأربع (مش متأكد).
6) humans' right الخميس.
7) economic الخميس برضه (مش متأكد).
يعني تقريبآ الأسبوع كله مليان :(
وياريت يا جماعة أي حد يتأكدلنا من m ,eco. ,e.

Bavly2009
24-10-2009, 01:04 PM
الى يشوف بلوت غيره تهون عليه بلوته
سيكشن a عندهم 6 امتحنات
ده حرااااااااااااااااااااااااااااااام بجد
يلا ربنا معاكوا

Eslam 2010
24-10-2009, 01:42 PM
بالنسبة لمحاضرات حقوق الانسان لدكتور عبدالفتاح ماضى .. كانت فى الاول عناصر بس دلوقتى المحاضرات كاملة زى ما بيعرضها على الداتا شو
اما بالنسبة للكتاب فاحنا هنشتريه من الشاطبى من المجمع عند كتب تجارة عربى
وكل الكليات بتشترى الكتاب ده مش احنا بس لانها مادة زيادة علينا او مش من مضمون دراستنا اللى هى التجارة

soma 24
24-10-2009, 08:21 PM
على فكره غالبا د.امتثال تعمل كويز
الاسبوع ده ملغم بالكويزس
احترسوااااااااااااااااااااااااا المنطقه ملغمه بالكويزس كله ياخد باله احسن يفرقع فيه اى كويز من الجايين دول كفاااااااااايه البسنيس
د.امتثال شرحها حلو اوى وان شاء الله الكويز بتعها يببقى حلو برضو:022yb4:
اما بالنسبه للاسبوع فهو من ناحيه ملغم فهو ملغم على الاخر:bosyht9:
والمنطقه غير امنه:040vk0:
ربنا يجعل كلمنا خفيف على الكويزس وميفرقعش فى وشنا:blush:

soma 24
24-10-2009, 08:25 PM
استعنا عالشقا بالله
يلا يا جدعااااان ....... كله يشمر و يستعد و يذاااااااااااااااااااااكر
احم احم كله مشمر ومستعد ان شاء الله
بس ربنا يستر:078111rg3:

soma 24
24-10-2009, 08:33 PM
بالنسبة لسكشن a
فيه كويزس الأسبوع ده في:
1) law وده السبت.
2) business وده يوم الاتنين.
3) e الاتنين برضه (مش متأكد).
4) account يوم الأربع.
5) m برضه الأربع (مش متأكد).
6) humans' right الخميس.
7) economic الخميس برضه (مش متأكد).
يعني تقريبآ الأسبوع كله مليان :(
وياريت يا جماعة أي حد يتأكدلنا من m ,eco. ,e.
عندك حق الاسبوع كله مليان
مفتكرش ان هيبقى فيه كويز فى الانجلش لاننا ماخدناش المحاضره الى فاتت الا حاجات صغيره لان ناس قليقله اوى هما الى صورا الورق بتاع الكتاب من الكتبه
الماث الله اعلم بس غالبا فيه
الاكونميك د.سيده قالت فى اول محاضره ليها انهى مش هتقول على مواعيد الكويزات بتعتها فربنا يستر انا حاسه انه هيكون فيه:bosyht9:

soma 24
24-10-2009, 08:39 PM
الى يشوف بلوت غيره تهون عليه بلوته
سيكشن a عندهم 6 امتحنات
ده حرااااااااااااااااااااااااااااااام بجد
يلا ربنا معاكوا
احم احم دول ست بلاوى على فكره:angry2::angry2:هو فعلا حراااام
بس الحمد الله اول بلوه عدت على خير وكويز الlawطلع حلو اوى الحمد الله:d
يلا عقبال الباقى ان شاء الله:bosyht9:

Bavly2009
24-10-2009, 11:58 PM
ابقو طمننونا اول بأول اخبار الكويزس
و عاوز اعرف كويز Law كام سؤال و الوقت قد ايه و ايه اخبار الاسأله
هل الكويز من الاسأله الى بيمليهالنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

THEPRINCE
24-10-2009, 11:59 PM
عندك حق الاسبوع كله مليان
مفتكرش ان هيبقى فيه كويز فى الانجلش لاننا ماخدناش المحاضره الى فاتت الا حاجات صغيره لان ناس قليقله اوى هما الى صورا الورق بتاع الكتاب من الكتبه
الماث الله اعلم بس غالبا فيه
الاكونميك د.سيده قالت فى اول محاضره ليها انهى مش هتقول على مواعيد الكويزات بتعتها فربنا يستر انا حاسه انه هيكون فيه:bosyht9:
د.سيدة دي بصراحة أرزل دكتورة شفتها من بين كل الدكاترة اللي عندنا أخر محاضرة ليها ما لحقتش أكتب وراها حاجة لأنها كانت بتغير الصفحات بسرعة شكلها كانت مستعجلة :040vk0:
ولما جيت اقولها أخد المحاضرة على فلاشة قلتلي ما بطلعش المحاضرة بتاعتي بره هو أنا هخدها أبيعها ولا أيه مش فاهم :stickjo4:
وأحلى حاجة حصلت النهاردة كان كويز الLAW بجد ما فيش أسهل منه مع أني ما كنتش عارف غير اول سؤالين :)
بس الحمد لله حليت كله وعلى فكرة واحد صاحبي شافه وهو بيعلم الأسئلة وما بيحاولش يشوف الإجابة صح ولا غلط وده في صالحنا إن شاء الله
وربنا يستر في الباقي وبالذات الECO. :049gc0::049gc0::049gc0:

THEPRINCE
25-10-2009, 12:14 AM
ابقو طمننونا اول بأول اخبار الكويزس
و عاوز اعرف كويز law كام سؤال و الوقت قد ايه و ايه اخبار الاسأله
هل الكويز من الاسأله الى بيمليهالنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بص هو الكويز كله على بعضه 3 أسئلة المفروض تحلهم في نص ساعة طبعآ الوقت يكفي وزيادة بالنسبة للأسئلة وهي الأسئلة تافهة جدآ من الأسئلة اللي كان بيجيبها في محاضراته بس

Bavly2009
25-10-2009, 12:41 AM
ميرسى جدا طمنتنى اوى كده مش هذاكر غير اسألته بس

soma 24
25-10-2009, 08:13 AM
د.سيدة دي بصراحة أرزل دكتورة شفتها من بين كل الدكاترة اللي عندنا أخر محاضرة ليها ما لحقتش أكتب وراها حاجة لأنها كانت بتغير الصفحات بسرعة شكلها كانت مستعجلة :040vk0:
ولما جيت اقولها أخد المحاضرة على فلاشة قلتلي ما بطلعش المحاضرة بتاعتي بره هو أنا هخدها أبيعها ولا أيه مش فاهم :stickjo4:
وأحلى حاجة حصلت النهاردة كان كويز الLAW بجد ما فيش أسهل منه مع أني ما كنتش عارف غير اول سؤالين :)
بس الحمد لله حليت كله وعلى فكرة واحد صاحبي شافه وهو بيعلم الأسئلة وما بيحاولش يشوف الإجابة صح ولا غلط وده في صالحنا إن شاء الله
وربنا يستر في الباقي وبالذات الECO. :049gc0::049gc0::049gc0:
ههههههههههههههههههه
معلش هى رخمه بس تفهم شويه عن باقى دكاتره الاقتصاد الى عندنا فى الكليه
ورق المحاضره بقى ممكن تخده من المكتبه او ورق الكورسات وتريح دماغك
هى شكلها خايفه على محاضرتها:p

