مشاهدة النسخة كاملة : ارجو الدخول لانها مشكلة واجهة الكثير من المعلمين المساعدين

رباب حمدى اليكس
30-10-2010, 06:11 PM
انا مدرسة لغه عربية وامتحنت لغه عربيه فى الكادر وفؤجئت ان عقدى بعد الامتحان مدرسة فصل وبعد كده لما جددت العقد السنة اتكتب فيه مدرسة عربى هل اللخبطة دى توثر على العيين بالله عليكم افيدونى لانى خايفة اوى والله يمكن اكون مبنامش ارجو اللى يعرف معلومة يقولى

ابن الأكرمين
30-10-2010, 06:15 PM
انا مدرسة لغه عربية وامتحنت لغه عربيه فى الكادر وفؤجئت ان عقدى بعد الامتحان مدرسة فصل وبعد كده لما جددت العقد السنة اتكتب فيه مدرسة عربى هل اللخبطة دى توثر على العيين بالله عليكم افيدونى لانى خايفة اوى والله يمكن اكون مبنامش ارجو اللى يعرف معلومة يقولى

لماذا القلق أختي الفاضلة
أعتقد والله أعلم أن التعيين سيتم دا لوتم على أساس عقدك على أنكي مدرسة لغة عربيه.
والله أعلم ؟

eva2010
30-10-2010, 06:33 PM
المشكلة دى حصلت مع زميلة بياناتها كانت مدرسة مرحلة ابتدائية لكنها امتحنت على المرحلة الاعدادية وكانت قلقانة زى حضرتك بس لما سألت قالو المشكلة بسيطة جدا ان التسكين او التعيين هيجى على التخصص اللى امتحنتى الكادر فيه
متقلقيش بس ربنا يسهل ونتثبت .. حاجة كمان خلى معاكى كل مايثبت ان معلمة لغة عربية ( نتيجة الكادر - صورة طبق الاصل من العقد الجديد - صفحة استمارة المعلم - الايميل اللى الوزارة خاطبتك بيه ) كل ده كافى انك متقلقيش

محمد 59
31-10-2010, 12:02 AM
اذهبي للأكاديمية وقومي بادراج العقد الأخير الخاص بتخصص اللغة العربية ضمن أوراقك وإن شاء الله خير

Observer
31-10-2010, 12:11 AM
المشكلة دى حصلت مع زميلة بياناتها كانت مدرسة مرحلة ابتدائية لكنها امتحنت على المرحلة الاعدادية وكانت قلقانة زى حضرتك بس لما سألت قالو المشكلة بسيطة جدا ان التسكين او التعيين هيجى على التخصص اللى امتحنتى الكادر فيه
متقلقيش بس ربنا يسهل ونتثبت .. حاجة كمان خلى معاكى كل مايثبت ان معلمة لغة عربية ( نتيجة الكادر - صورة طبق الاصل من العقد الجديد - صفحة استمارة المعلم - الايميل اللى الوزارة خاطبتك بيه ) كل ده كافى انك متقلقيش

اتفق مع حضرتك

Ahmed Salah kaseb
31-10-2010, 12:21 AM
ان شاء الله مفيش مشكلة

مس رانيا حسن
31-10-2010, 01:15 AM
ربنا ييسر للجميع

Eslam Farouk
31-10-2010, 01:26 AM
التعيين ان شاء الله هايكون على التخصص اللى امتحنتى فيه