مشاهدة النسخة كاملة : مديرية التربية والتعليم بحلوان

achiles
05-09-2010, 03:36 PM
كنت النهاردة فى المديرية للسؤال عن الجديد فى موضوع الاكاديمية فقال لى
انهم بيتاكدوا من المؤهلات والعقود لان ناس نجحت ولا تستحق التعيين واثبتوا حالات تزوير فى العقد والموهل
لانهم اخدوا حتى 31/10/2008 وفى ناس حبت تدخل الامتحان زوروا فى العقد ونجحوا وقال لى هات صور من
1- المؤهل
2-البطاقه
3-العقد
4- ICDL
للتاكد من موصوغات التعيين
واحسست من كلامة انه ليس لدية اى جديد غير التخبت وعدم اللا مبالاة بحجة لسة الوزير ماخدش قرار حتى قرار الوزير بعدم وجود عقود جديدة مايعرفوش عنه حاجة وياترى حلوان تتبع الاقاليم ولا القاهرة الكبرى لسة ما يعر فوش اى حاجة وها يطبق على حلوان والقاهرة ولا المحافظات فقط اخوكم محمد :dمعلم مساعد علم نفس واخصائى نفسى

miss math2010
05-09-2010, 04:28 PM
احنا تقريبا بقينا فى فوازير رمضان يمكن نعرف ع العيد حل الفزورة

محمدطعيمة
05-09-2010, 04:29 PM
فعلا كان فيه واحدة زميلتنا قريبها في التطوير قدملها تاريخ التعاقد قبل 31/10/2009 وهي كانت متعاقدة بعد هذا التاريخ أ ي لم يكن لها الحق في دخول الامتحان ونزلها رقم جلوس .
ولكننا أقنعناها أن هذا ربما يعود عليها بالسلب ولم تتقدم لا متحانات 20/11 الماضية
يعني ممكن يحصل كده
شوفوا بقي الناس اللي ليها قرايب في تطوير المديرات والإدارات أد أيه علي مستوي الجمهورية
ولكن هذا لا يعطي أي مبرر علي الإطلاق لأخذ الملتزم المستوفي للشروط بجريرة المزور وتأخير تثبيته

saber samy
05-09-2010, 04:30 PM
هو الاستاذ معين علم نفس ولا مدرس فصل
لانى عايز احول لانى تربية علم نفس وعايز احول من مدرس فصل دى عموما هانت بعد التعيين
انا سالت النهاردة فى الادارة عن اللى نجحوا فى الكادر وامتى الفلوس قالوا قريب ولازم الكادر ينزل مع الدرجة اى مع التعيين والله المستعان وعليه التكلان .

رائحه الورد
05-09-2010, 04:48 PM
هو الاستاذ معين علم نفس ولا مدرس فصل
لانى عايز احول لانى تربية علم نفس وعايز احول من مدرس فصل دى عموما هانت بعد التعيين
انا سالت النهاردة فى الادارة عن اللى نجحوا فى الكادر وامتى الفلوس قالوا قريب ولازم الكادر ينزل مع الدرجة اى مع التعيين والله المستعان وعليه التكلان .

هينزل ازاى مع الدرجه مش بيقولوا الدرجات موقوفه؟

miss math2010
05-09-2010, 05:25 PM
مهو الدرجة تبقى معلم ودى اللى هتبقى معترف بيها

محمد ابوصلاح
05-09-2010, 05:29 PM
اي كلام فاضي معقول