كويزlawكان حلو اوى
د.فايز مكنش بيقرا الاجابه اوى بيبص عليهى بس يعنى بيصحح بروح الاجابه:022yb4:

ان شاء الله ربنا يستر فى الباقى:bosyht9::blush:

soma 24
25-10-2009, 08:17 AM
الاسئله الى بيدها د.فايز تعتبر الحاجات المهمه فى المحاضره والباقى ملوش لزمه اوى
فهى كفايه
وربنا معاكم

لويس التاسع
25-10-2009, 09:11 AM
يعنى الواحد يذاكر الاسئله بس اللى بيمليها الدطتور فايز ارجو الرد وربنا معاكووووووووووووووووووووووووووو

Bavly2009
25-10-2009, 04:30 PM
انا عن نفسى هذاكر الاسأله بس
بس على فكره انتوا لو ركزتم هتلائوا ان الأسأله اجابته مغطيه معظم المحاضره
يعنى الاسأله كفايه اوى

Eslam 2010
25-10-2009, 05:05 PM
يا جماعة انهارده كان فى كويز فى الانجلش وهو عبارة عن اننا نحل اكسرسيس من الوورك بوك فى ورقة خارجية ونوديهالها

soma 24
25-10-2009, 07:49 PM
يعنى الواحد يذاكر الاسئله بس اللى بيمليها الدطتور فايز ارجو الرد وربنا معاكووووووووووووووووووووووووووو
اه هى كده كفايه لان الكويز من الاسئله دى

teb betary
25-10-2009, 07:58 PM
soma ana fe section e ......... w m3ndesh el2as2ela elle howwa 3amelhom doool?? agebhom menen

soma 24
25-10-2009, 07:58 PM
يا جماعة انهارده كان فى كويز فى الانجلش وهو عبارة عن اننا نحل اكسرسيس من الوورك بوك فى ورقة خارجية ونوديهالها
معلش انا عايزه اعرف من الى ادى كويز الانجلش بتاع النهارده وسكشن ايه؟
لحسن تكون نفس الى بتدى السكشن يتعنا سكشن aوانا مكنتش ناويه احضر محاضره الانجلش بتاعه بكره دى
وعايزه اعرف كمان الكويز فى اول المحاضره ولا فى اخرها ومدته اد ايه؟
يا ريت حد يفدنى:blush:

soma 24
25-10-2009, 08:06 PM
soma ana fe section e ......... W m3ndesh el2as2ela elle howwa 3amelhom doool?? Agebhom menen
المحاضرات التلاته الى اداهم دكتور فايز هتلقيهم متصورين فى مكتبه الرساله
بيبقى مكتوب فيهم الاسئله وارقام الاجابه بتاعتهم
ربنا معاك او (معاكى)

teb betary
25-10-2009, 08:12 PM
ana bent 3la fekra >>>>> w m3aya el 3 mo7adrat bas maktoben b5at el2eeed mn maktaba tanya
ya rab ykono homma dol

soma 24
25-10-2009, 08:22 PM
ana bent 3la fekra >>>>> w m3aya el 3 mo7adrat bas maktoben b5at el2eeed mn maktaba tanya
ya rab ykono homma dol
بصى هى المحاضرات الى موجوده فى المكتبات واحده
وبخط الايد برضو
فهما اكيد الى معاكى
ولو بصيتى فيهم هتلاقى بعد كل جزء فى كام سؤال كده
هما دول ان شاء الله

teb betary
25-10-2009, 08:26 PM
aha ...... i found them
thx aloooooooooooot

soma 24
25-10-2009, 08:33 PM
aha ...... i found them
thx aloooooooooooot
not at all:)

Eslam 2010
25-10-2009, 08:56 PM
معلش انا عايزه اعرف من الى ادى كويز الانجلش بتاع النهارده وسكشن ايه؟
لحسن تكون نفس الى بتدى السكشن يتعنا سكشن aوانا مكنتش ناويه احضر محاضره الانجلش بتاعه بكره دى
وعايزه اعرف كمان الكويز فى اول المحاضره ولا فى اخرها ومدته اد ايه؟
يا ريت حد يفدنى:blush:

انا فى سيكشن d واالى بتدينا تقريبا اسمها هبة ... هى صغيرة فى السن كده
الكويز كان فى اخر المحاضرة
وهو ربع ساعة
هى ادتلنا الكويز من ورق الوورك بوك الاكسيرسيس 10 و 11
هى كانت هتحلهم معانا فى المحاضرة عادى بس اتنرفزت من الطلبة اللى بتتكلم وقالتلنا هو ده الكويز
معرفش بقى اذا كانت هتعمل كده عندكو ولا لا وهل هى اللى بتديكو ولا لا؟
سورى على التطويل و يارب يكون كلامى فادك

THEPRINCE
25-10-2009, 11:24 PM

العفو أهم حاجة أول محاضرة هي الأساس وربنا معاك في الباقي :)

soma 24
26-10-2009, 02:21 AM
انا فى سيكشن d واالى بتدينا تقريبا اسمها هبة ... هى صغيرة فى السن كده
الكويز كان فى اخر المحاضرة
وهو ربع ساعة
هى ادتلنا الكويز من ورق الوورك بوك الاكسيرسيس 10 و 11
هى كانت هتحلهم معانا فى المحاضرة عادى بس اتنرفزت من الطلبة اللى بتتكلم وقالتلنا هو ده الكويز
معرفش بقى اذا كانت هتعمل كده عندكو ولا لا وهل هى اللى بتديكو ولا لا؟
سورى على التطويل و يارب يكون كلامى فادك
ميرسى كتر لك
المشكله انى مش فاكره هى اسمها ايه بالضبط انا فاكره انه كان فى حاجه مرعبه كده ديب حاجه زى كده مش عارفه:bosyht9:
المهم لو هى الى طلبت مكن تعملوا c.v تبقى هى
فانا هروح بكره وخلاص احتباطى:blush:
وميرسى مره تانيه

Eslam 2010
26-10-2009, 07:41 PM
ميرسى كتر لك
المشكله انى مش فاكره هى اسمها ايه بالضبط انا فاكره انه كان فى حاجه مرعبه كده ديب حاجه زى كده مش عارفه:bosyht9:
المهم لو هى الى طلبت مكن تعملوا c.v تبقى هى
فانا هروح بكره وخلاص احتباطى:blush:
وميرسى مره تانيه
لا العفو
احنا زمايل يعنى اى حد محتاج مساعدة واجبنا اننا نساعده ... ولو احتجتى اى حاجة انا تحت امرك
وربنا معانا كلنا وينجحنا ان شاء الله

