مشاهدة النسخة كاملة : الف مبروك للناجحين

سارة الازهرية
15-09-2010, 01:57 PM
السلام عليكم الف مبروك لجميع الطلاب الناجحين وياريت كل واحد يرضى بالكلية اللى جاتله لان ده اكيد نصيبه واكيد الخير مكتوبله فيه كل واحد لازم يجتهد فى اى مجال كان ويالا بقى كل واحد يدخل ويقول هو قبل كلية ايه علشان نباركله

سارة الازهرية
15-09-2010, 02:02 PM
انا بقى هبدا بنفسى انا قبلت تجارة طبعا انا مش حباها بس الحمد لله لقيت اقل منى فى المجموع وقبلوا شريعة وقانون انا ان شاء الله هحول يوم السبت بس ياريت يكون التحويل سهل ويارت كل واحد مش راضى عن كليته يحاول يحول لغيرها علشان يبقى مبسوط حتى لو كانت مش من ضمن طموحاته بس يحاول يجتهد فيها ويبقى احسن من غيره والسلام ختام

matrex14
17-09-2010, 12:11 AM
والله انا جاتلي علوم هي مكانتش من طموحاتي بس مره واحده بقيت مبسوط بيها
بس المشكله انها جاتلي اسيوط وانا من اسكندرية
هو ده اللي معكنيني

سارة الازهرية
17-09-2010, 02:17 AM
لا عكننة ولا حاجة وايه يعنى انا كمان هاروح اسيوط مع انى كنت نفسى اروح القاهرة جدا بس الاقرب ليا اسيوط وكمان مجموعى يودينى اسيوط مش القاهرة بس الحمد لله انا دلوقتى مش زعلانة وبرده اسيوط الداكترة اللى فيها ممتازين احسن من اللى فى القاهرة كمان واذ

سارة الازهرية
17-09-2010, 02:20 AM
على فكرة اى حد يجيلوا الكلية بتعته فى محافظة بعيدة ممكن يسكن فى سكن خاص على ما يدخل المدينة ومفيش مشكلة ان شاء الله

أ/ سعيد موسى
26-09-2010, 10:20 PM
على فكرة اى حد يجيلوا الكلية بتعته فى محافظة بعيدة ممكن يسكن فى سكن خاص على ما يدخل المدينة ومفيش مشكلة ان شاء الله
اهنيكى ياإبنتى على طريقتك السهله الجميلة فى حل مشاكلك وفقك الله

سارة الازهرية
28-09-2010, 10:50 PM
اهنيكى ياإبنتى على طريقتك السهله الجميلة فى حل مشاكلك وفقك الله
اشكرك جدا يا استاذ سعيد وجزاك الله خيرا