مشاهدة النسخة كاملة : اظن الوقت صدقتم المعلم المساعد الحزين

المعلم الحزين
19-01-2011, 01:31 AM
اظن الكلام بقي رسمي وكلامي القديم اللي قولتم عليه تساؤم بقي رسمي ومفيس تعيين وحتي ريس المعلمين طلع اصلا سرابة خرج مس دراين بحاجه ازا كان اصلا كسكول الاول كسب القصية مستنيين ايه الاعتصام هو الحل معاكم طالما مفيس كرامة يبقي مفيس حاجه تاني نبكي عليها اعتصام ولا س غيره ارجو المساركه فهو السبيل لسماع اصواتنا وتقبلوا مروري العابر لاني بقالي كتير مكتبتس موصوع

المعلم الحزين
19-01-2011, 01:32 AM
اسف علي اخطاء الكتابة لان اللوحه بايظة وخاصة حرف السين اللي انتم عارفينه عليه 3 نقط

رنا وريهام
19-01-2011, 02:07 AM
بقى يأستاذ حزين مسهر نفسك لغاية الساعة 1:30ص علشان تقولنا كلمتين يضايقونا بصراحة أنا حاسس انا أنت غاوي تضايقنا دا أنت مش بتكتب غير لما يكون في ظروف مش كويسة وكأنك شمتان في أعضاء المنتدى أنا بعتقد ان احنا لو إتثبتنا انت هاتطالب بإلغاء عضويتك في المنتدى لأنك مش ها تلاقي كلام تضايقنا بيه , وكمان كاتب الموضوع وكل حروف السين ناقصة طب لما أنت بتقول لوحة المفتايح بايظة ما تسكت بقى وما تجهدش نفسك مع الحروف ، أنا ليه عندك طلب ياريت تغير الاسم اللي إنت مشارك بيه في المنتدى يمكن ربنا يغير حزنك لفرح ونفسك تتفتح لكتابة مشاركات فيه شوية أمل .
أنا مش بقصد أسخر منك لاكن انا ملاحظ انا انت مش هامك اللي احنا فيه (تقبل تعليقي )

محمدسعدالجمل
19-01-2011, 06:02 AM
بقى يأستاذ حزين مسهر نفسك لغاية الساعة 1:30ص علشان تقولنا كلمتين يضايقونا بصراحة أنا حاسس انا أنت غاوي تضايقنا دا أنت مش بتكتب غير لما يكون في ظروف مش كويسة وكأنك شمتان في أعضاء المنتدى أنا بعتقد ان احنا لو إتثبتنا انت هاتطالب بإلغاء عضويتك في المنتدى لأنك مش ها تلاقي كلام تضايقنا بيه , وكمان كاتب الموضوع وكل حروف السين ناقصة طب لما أنت بتقول لوحة المفتايح بايظة ما تسكت بقى وما تجهدش نفسك مع الحروف ، أنا ليه عندك طلب ياريت تغير الاسم اللي إنت مشارك بيه في المنتدى يمكن ربنا يغير حزنك لفرح ونفسك تتفتح لكتابة مشاركات فيه شوية أمل .
أنا مش بقصد أسخر منك لاكن انا ملاحظ انا انت مش هامك اللي احنا فيه (تقبل تعليقي )

أنا بعثت إليه رسالة خاصة ونصحته فيها بأن يخلى عنده شوية تفاؤل وأمل , فالرسول (ص) يقول : " بشروا ولا تنفروا " , وبعدين العميلة مش ناقصة المعلم المساعد الحزين.

msrahmedseef
19-01-2011, 06:57 AM
يا ريت تشترى لوحة مفاتيح جديدة علشان نقرأ كويس مش ناقصة كتابه العيال فى الامتحانات بالهيلوغريفى وانت بالشين فى المنتدى الواحد قرب يقلب هندى

حازم دهب
19-01-2011, 08:35 AM
يبشرو بايه هوه بيقلكو الواقع انتو عايزين تسمعو اى كلام يفرحكو يعنى اوك
التثبيت بكره ياجماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااعه من مصدر موثوق منه
حجه غريبه فعلا