Eslam 2010
26-10-2009, 07:56 PM
واى حد محتاج منى اى حاجة انا تحت امركو

لويس التاسع
26-10-2009, 08:33 PM
هى الدكتورة امتثال ادت كويز لاى سكشن

soma 24
26-10-2009, 11:10 PM
هى الدكتورة امتثال ادت كويز لاى سكشن
لسه دكتوره امتثال معملتش كويز لاى سكشن لحد دلوقتى

soma 24
26-10-2009, 11:14 PM
النهارده كان فيه كويز البزنس لدكتور على مسلم بس كان حلو اوى وسهل:)
اخر عشر دقائق فى المحاضره
وكان فيه برضو كويز انجلش بس انا للاسف روحت متاخر ملحقتش لدخل وضاع عليا خمس درجات:(:(:mad:
ادعولى بقى اعوضهم بعد كده

Eslam 2010
26-10-2009, 11:36 PM
النهارده كان فيه كويز البزنس لدكتور على مسلم بس كان حلو اوى وسهل:)
اخر عشر دقائق فى المحاضره
وكان فيه برضو كويز انجلش بس انا للاسف روحت متاخر ملحقتش لدخل وضاع عليا خمس درجات:(:(:mad:
ادعولى بقى اعوضهم بعد كده

انتى سيكشن ايه؟
اصل احنا كمان فى سيكشن d كان عندنا كويز فى البسنس دكتور على مسلم
حاولى ان انتى متتاخريش عن اى محاضرة علشان الكويزات دى
ويارب تعوضى الدرجات دى بعد كده فى الكويزات الجاية وربنا معاكى و معانا

masterofdisaster
27-10-2009, 12:03 AM
هاااااااااااااااااااااااااى يا جماعة معلش مكنتش بدخل عشان كنت بذاكر للكويسات دى
وعندى بكرة كويسين واحد اقتصاد عند دكتور اليثى وانتو اكيد سمعتو عنة وربنا يستر و كويز قانون عند فايز وامتحانات البسنس عند على مسلم والكويس كان سهل اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووى وجميل اعبال التنين

Eslam 2010
27-10-2009, 05:25 PM
ايه يا جماعة عملتو ايه فى الكويز بتاع الإكونوميكس انهارده؟
انا الحمد لله حليت حلو
وكان المفروض فى كويز law بس الدكتور مجاش ..... بس احسن عشان كنت مرعوب و مكنتش عارف هحل ازاى
ربنا معانا
طمنونى عليكو يا طلبة سيكشن D

Bavly2009
28-10-2009, 12:09 AM
امتحان الاقتصاد كان كويس النهارده
يارب القانون يجى زيه

Bavly2009
30-10-2009, 12:07 PM
ايه الاخبااااااااااااااار يا جماعه التوبيك نام ليه كده
احنا اتحسدنا ولا ايه

soma 24
30-10-2009, 12:51 PM
التوبك متحسدش ولا حاجه
ودى اخر اخبار الكويزات فى سكشن a
يوم الاربعاء كان فى كويز اكونتنج مع د..عادل نعه الله
كان كويس بس عايز وقت اكتر شويه
ويوم الخميس المفروض كان فيه حقوق انسان بس متعملش
واخدنا كويز اكونوميكس مع د.سيده
كان كويس برضو
كده مفضلتش فى الكويزس غير الماث د.امتثال
وحقوق الانسان
سورى يا جماعه لو كنت طولت عليكم
انا قولت انشط التوبك بشويه اخبار
ييلا بقى عايزه اتطمن عليكم

mahmoudyakout
30-10-2009, 12:56 PM
انا اسمى محمود فى تجارة انتظام عربى بس عايز ابقى صحبكوا

mahmoudyakout
30-10-2009, 01:00 PM
هاى soma عاملة ايه

Eslam 2010
30-10-2009, 11:05 PM

اهلا بيك معانا يا محمود
نورت التوبيك

Eslam 2010
30-10-2009, 11:10 PM
ايه الاخبااااااااااااااار يا جماعه التوبيك نام ليه كده
احنا اتحسدنا ولا ايه

لا ياعم التوبيك ما نامش ولا حاجة
انت سيكشن C صح
إيه رايك فى كويز حقوق الانسان؟..... ده بصراحة احسن كويز امتحنته و عجبانى اوى طريقة الحل

انا كنت عايز اعرف هو ايه الجداول المتعلقة جديد فى الكلية دى ؟ ( قاعات بحث الفرقة الاولى لغة انجليزية )
انا سمعت انها سكاشن بس مش عارف ازاى
وبعدين دى ايه نظامها ؟ لازم نحضرها ولا ايه بالظبط ؟
لو حد يعرف ارجو الافادة ..... وشكرا
سورى على الكلام الكتير ده:022yb4:

soma 24
30-10-2009, 11:48 PM
هاى soma عاملة ايه
اهلا اهلا يا محمود معانا
قولنا ايه اخبار الكليه عندك
نورت التوبك اكيد

soma 24
30-10-2009, 11:54 PM
[quote=Eslam 2010;1710006]

انا كنت عايز اعرف هو ايه الجداول المتعلقة جديد فى الكلية دى ؟ ( قاعات بحث الفرقة الاولى لغة انجليزية )

على حسب مانا عارفه ان الجداول دى بتاعه السكاشن يعنى المعيدين هما الى هيدوها
بتبقى ساعه واحده بس
وكلها فى نفس اليوم تقريبا
بيتهيالى لازم تحضرها لانها بتبقى فيها المسائل والحاجات العملى اكتر من محاضره الدكتور
وبعدين ساعات المعيدين بيبقى شرحهم احلى من الدكاتره
يا رب اكون افدتك:blush:

Bavly2009
31-10-2009, 12:53 AM
لا ياعم التوبيك ما نامش ولا حاجة
انت سيكشن C صح
إيه رايك فى كويز حقوق الانسان؟..... ده بصراحة احسن كويز امتحنته و عجبانى اوى طريقة الحل

سورى على الكلام الكتير ده:022yb4:

اولا انا فعلا سيكشن C و الصراحه كويز حقوق الانسان كان لذيذ جدا
ثانيا بالنسبه للجداول ديه هى فعلا سكاشين و على فكره لازم تحضر ضرورى جدا لانى على ما سمعت ان السكاشن بيبقى فيها حضور و غياب و عليها درجات وفعلا الى هيدرسوا فيها المعدين و هتبقى حجات عملى بس يعنى مسأل و كلام من ده
الجدول بالنسبه لسيكشن C \ D \F هيبقى من 12 : 4 بدون استراحه يعنى هنتعب جامد اليوم ده:giljotiiniug3:

Eslam 2010
31-10-2009, 02:06 PM
شكرا جزيلا يا Soma و يا بافلى على الافادة

هى السكاشن دى يوم واحد بس؟
يعنى حتى يوم الاجازة الوحيد هننزل فيه و هنتعب فيه جامد
طب انا مروحتش انهارده هيحصل حاجة ولا ايه ؟ :angry2:

soma 24
31-10-2009, 02:23 PM
شكرا جزيلا يا soma و يا بافلى على الافادة

العفو يا اسلام على ايه

هى السكاشن دى يوم واحد بس؟
يعنى حتى يوم الاجازة الوحيد هننزل فيه و هنتعب فيه جامد
طب انا مروحتش انهارده هيحصل حاجة ولا ايه ؟ :angry2:

