مشاهدة النسخة كاملة : جدول سنة اولى طب عين شمس 2010-2011 ^^ ادخلوا

stoof
15-08-2010, 01:44 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم يا جماعة

اخباركم

جدول سنة اولى طب عين شمس عام 2010 - 2011 ( يعني سنة الفراغ ^^)

ربنا معانا كلنا إن شاء الله انا نفسي بجد ألاقي حد معايا .. انا حاسس إن مفيش حد خالص داخل اولى إلا قليل جدا جدا

:friendsxs3::friendsxs3:
الجدول في المرفقات :: علما بأن الدراسة ستبدا إن شاء الله يوم 18-9 الموافق يوم السبت :022yb4::022yb4:

الدكتور سنايبر
17-08-2010, 11:28 AM
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

شكراً لك Dr.StooF .. منور عين شمس كلها :d

stoof
19-08-2010, 05:10 PM
ههههههههههههه ده نورك دكتور سنايبر

stoof
30-08-2010, 11:18 PM
ع فكرة .... أول أسبوع هيكون تمهيدي بمعني إنهم مش هيشدوا أووي على الطلبة لغاية اما ياخدوا جو الكلية ويعرفوا راسهم من رجلهم .....

الدكتور سنايبر
31-08-2010, 12:04 PM
إن شـــاء الله

moon.shadow
11-09-2010, 12:28 AM
السلام عليكم
انا شهادات معادلة ....وجاتلى طب اسيوط

بس انا من القاهرة ...وعايزة طب عين شمس ...وانشالله هحول عين شمس
بس التحويل نتيجته مش هتطلع غير بعد اسبوع من الدراسة عالاقل
ومستحيل اروح احضر فى اسيوط
هل احضر المحاضرات فى عين شمس ؟؟
وهل الموضوع دا عادى وبسهولة ؟؟
ولو حد كلمنى ؟؟ اوريلو جواب الترشيح اللى انا طالعلى فيه انى طب اسيوط واقولى انى هحول ؟؟
ولا اعمل ايه ؟
ارجوكم تفيدونى بالموضوع دا ....

stoof
11-09-2010, 01:27 AM
السلام عليكم
انا شهادات معادلة ....وجاتلى طب اسيوط

بس انا من القاهرة ...وعايزة طب عين شمس ...وانشالله هحول عين شمس
بس التحويل نتيجته مش هتطلع غير بعد اسبوع من الدراسة عالاقل
ومستحيل اروح احضر فى اسيوط
هل احضر المحاضرات فى عين شمس ؟؟
وهل الموضوع دا عادى وبسهولة ؟؟
ولو حد كلمنى ؟؟ اوريلو جواب الترشيح اللى انا طالعلى فيه انى طب اسيوط واقولى انى هحول ؟؟
ولا اعمل ايه ؟
ارجوكم تفيدونى بالموضوع دا ....

أولا ألف مبروكإنك دخلت كلية الطب :d
ثانيا مفيش مشكلة إنك تدخل كلية طب عين شمس بس انت تقدر تحضر المحاضرات بس ... اما لو كان فيه سكاشن مش هينفع تحضرها غير لو انت طالب في الكلية ... واساسا انا سألت وعرفت ان السكاشن بتبدا بعد اسبوعين من بدا الدراسة يعني مفيش مشاكل ... ولو لا قدرالله مقدرتش تحضر الاسبوع الاول من الدراسة مفيش ادني مشكلة لأني سالت كتيير ومنهم ( أخويا ^__^ ) و قالولي عادي ده اسبوع بتتعرف فيه على الكلية يعني اسبوع تمهيدي ^__^
بالنسبة وانت داخل من باب الكلية مش كل مرة هتلاقي الأمن بيسألك على الكارنيه .... أنا دخلت في الاجازة كتييييييييير ولا في حد قالي تلت التلاتة كام .. .. ولو الأمن سالك عادي جدا وريه بطاقة الترشيح وقوله انك هتحول طب عين شمس وهتدخل معزز مكرم إن شاء الله

وألف مبروك مرة تانية وتبقى معايا انا ودكتور سنايبر وندخل أولى مع بعض ^___^ إن شاء الله ( اللهم زد وبارك بقينا 3 في المنتدى هل من مزيد ) :)

moon.shadow
11-09-2010, 04:43 AM
أولا ألف مبروكإنك دخلت كلية الطب :d
ثانيا مفيش مشكلة إنك تدخل كلية طب عين شمس بس انت تقدر تحضر المحاضرات بس ... اما لو كان فيه سكاشن مش هينفع تحضرها غير لو انت طالب في الكلية ... واساسا انا سألت وعرفت ان السكاشن بتبدا بعد اسبوعين من بدا الدراسة يعني مفيش مشاكل ... ولو لا قدرالله مقدرتش تحضر الاسبوع الاول من الدراسة مفيش ادني مشكلة لأني سالت كتيير ومنهم ( أخويا ^__^ ) و قالولي عادي ده اسبوع بتتعرف فيه على الكلية يعني اسبوع تمهيدي ^__^
بالنسبة وانت داخل من باب الكلية مش كل مرة هتلاقي الأمن بيسألك على الكارنيه .... أنا دخلت في الاجازة كتييييييييير ولا في حد قالي تلت التلاتة كام .. .. ولو الأمن سالك عادي جدا وريه بطاقة الترشيح وقوله انك هتحول طب عين شمس وهتدخل معزز مكرم إن شاء الله

وألف مبروك مرة تانية وتبقى معايا انا ودكتور سنايبر وندخل أولى مع بعض ^___^ إن شاء الله ( اللهم زد وبارك بقينا 3 في المنتدى هل من مزيد ) :)

شكرا على ردك واهتمامك بسؤالى ..
وانا انشالله انشالله هحضر معاكو ف عين شمس لحد ما ربنا يسهلى واخد جواب التحويل واخلص بقى من اللى انا فيه !
وطبعا الف مبروك ليك انت كمان .. وانشالله تكون الدراسة لذيذة .. بس دعواتك بقى عشان احول وشكرا :)

stoof
11-09-2010, 12:24 PM
إن شاء الله ربنا يكرمك وتقدر تحول بإذن الله

stoof
15-09-2010, 08:20 AM
هام جدا : سيتم تعطيل الدراسة في طب عين شمس يوم السبت الموافق 18 - 9 وذلك بسبب انشغال جميع المدرجات بامتحانات الجراحة لطلبة الفرق السادسة على أن تصبح الدراسة يوم الأحد مباشرة الموافق 19 - 9

وده الاعلان الي نزل في الكلية :
http://img704.imageshack.us/img704/518/57961163200604637014232.jpg

dido_x2
31-07-2011, 02:47 AM
شكرا يا كبير انا معاكو ان شاء الله