مدرسة الانجلش
19-01-2011, 09:49 AM
طيب وانتم مضايقين منه ليه

ما هو طلع عنده حق

ما تقولو الحق مرة بقي

المعلم الحزين
19-01-2011, 09:58 AM
سكرا لكي يا مدرسة الانجلس يا من ادركتي معي حقيقة الامر منز الوهلة الاولي اما الاخرين من سخروا من جاءو ليتسلوا او ليقارنوا او ليعدلو لي اقول لهم بكل الحب سكرا ولا تعليق ولكنه الواقع المرير الزي نعانيه كل يوم

المعلم الحزين
19-01-2011, 10:01 AM
سكرا للاخ خازم دهب علي مروره الكريم

ابن الأكرمين
19-01-2011, 10:07 AM
اسف علي اخطاء الكتابة لان اللوحه بايظة وخاصة حرف السين اللي انتم عارفينه عليه 3 نقط

ياغالي ارجوك انزل اشتري لوحة حالاً

مش عارفين نركز ونقرأ حولتلنا عينينا

موضوع التعيين الظاهر أن كلنا هنميل لرأيك
الأختلاف في الرأي لايفسد للود قضيه

علي عضاضلي
19-01-2011, 10:19 AM
والله انا بقى مش شاااااايل هم خاااالص . عارفين ليه؟
لانه مااصابك لم يكن ليخطأك..وما أخطأك ماكان ليصيبك
وكمان متنسوش:

يا صاحب الـهم ان الـــــهم منفرج ..أبشر بخير فان الفارج الله
اليـــأس يقطع احيانا بصاحبــه ..فــــلا تيأسـن فان الكافي الله

عمر العدوى
19-01-2011, 10:21 AM
عندى كى بورد زيادة متغلاش عليييييييييييك

المعلم الحزين
19-01-2011, 10:32 AM
ياريت تبعت الكي بورد لان المرتب يا غالي ميستحملس استراك نت وتمن كي بورد

مدرسة الانجلش
19-01-2011, 11:00 AM
سكرا لكي يا مدرسة الانجلس يا من ادركتي معي حقيقة الامر منز الوهلة الاولي اما الاخرين من سخروا من جاءو ليتسلوا او ليقارنوا او ليعدلو لي اقول لهم بكل الحب سكرا ولا تعليق ولكنه الواقع المرير الزي نعانيه كل يوم

بتشكرني ليه

ده طلع واقع كلامك

ونبوئاتك طلعت صح

انا اللي اشكرك

وكفاية تفاؤل كداب

ووهم وسراب بقي

ابوامانى
19-01-2011, 11:04 AM
:078111rg3::078111rg3:احنا كلنا يا حضرة المعلم المساعد الحزين كنا عارفين انك على حق من الاول لكن كنا بنكابر ونصدق الاخبار والوعود الكاذبه لاكن فات وقت الندم مش حينفع الا العمل الجماعى بالا عتصام وبس هو ده الللى حيرد لنا كرامتنا :078111rg3::078111rg3:

ابن الأكرمين
19-01-2011, 11:04 AM
بتشكرني ليه

ده طلع واقع كلامك

ونبوئاتك طلعت صح

انا اللي اشكرك

وكفاية تفاؤل كداب

ووهم وسراب بقي

مش عارف أرد

ياجماعة فكروا بهدوء أيه الحل

مدرسة الانجلش
19-01-2011, 11:26 AM
بالنسبة للناس اللي بتتريق علي حكاية الكي بورد

تعرفو انا بيجي عليا اوقات مش بيكون معايا ولا مليم

والمرتب دايما بيجي متأخر

نعذر الاخ شوية بقي

محمدش عارف الظروف ايه

ابوامانى
19-01-2011, 11:28 AM
الحل معروف يا ابن الاكرمين هو الاعتصام ضد الطاغيه واكل حقوقنا وهاضمها وما فيش غيره ودا اخر كلام عندنا

المعلم الحزين
19-01-2011, 11:47 AM
يا بن الاكرمين انت داخل وسطينا وانت اصلا موظف ثابت ليك الحق تبصلنا باحتقار ما انتا واخد حقوقك كلها