هى للاسف الساكشن يوم واحد بس مفيش حتى راحه مابنهم
معلش بقى هنعمل ايه
تقريبا مش هيحصل حاجه لو مروحتش النهارده لانى مفتكرش ان فيه حضور وغياب لانه كذا سكشن مع بعض يعنى عدد اكبر من المحاضره
ومعلش تعوضها مره تانيه

Eslam 2010
31-10-2009, 04:51 PM
هى للاسف الساكشن يوم واحد بس مفيش حتى راحه مابنهم
معلش بقى هنعمل ايه
تقريبا مش هيحصل حاجه لو مروحتش النهارده لانى مفتكرش ان فيه حضور وغياب لانه كذا سكشن مع بعض يعنى عدد اكبر من المحاضره
ومعلش تعوضها مره تانيه

شكرا على اهتمامك وردك
بس فى ناس بتقول ان السكاشن دى عليها درجات و فيها حضور وغياب .... عشان كده انا متضايق اوى عشان السبت ده اليوم الوحيد الاجازة هو و الاربعاء
و حكاية ان مافيش راحة دى تزهق .... و العدد هيبقى كبير اوى :angry2:

ربنا معانا و نعدى السنة دى على خير

اسف لو طولت و شكرا على اهتمامك
باى

soma 24
31-10-2009, 10:37 PM
شكرا على اهتمامك وردك
بس فى ناس بتقول ان السكاشن دى عليها درجات و فيها حضور وغياب .... عشان كده انا متضايق اوى عشان السبت ده اليوم الوحيد الاجازة هو و الاربعاء
و حكاية ان مافيش راحة دى تزهق .... و العدد هيبقى كبير اوى :angry2:

ربنا معانا و نعدى السنة دى على خير

اسف لو طولت و شكرا على اهتمامك
باى
اولا| على فكره احنا هنا كلنا اخوات وزمايل يعنى لازم نساعد بعض ونرد على بعض
يعنى ملوش لزمه الشكر والحاجات دى خالص

ثانيابقى السكاشن دى ضيقت علينا كل حاجه :angry2:
بس اهم حاجه زى ما قولت اننا نعدى السنه دى على خير:bosyht9:
يااااااااااااااااا رب

Eslam 2010
01-11-2009, 12:47 PM
اولا| على فكره احنا هنا كلنا اخوات وزمايل يعنى لازم نساعد بعض ونرد على بعض
يعنى ملوش لزمه الشكر والحاجات دى خالص

ثانيابقى السكاشن دى ضيقت علينا كل حاجه :angry2:
بس اهم حاجه زى ما قولت اننا نعدى السنه دى على خير:bosyht9:
يااااااااااااااااا رب

طبعا احنا كلنا اخوات و زمايل ولازم نساعد بعض ,و انا معجب باخلاقك و احترامك .. ياريت كلنا نساعد بعض على طول علشان ماحدش يحس بخوف او قلق و نقدر نكمل فى الكلية دى

بالنسبة للسكاشن ... انا سئلت صحابى اللى حضروا قالولى ما فيش حضور و غياب ولا درجات ... بس انا برضه مش متأكد و خايف ... وفى نفس الوقت مش عايز اروح عشان هيبقى يوم تعب و مش هنعرف نذاكر حاجة

يارب النجاح و التفوق لنا جميعا

soma 24
01-11-2009, 01:17 PM
ميرسى يا اسلام على زوقك

على فكره يا جماعه فى حاجه مهمه جداااااا
فى اصحابى قالولى فى المجمع متعلق على المبنى بتاع انجلش
جداول فيها زى مجموعات تقويه كده
يعنى تقريبا دى زى الكورسات كده الى بتتاخد بره
فانا لما اعرف الجدول والمواعيد هبقى اقولكم
علشان لوفى حد حابب انه يجرب المجموعات دى

Eslam 2010
01-11-2009, 01:22 PM
على فكره يا جماعه فى حاجه مهمه جداااااا
فى اصحابى قالولى فى المجمع متعلق على المبنى بتاع انجلش
جداول فيها زى مجموعات تقويه كده
يعنى تقريبا دى زى الكورسات كده الى بتتاخد بره
فانا لما اعرف الجدول والمواعيد هبقى اقولكم
علشان لوفى حد حابب انه يجرب المجموعات دى
[/quote]

جزاكى الله خيرا و ربنا يوفقك

MEDOMAREY
01-11-2009, 02:18 PM
سيكشن e سيكشن الغلابة دكاترة تعبانة حتجن من الماس و من حلاوة و الاقتصاد فايز دخل قبل المحاضرة ب 10 دقايق و طرد 3/4 السيكشن برة حاجة تخنق بحضر كل ماده من دول مرتين عشان افهم و كمان الكويز قريب انا اللى جبت دا كله لنفسى ما كنت قاعد فى بتنا بامانة امتثال 10/10 و سليمان 10/10 و فايز 10/10 و نادية 10/10 و ثابت 10/10 كلة من بكرى و حلاوة حشد فى شعرىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىى:giljotiiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3::g iljotiiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3::giljot iiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3:
أنا كمان سكشن Eورأيك ده مظبوط 10/10 ياريت نتقابل:friendsxs3:

Bavly2009
01-11-2009, 04:10 PM
معلش غبت عليكو كتيرررررر كنت مشغول شويه
بالنسبه للسكاشن و لا ليها لازمه خالص ده من رئيى بعد ما حضرت
بس فى ناس كتير بتقولى احضر استفاد بأى حاجه يقولها
لكن بالنسبه لغياب و حضور و الدرجات كل الكلام ده اتلغى السنه ديه فا دى حاجه ترجعلكم

Eslam 2010
01-11-2009, 07:47 PM
معلش غبت عليكو كتيرررررر كنت مشغول شويه
بالنسبه للسكاشن و لا ليها لازمه خالص ده من رئيى بعد ما حضرت
بس فى ناس كتير بتقولى احضر استفاد بأى حاجه يقولها
لكن بالنسبه لغياب و حضور و الدرجات كل الكلام ده اتلغى السنه ديه فا دى حاجه ترجعلكم

نحن فى انتظارك مهما غبت :078111rg3:

بالنسبة للسكاشن هى ليها لازمة بس فى المواد اللى دكاترتها ما بتفهمش و كمان فى طلبة ما بتخدش كورسات فى اى مادة

و الحمد لله ان مافيهاش غياب وحضور ..... الواحد كان هيتعب جامد :giljotiiniug3: ... بس برضه لازم نتأكد من مصدر موثوق منه .

سلام

نسمه احمد
01-11-2009, 08:31 PM
هو المدااااارس والكلياااااااااات فى اسكندريه خلااااااص الغياااب والحضورررررررررررر اتلغى خلااااااااااااااااص الحمد لله

Eslam 2010
01-11-2009, 09:02 PM
هو المدااااارس والكلياااااااااات فى اسكندريه خلااااااص الغياااب والحضورررررررررررر اتلغى خلااااااااااااااااص الحمد لله

هى المفروض المدارس تتلغى اصلا ... بس هما مستنين كارثة

Bavly2009
02-11-2009, 11:42 AM
نحن فى انتظارك مهما غبت :078111rg3:
ميرسى جدا على زوقك يا اسلام

بالنسبة للسكاشن هى ليها لازمة بس فى المواد اللى دكاترتها ما بتفهمش و كمان فى طلبة ما بتخدش كورسات فى اى مادة

و الحمد لله ان مافيهاش غياب وحضور ..... الواحد كان هيتعب جامد :giljotiiniug3: ... بس برضه لازم نتأكد من مصدر موثوق منه .

