مشاهدة النسخة كاملة : توقعات ترم تان

عبير الشوق
24-04-2010, 11:33 PM
السلام عليكم كل منا يكتب ما يتوقع ترم ثان لثالثه اعدادى 2010

وانا سابدا

السوق تعبير فنى

طبق فاكهه تصميم ابتكارى

سيندريلا1
25-04-2010, 05:32 PM
بلاش هزار احنا عندنا مذاكرة

محمد الفقيه
25-04-2010, 07:32 PM
مشكورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

mostafa_amnah
26-04-2010, 12:04 AM
شكرررررررررررررررررررررررررر

ابو مريم هشام
07-05-2010, 11:39 AM
الامتحان بيجى سهل وفى متناول الجميييع
عمو هشام مدرس اول تربية فنية

زكي بدر
07-05-2010, 12:20 PM
انا ملاحظ يا شباب ان امتحانات الرسم لا تخلوا من رسم عمارات وما الى ذلك فيجب الحرص على تعلم رسم العمارات

علشان الكل يجيب درجة حلوة .. نظم ورقتك .. استخدم الون خشب ...وقلم رصاص ...واستيكه (الالون الخشب الوحيده التى تمسح بأستيكة ) هذة نصيحتى ليكم

وذاكرو الثلاثة فنانين

smsma81
07-05-2010, 02:25 PM
انا ملاحظ يا شباب ان امتحانات الرسم لا تخلوا من رسم عمارات وما الى ذلك فيجب الحرص على تعلم رسم العمارات

علشان الكل يجيب درجة حلوة .. نظم ورقتك .. استخدم الون خشب ...وقلم رصاص ...واستيكه (الالون الخشب الوحيده التى تمسح بأستيكة ) هذة نصيحتى ليكم

وذاكرو الثلاثة فنانين

والله يا جماعه السنه اللي عدت في الترم الاول كان تخيل نفسك في موقع العمل .وكانت الطلبه بطلع في الروح.لانهم حافظين موضوع يمشي مع كل المواضيع:p:pالترم التاني جه المصيف قالوا نسمه تهب عليهم .
في هذه السنه في الترم الاول جه موضوع الصناعه والموضوع ده من مواضيع المنهج.وانا اتوقع للترم التاني بالنسبه للمحافظه عندنا مصر في عيون ابنائها وده موضوع مسابقه .لو كانوا بيحطوا مسبقات .اما لو من المنهج :049gc0:وده طبعا ممكن يحصل عشان سيادتك يا استاذ زكي مش تدي للموجه جزا لانه مش طلع عن المنهج في الحاله دي يبقي يبقي .........:dاسواق الشباب تعبير فني .والاعلان عن منتج مصري تصميم ابتكاري:049gc0:

ابو مريم هشام
08-05-2010, 01:15 PM
اللى بيوضع الامتحان اهم حاجة عندة انة يغير عن العام الماضى وبالاحرى عن الترم الماضى توقعاتى للترم الثانى اننا داخلين على صيف اما النظافة واما الرحلات