سلام
بالنسبه للساكشن الى عاوز يروح و بيفهم منهم ديه حاجه ترجعله
لكن بالنسبه للغياب و الحضور انا متأكد ان مفهاش غياب و حضور و لا عليها درجات:078111rg3:

Eslam 2010
02-11-2009, 12:50 PM
بالنسبه للساكشن الى عاوز يروح و بيفهم منهم ديه حاجه ترجعله
لكن بالنسبه للغياب و الحضور انا متأكد ان مفهاش غياب و حضور و لا عليها درجات:078111rg3:

يعنى على ضمانتك ؟ :d

شكرا على التأكيد والى اللقاء:022yb4:

Bavly2009
02-11-2009, 02:53 PM
يعنى على ضمانتك ؟ :d

شكرا على التأكيد والى اللقاء:022yb4:
على ضمانة المعيدين الى قالولى :d
و العفو و اى خدمه :022yb4:

لويس التاسع
02-11-2009, 06:03 PM
انا رحت اسال في المجمع على مجموعات التقويه قالولى لازم تجمعوا بعض وتقولو لكن مينفعش واحد بس يقول
انا هخد وهحاول اجمع اللى عاوز انا يقولى انا هسجل الاسامى وممكن كله يقول لاصحابه علشان ان شاء الللله نبدا علشان الامتحانات ق ربت وربنا يقدم اللللللللللللى فيه الخير

لويس التاسع
02-11-2009, 06:40 PM
ارجو الرد السريع على الموضوع ده لان لازم نكون مجموعه متكونه من 20 او 25 فرد وانا عن نفسي هخذ محاسبه واقتصاد ورياضه من فضلكم الرد علشان ان شاء اللللللللللللللللله نكون المجموعه دى

mahmoudyakout
02-11-2009, 09:59 PM
ازيكوا عملين ايه اناعايز اتعرف على احد والنبى وانا اسمى محمود

Eslam 2010
03-11-2009, 02:00 AM
ارجو الرد السريع على الموضوع ده لان لازم نكون مجموعه متكونه من 20 او 25 فرد وانا عن نفسي هخذ محاسبه واقتصاد ورياضه من فضلكم الرد علشان ان شاء اللللللللللللللللله نكون المجموعه دى

طب عايز اعرف ايه النظام ... يعنى بكام و المواعيد امتى
وانا كمان طلعتلى حكاية Icdl زنقت عليا المواعيد الفاضية
انا باخد كورسات فى الاقتصاد والماس ... بس عايز اعرف فى بسنس ولا لا؟

و بعدين لو انتى عايزة تحضرى ضرورى .. فى السكاشن بيبقى فيها كل المواد و بيدوها معيدين يعنى زى المجموعات دى برضه ( عشان لو معرفتيش تجمعى العدد ده )

Eslam 2010
03-11-2009, 02:02 AM
ازيكوا عملين ايه اناعايز اتعرف على احد والنبى وانا اسمى محمود

ازيك يا محمود
انا اسلام .. سيكشن d
انت عربى ولا انتساب ؟

لويس التاسع
03-11-2009, 03:34 PM
هى في حدود من 125 او 150 المادة والمواعيد يقولو عليها لما نكون العدد ان شاء اللللللله المواعيد تناسبنا كلنا

لويس التاسع
03-11-2009, 03:36 PM
وفي بزنس كماااااااااااااااااااااااااااااااااااااان وكل المواد

Eslam 2010
03-11-2009, 10:31 PM
هى في حدود من 125 او 150 المادة والمواعيد يقولو عليها لما نكون العدد ان شاء اللللللله المواعيد تناسبنا كلنا

وفي بزنس كماااااااااااااااااااااااااااااااااااااان وكل المواد

شكرا على الرد و الاهتمام
وربنا يسهل

معلش يا ريت متكتبيش اللللله ........ اكتيبها الله
يعنى طولى فى اى كلمة الا دى

Eslam 2010
03-11-2009, 10:44 PM
انا بيتهيألى السكاشن ممكن تغنى عن المجموعات دى

m7mid
06-11-2009, 01:27 AM
انا لسه عضو جديد ف المنتدى وعجبتنى الفكرة ، انا تجارة انجلش سكشن d
واسمى محمد طارق

m7mid
06-11-2009, 01:29 AM
ايه يا رنا ما تيجى نتكلم شويه ولا ايه انا شايف ان مافيش غيرك اون لاين:039uw8:

m7mid
06-11-2009, 01:30 AM
ايه يا جماعه احنا بقينا 3 يلا نتكلم شويه ولا ايه

mero97
06-11-2009, 01:31 AM
جماعة ممكن حد يقولى اعمل موضوع ازاى

m7mid
06-11-2009, 01:32 AM
انا اقولك انت عايزة تعملى موضوع ف قسم ايه
لو ف قسم معين هتلاقى فوق على اليمين كلمه موضوع جديد

m7mid
06-11-2009, 01:35 AM
ايه يا ميرو رحتى فين ؟
انا معاكى لو فيه اى استفسار

m7mid
06-11-2009, 01:37 AM
انتى معانا فى تجارة انجلش

soma 24
06-11-2009, 12:46 PM
ايه اخباركم ياجماعه وايه اخبار الكويزات؟
انا نفسى اعرف دكتوره امتثال هتعمل كويز امتى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

soma 24
06-11-2009, 12:58 PM
انا بيتهيألى السكاشن ممكن تغنى عن المجموعات دى
انا حضرت السكاشن يوم الثلاثاء الى فات
كانت حلوه اوى دخلتلنا معيده اكونتنج ومعيده اكونوميكس بس
بس كويسين اوى
هما بيبقوا بيكملوا المحاضرات بتاعت الدكاتره

يعنى مفتكرش ان هم ممكن يغنوا عنى المجموعات او الكورسات لو حد بياخد
لان انا باخد كورس اكونتنج مع بهاء واكونمويكس مع زهير
علشان كده كنت متجاوبه معاهم وفهمت كويس

سورى لو كنت طولت عليكم

Bavly2009
06-11-2009, 01:06 PM
اييييييييييييييييييييييييييه الاخبار اوعوا تكون زى الاهراااااااااااااام
على فكره دكتور عبد الفتاح كان هايعمل كويز المره الى فاتت لان لقى نسبة الغيااااااب كبيره
فنصيحه اخويه محدش يغيب من المحضرات لاى سبب حتى لو مابتفهمش حاجه من الدكتور و حتى لو كان عامل الكويز المره الى قبل الى انت عاوز تغيب فيها على طول
يعنى من الاخر ممكن يعمل كويزين ورى بعض
احنا لولا اتحيلنا على دكتور عبد الفتاح شويه بجد كان هيعمل كويز و قال انه من المحاضره الى شرحها فى يومها و ان اى واحد قاعد فى المحاضره ها يجاوب فى منتهى السهوله
يعنى 5 درجات علشان حضرنا
يجماعه خلى بالكم و ماضيعوش منكم الدرجات ديه السنين الى فاتت ما كنش حد لاقى حاجه زى كده

و اسف على الاطاله

Eslam 2010
06-11-2009, 01:30 PM
انا لسه عضو جديد ف المنتدى وعجبتنى الفكرة ، انا تجارة انجلش سكشن d
واسمى محمد طارق

ازيك يا محمد انا اسلام صلاح
اكيد عارفنى :p

Eslam 2010
06-11-2009, 01:34 PM
انا حضرت السكاشن يوم الثلاثاء الى فات
كانت حلوه اوى دخلتلنا معيده اكونتنج ومعيده اكونوميكس بس
بس كويسين اوى
هما بيبقوا بيكملوا المحاضرات بتاعت الدكاتره

يعنى مفتكرش ان هم ممكن يغنوا عنى المجموعات او الكورسات لو حد بياخد
لان انا باخد كورس اكونتنج مع بهاء واكونمويكس مع زهير
علشان كده كنت متجاوبه معاهم وفهمت كويس

سورى لو كنت طولت عليكم

هى تكملة للمحاضرة ؟
انا بحسبهم بيبدأو من الأول
انا اسف مكنتش اعرف

انا كمان باخد كورس اكونمكس مع زهير يوم الاربعاء

Eslam 2010
06-11-2009, 01:37 PM
اييييييييييييييييييييييييييه الاخبار اوعوا تكون زى الاهراااااااااااااام
على فكره دكتور عبد الفتاح كان هايعمل كويز المره الى فاتت لان لقى نسبة الغيااااااب كبيره
فنصيحه اخويه محدش يغيب من المحضرات لاى سبب حتى لو مابتفهمش حاجه من الدكتور و حتى لو كان عامل الكويز المره الى قبل الى انت عاوز تغيب فيها على طول
يعنى من الاخر ممكن يعمل كويزين ورى بعض
احنا لولا اتحيلنا على دكتور عبد الفتاح شويه بجد كان هيعمل كويز و قال انه من المحاضره الى شرحها فى يومها و ان اى واحد قاعد فى المحاضره ها يجاوب فى منتهى السهوله
يعنى 5 درجات علشان حضرنا
يجماعه خلى بالكم و ماضيعوش منكم الدرجات ديه السنين الى فاتت ما كنش حد لاقى حاجه زى كده

و اسف على الاطاله

عندك حق احنا المفروض نحضر كل المحاضرات عشان الكويزات مالهاش ميعاد و مينفعش نستسهل المادة عشان صغيرة او بالعربى ... بس انا كنت غايب المرة اللى فاتت ( امبارح ) عشان كنت تعبان أوى
غير كده انا بحضر كل المحاضرات
وماتنسوش يا سيكشن d فى كويز اكونتنج يوم الاحد

سلام و سورى لو طولت

soma 24
06-11-2009, 08:44 PM
انا كمان باخد كورس اكونمكس مع زهير يوم الاربعاء
بجد
انا باخد يوم الاحد بس فى زيزنيا انت كده بتاخد فى سموحه مش كده؟

Eslam 2010
07-11-2009, 03:26 PM
بجد
انا باخد يوم الاحد بس فى زيزنيا انت كده بتاخد فى سموحه مش كده؟

اه انا باخد فى سموحة
انا كان نفسى اخد فى زيزينيا عشان اقرب بس الميعاد مش مناسب عشان عندى محاضرات
انا كان نفسى اقابل اى حد من اللى فى المنتدى ... بس خلاص مافيش نصيب
سلام وربنا معاكى ومعانا و يارب النجاح:022yb4:

soma 24
09-11-2009, 09:45 PM
ازبكم يا جماعه ايه اخباركم واخبار الكويزات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا بقى هقول الاخبار الى عندى
بالنسبه لسكشنa
فيه يوم الاتنين الجاى كويز بزنس ل د. على مسلم
وفيه يوم الاربعاء الجاى كويز اكونتنج ل د. عادل نعمه الله
ولو مفيش كويز ماث يوم الاربعاء الى جاى على طول مع د.امتثال هيبقى الاسبوع الى بعده اكيد
ده الى اعرفه لحد دلوقتى
يلا بقى يا جماعه عايزه اعرف اخباركم

Eslam 2010
09-11-2009, 11:02 PM
هاى ازيكو يا جماعة
عاملين ايه مع الكويزات ؟

انا بقى كان المفروض فى كويز ماس عند عادل حلاوة بس معملش
والبسنس مكانش فيه انهارده ( الاثنين ) بس فى المرة الجاية
و كان عندى كويز اكونتنج امبارح (الأحد ) محمود سليمان
وفى ناس بتقول فى كويز law بكره ( الثلاثاء ) بس مش متاكدين

ربنا معانا و يارب نعدى الكويزات دى على خير و نجيب فيها اعلى الدرجات بإذن الله
سلام

Eslam 2010
10-11-2009, 11:07 PM
هاى ازيكو يا جماعة عاملين ايه ... اتمنى انكو تكونوا بخير
انا هحكيلكم على حاجة وارجو منكم الرد والتعليق و قوللولى ايه اللى بيحصل؟
انهارده ( الثلاثاء ) كان عندنا محاضرة law زى كل اسبوع
المهم : لما دخلنا كان فى طلبة كتير بتسأل هو فى كويز ولا لأ .... عشان سمعنا انه هيعمل الكويز ده ب 15 درجة عشان مسافر
فقالنا ما فيش كويز واللى عايز يمشى يمشى
مجموعة مشوا والباقى قعد و انا وصحابى كنا من الباقى اللى قعدوا
فلقينا الدكتور فجأة بيطلع ناس بره - تقريبا عشان بيتكلموا - وكل ده المحاضرة لسه مابدأتش
وفجأة شاور على الصف بتاعنا و قال الصف كله يطلع بره (صحابى ) ما عدا اخر اتنين ( انا وواحد صاحبى )
الغريب ان اللى طلعه دول مكانوش بيعملوا اى حاجة و هما محترمين جدا و محدش فاهم هو طلعهم ليه
ولما واحد سأله احنا طلعنا ليه كان هياخد بطاقته :excl:
وبعديها بشوية طلع خمس بنشات مرة واحدة
وبعد ما خلص شرح راح قال لنا طلعو ورق وحلو الكويز ده :excl:
وبعد ما حلينا و اديناله الورق قال لنا انا هسقط الدفعة كلها و لما نقوله ليه احنا عملنا ايه يقولنا هو كده :excl: عشان انتو مش منضبطين :excl:
وقال لنا اللى ناقل الكلام اللى فى الكويز مش هياخد درجات و كلنا ناقلين عشان مافيش حد ذاكر و كان طالب سؤال كبير اوى

ارجوكم حد يقولى فى ايه؟
الراجل ده عايز مننا ايه؟ وهل فعلا ممكن يسقطنا؟ ولا كلام وخلاص؟
ده نكد علينا و عكننا اليوم كله
وقوللولى اللى طلعو بره دول زنبهم ايه ؟ و اشمعنا سابنى انا واللى جانبى ؟ ( ماحنا كنا قاعدين معاهم )
مع انهم محترمين جدا جدا جدا و الحمد لله ما طلعناش بره فى ولا محاضرة قبل كده مع اى دكتور

انا اسف على الكلام الكتير اوى ده بس انا متضايق اوى و عايز حد يقولى ايه اللى بيحصل
رجاء الرد
سلام و ربنا ينجحنا

لويس التاسع
11-11-2009, 02:52 PM
لا بجد ربنا يستر احنا كل مرة يلغى المحاضره او يتاخر علينا حتى لولا اننا سالناه امبارح في بكرة ولا لا
قال مفيش والاسبوع الجاى كويز والله اعلم هيدخل اللى المفروض يتاخد ولا لا
وربنا المستعاد وان شاء الله كلنا ننجح

Eslam 2010
11-11-2009, 04:51 PM
لا بجد ربنا يستر احنا كل مرة يلغى المحاضره او يتاخر علينا حتى لولا اننا سالناه امبارح في بكرة ولا لا
قال مفيش والاسبوع الجاى كويز والله اعلم هيدخل اللى المفروض يتاخد ولا لا
وربنا المستعاد وان شاء الله كلنا ننجح

شكرا على الرد
و بجد ربنا يستر معانا :(
وانا سمعت انه سافر انهارده بيروت

ربنا المستعان و بإذن الله كلنا نعدى السنة دى و ننجح

soma 24
11-11-2009, 05:09 PM
هاى ازيكو يا جماعة عاملين ايه ... اتمنى انكو تكونوا بخير
انا هحكيلكم على حاجة وارجو منكم الرد والتعليق و قوللولى ايه اللى بيحصل؟
انهارده ( الثلاثاء ) كان عندنا محاضرة law زى كل اسبوع
المهم : لما دخلنا كان فى طلبة كتير بتسأل هو فى كويز ولا لأ .... عشان سمعنا انه هيعمل الكويز ده ب 15 درجة عشان مسافر
فقالنا ما فيش كويز واللى عايز يمشى يمشى
مجموعة مشوا والباقى قعد و انا وصحابى كنا من الباقى اللى قعدوا
فلقينا الدكتور فجأة بيطلع ناس بره - تقريبا عشان بيتكلموا - وكل ده المحاضرة لسه مابدأتش
وفجأة شاور على الصف بتاعنا و قال الصف كله يطلع بره (صحابى ) ما عدا اخر اتنين ( انا وواحد صاحبى )
الغريب ان اللى طلعه دول مكانوش بيعملوا اى حاجة و هما محترمين جدا و محدش فاهم هو طلعهم ليه
ولما واحد سأله احنا طلعنا ليه كان هياخد بطاقته :excl:
وبعديها بشوية طلع خمس بنشات مرة واحدة
وبعد ما خلص شرح راح قال لنا طلعو ورق وحلو الكويز ده :excl:
وبعد ما حلينا و اديناله الورق قال لنا انا هسقط الدفعة كلها و لما نقوله ليه احنا عملنا ايه يقولنا هو كده :excl: عشان انتو مش منضبطين :excl:
وقال لنا اللى ناقل الكلام اللى فى الكويز مش هياخد درجات و كلنا ناقلين عشان مافيش حد ذاكر و كان طالب سؤال كبير اوى

ارجوكم حد يقولى فى ايه؟
الراجل ده عايز مننا ايه؟ وهل فعلا ممكن يسقطنا؟ ولا كلام وخلاص؟
ده نكد علينا و عكننا اليوم كله
وقوللولى اللى طلعو بره دول زنبهم ايه ؟ و اشمعنا سابنى انا واللى جانبى ؟ ( ماحنا كنا قاعدين معاهم )
مع انهم محترمين جدا جدا جدا و الحمد لله ما طلعناش بره فى ولا محاضرة قبل كده مع اى دكتور

انا اسف على الكلام الكتير اوى ده بس انا متضايق اوى و عايز حد يقولى ايه اللى بيحصل
رجاء الرد
سلام و ربنا ينجحنا
معلش يا اسلام
انا اصلا حاسه ان د.فايز ده اتجنن خاااااااااالص
مع انا كان كويس فى اول السنه
هو عمل معانا كده برضو يوم السبت الى فات
هو قدم معاد المحاضره من4ونص الى4 مع نفسه كده
فالناس كانت بتدخل عادى علشان متعرفش
وكان فى ناس تقريبا بتتكلم
لقيته قام فجاه
قال انا عارف ان انتو مجموعه معفنه
يلا بقى خدوا الكويز ده عليه 15درجه
فجاه كده
واعتبروا نفسكم شايلين الماده دى ماده تخلف
اعتبروا نفسكم ساقطين
المشكله ان الناسبتاعت السنه الى فاتت بتقول عليه طيب وبينجح
فربنا يستر بقى علينا
مفتكرش خالص انه هيسقط حد او هيعمل حاجه
اكيد بيقول كده وخلاص
يا ريت يكون بيقول كده وخلاص
ياااااااااارب
ربنا يوفقنا بقى وينجحنا يا رب
معلش طولت عليك بس مش تقلق:078111rg3:

Eslam 2010
11-11-2009, 10:03 PM
معلش يا اسلام
انا اصلا حاسه ان د.فايز ده اتجنن خاااااااااالص
مع انا كان كويس فى اول السنه
هو عمل معانا كده برضو يوم السبت الى فات
هو قدم معاد المحاضره من4ونص الى4 مع نفسه كده
فالناس كانت بتدخل عادى علشان متعرفش
وكان فى ناس تقريبا بتتكلم
لقيته قام فجاه
قال انا عارف ان انتو مجموعه معفنه
يلا بقى خدوا الكويز ده عليه 15درجه
فجاه كده
واعتبروا نفسكم شايلين الماده دى ماده تخلف
اعتبروا نفسكم ساقطين
المشكله ان الناسبتاعت السنه الى فاتت بتقول عليه طيب وبينجح
فربنا يستر بقى علينا
مفتكرش خالص انه هيسقط حد او هيعمل حاجه
اكيد بيقول كده وخلاص
يا ريت يكون بيقول كده وخلاص
ياااااااااارب
ربنا يوفقنا بقى وينجحنا يا رب
معلش طولت عليك بس مش تقلق:078111rg3:

اولا شكرا سوما على الرد و الاهتمام
ثانيا ولا يهمك من التطويل عشان انا كنت كاتب اكتر من كده بكتير :d
اما بقى بالنسبة للدكتور ده هو فعلا كان كويس فى الأول
بس اللى احنا مش قادرين نفهمه لغاية دلوقتى هو طلع صحابنا ليه و اشمعنا سابنى انا و واحد تانى؟
واحنا عمرنا ما طلعنا مع اى دكتور
وحتى لما واحد ساله احنا طلعنا ليه قاله هو كده انتو الصح و انا الغلط و لو مش عاجبك قدم شكوة ! وكان هياخد بطاقته او اى ورق معاه لولا انه قاله معيييش حاجة
ولو كان الدكتور قاله اى سبب كان هيفهم هو طلع ليه
واللى كان قاعد جنبى كان قاعد زييى بالظبط اشمعنا انا ؟
هو قال بعد الكويز انه هيسقطنا عشان كان واقف عنده عدد كبير
ولما معظم الطلبة مشيت سألناه قال انا مبسقطش حد وحلف انه ما بيسقطش حد
بس عمل معانا كده ليه ؟
واللى خد الكويز ايه اللى هيحصله ؟ واللى ماخدوش ايه اللى هيحصله ؟
عشان سمعت انه كان عامله بس عشان باخد الاسامى
يارب يطلع بتاع كلام بس وربنا ينجحنا
وفى ناس بتقول دكاترة حقوق كلهم كده
معلش انا اسف جدا انا عارف ان انا برغى كتير بس سامحونى عشان متغاظ عشان صحابى اللى طلعوا من غير ذنب
انا اسف جدا على التطويل وانا طولت عليكى اوى انا اسف
وشكرا على الرد و المساندة و الطمأنة
سلام

مسلمة_(section (c
12-11-2009, 05:26 PM
اسفه لغيابى الطويل :bosyht9::bosyht9:عنكم كنت مشغوله شويه فى الكورسات
انا فرحت جدا لما د/ عبد الفتاح عطانا الكويز فلى البيت وبصراحه اسلوبه معانا وتعاملاته كويسه لكن النهارده ميسرة استفزه جامد جدا واتكلم معاه بطريقه وحشه :040vk0::mad:وغيره فى ناس كانت:039uw8::039uw8::039uw8::039uw8::039uw8: بتتكلم :redface::mad::mad::mad::040vk0:ودايقه

Eslam 2010
12-11-2009, 10:18 PM
اسفه لغيابى الطويل :bosyht9::bosyht9:عنكم كنت مشغوله شويه فى الكورسات
انا فرحت جدا لما د/ عبد الفتاح عطانا الكويز فلى البيت وبصراحه اسلوبه معانا وتعاملاته كويسه لكن النهارده ميسرة استفزه جامد جدا واتكلم معاه بطريقه وحشه :040vk0::mad:وغيره فى ناس كانت:039uw8::039uw8::039uw8::039uw8::039uw8: بتتكلم :redface::mad::mad::mad::040vk0:ودايقه

اولا مرحبا بك واهلا مهما غبتى
ثانيا : دكتور عبد الفتاح ده اكتر دكتور محترم و عارف شغله كويس ... يعنى مش عشان قلة مش محترمة يقوم يعك علينا كلنا
انما هو بيطلعهم عشان المحترمين يفهموا
على عكس بعض الدكاترة ( فايز ) و يارب تكونى قريتى اللى انا كاتبه من يومين

ثالثا: ميسرة ده ولد مش محترم اصلا وانا اعرفه من بعيد لبعيد يعنى مافيش اى حاجة بتربطنى بيه و ماتكلمتش معاه ولا مرة و هو من النوع اللى لسه واخد على تهريج الثانوى يعنى مش عارف لسه انه كبر و بقى فى كلية و مؤسسة زى ما قالوا دكتور عبد الفتاح

وانا نفسى دكتور عبد الفتاح ينتشل كل اللى زى ميسرة من المحاضرة عشان نقدر نفهم

وانا بحترم دكتور عبد الفتاح جدا وبقدره غير اى دكتور

معلش على التطويل واهلا بعودتك مرة اخرى
سلام وربنا ينجحنا و يكتر من امثال دكتور عبدالفتاح

Eslam 2010
14-11-2009, 10:12 PM
الف الف الف مليون مبروووووووووووووووووووووووووووووووووك لمصر
الحمد لله :022yb4::022yb4::022yb4::022yb4::022yb4::022yb4:

لويس التاسع
14-11-2009, 11:36 PM
مبروووووووووووووووووووووك لمصر وعقبال ما ننجح كلنا يارب

Eslam 2010
15-11-2009, 12:10 AM
مبروووووووووووووووووووووك لمصر وعقبال ما ننجح كلنا يارب

يارب ننجح كلنا عشان نفرح بجد

أهلاوى أهلاوى
16-11-2009, 02:21 PM
أنا كمان معاكم فى سيكشن Eوياريت نتعرف و نفيد بعض
:slap1qk6:تجارة سابا باشا سيكشن e بس بحضر ال 6 ايام عادى

أهلاوى أهلاوى
16-11-2009, 02:41 PM
:039uw8:ياريت كل اللى يعرف حاجة عن الكلية يدخل علشان الكل يستفيد:039uw8:

أهلاوى أهلاوى
16-11-2009, 04:18 PM
اللى مش حيدخل هو حر:giljotiiniug3::abdoog8::abdoog8:

Eslam 2010
16-11-2009, 10:12 PM
أنا كمان معاكم فى سيكشن eوياريت نتعرف و نفيد بعض
:slap1qk6:

أهلا بيك معانا و ياريت نعرف اسمك الحقيقى
انا اسلام سيكشن d
وانت ان شاء الله لو عايز اى حاجة اسأل واحنا بإذن الله نفيدك لو فى الإمكان

مسلمة_(section (c
18-11-2009, 06:14 PM
السلام عليكم نا عايزة اعرف فى حقوق الانسان فى الامتحان نكتب الماده ولا نكتب رقمها انا مش فاكرة هو قال اه؟؟؟ لا ن المكان مش مكفى لكتابه الماده كلها :excl::excl::excl::bosyht9:

مسلمة_(section (c
18-11-2009, 06:15 PM
اولا مرحبا بك واهلا مهما غبتى
ثانيا : دكتور عبد الفتاح ده اكتر دكتور محترم و عارف شغله كويس ... يعنى مش عشان قلة مش محترمة يقوم يعك علينا كلنا
انما هو بيطلعهم عشان المحترمين يفهموا
على عكس بعض الدكاترة ( فايز ) و يارب تكونى قريتى اللى انا كاتبه من يومين

ثالثا: ميسرة ده ولد مش محترم اصلا وانا اعرفه من بعيد لبعيد يعنى مافيش اى حاجة بتربطنى بيه و ماتكلمتش معاه ولا مرة و هو من النوع اللى لسه واخد على تهريج الثانوى يعنى مش عارف لسه انه كبر و بقى فى كلية و مؤسسة زى ما قالوا دكتور عبد الفتاح

وانا نفسى دكتور عبد الفتاح ينتشل كل اللى زى ميسرة من المحاضرة عشان نقدر نفهم

وانا بحترم دكتور عبد الفتاح جدا وبقدره غير اى دكتور

معلش على التطويل واهلا بعودتك مرة اخرى
سلام وربنا ينجحنا و يكتر من امثال دكتور عبدالفتاح
ده بالضبط اللى انا اقصده :slap1qk6::slap1qk6:

Eslam 2010
18-11-2009, 08:28 PM
السلام عليكم نا عايزة اعرف فى حقوق الانسان فى الامتحان نكتب الماده ولا نكتب رقمها انا مش فاكرة هو قال اه؟؟؟ لا ن المكان مش مكفى لكتابه الماده كلها :excl::excl::excl::bosyht9:

انتى تكتبى الحق المنتهك ورقم المادة فى الإعلان بس مع وصف الانتهاك فى خانته