ابن الأكرمين
19-01-2011, 11:48 AM
بالنسبة للناس اللي بتتريق علي حكاية الكي بورد

تعرفو انا بيجي عليا اوقات مش بيكون معايا ولا مليم

والمرتب دايما بيجي متأخر

نعذر الاخ شوية بقي

محمدش عارف الظروف ايه

والله حاش لله أن نتريق

اللي عاوز أفهمهولك

المعلم المساعد الحزين جزأ منا لسنا أعداؤه بل أنا بحبه جداااااااااااااااااااااً وحاسس بيه ومتأكد من حب الجميع له بسي هوه حزين ليه مانا مسافر ومتعين بسي أكيد عندي مشاكل وهموم بسي هموت يعني لازم أعيش وأفكر في حلول مش أحط أيدي على خدي وانتظر الفرج والهدوء مطلوب
مانتي فاكره لما حبينا نعمل حاجة محدش طلع ولا راح واعتصم
وبعدين ياستي الراجل بتحاور معانا الكيبورد رخيص دا اللي قصدناه وهو نوع من أنواع الدعابة مش أكثر

المعلم الحزين
19-01-2011, 11:51 AM
انت بترد كده وتعتزر لمدرسة الانجلس يا بن الاكرمين مس ليه وعامة ياريت لو متبقاس تقرا موصوعاتي لو مس عاجبك يا حج

ابن الأكرمين
19-01-2011, 11:52 AM
يا بن الاكرمين انت داخل وسطينا وانت اصلا موظف ثابت ليك الحق تبصلنا باحتقار ما انتا واخد حقوقك كلها

انا مش عارف ارد ليه

ياعمي مانا موضح كده من ساعةماشتركت

وبعدين مستعد انسحب من وسطكم إذا كنتم بتتضايقوا مني

قلت لحضرتك حكم عقلك لا عواطفك

وهذا المنتدى للجميع ليس حكراً على احد

المعلم الحزين
19-01-2011, 11:54 AM
انا هادي ياحبوب انت اللي مس عاجبك لا تفاؤل ولا تساؤم طيب نعملك ايه يعني مفيس يا اخويه تعيين استريحت

leprince2010
19-01-2011, 11:54 AM
اسكر المعلم المساعد الحزين وارجو ان يسترى لى كى بورد معاه وفعلا مفيس تعيين وسكرا

ابن الأكرمين
19-01-2011, 11:56 AM
انت بترد كده وتعتزر لمدرسة الانجلس يا بن الاكرمين مس ليه وعامة ياريت لو متبقاس تقرا موصوعاتي لو مس عاجبك يا حج

انت عصبي ليه

هيه اللي ردت فحبيت أوضح

وأنا آسف لو كنت فهمت كلامي غلط

وبرده هأقرأ موضوعاتك طالما أنت عرضتها للجميع

المعلم الحزين
19-01-2011, 11:57 AM
مفيش تثبيت مفيش تثبيت مفيش تثبيت مفيش تثبيت مفيش تثبيت مفيش تثبيت مفيش تثبيت مفيش تثبيت مفيش تثبيت مفيش تثبيت

حازم دهب
19-01-2011, 12:13 PM
احنا معمولنا عمل
يا جماعه تعالو نروح لشيخ

رنا وريهام
19-01-2011, 12:23 PM
يا أستاذ حزين انا اللي عاوزه منك تركز شويه وانت بتكتب وخليك عارف ان الشين المفتاح اللي جنب الكابس لووك من الشمال وبعدين ياأخي اكتب على اللوحة الحروف بقلم كوركت ابيض وهي تبان برضك كل مشاركاتك بتكتب الشين سين ابقى راجع المشاركة قبل ما تعتمدها

ابن الأكرمين
19-01-2011, 12:26 PM
مفيش تثبيت مفيش تثبيت مفيش تثبيت مفيش تثبيت مفيش تثبيت مفيش تثبيت مفيش تثبيت مفيش تثبيت مفيش تثبيت مفيش تثبيت

فعلا لاتعليق

شوفتوا أنه كان بيك

الصدق يهدي إلى البر والبر يهدي إلى الجنة حرام عليك

ابو الفاروق
19-01-2011, 12:36 PM
هى اية الكتابة
الصوصو نونو دى ياعم حزين اشترى كيبورد
وبعدين انا قولت اكتر من مرة يا جماعة مفيش تعيين قبل شهر 7 علشان الاعتمادات المالية

وسعتها اما تعيين او لاء بس يكون الوزير ضمن نفسة وتكون السنة الدراسية انتهت وسعتها يقرر لو قمنا بأى احتجاجات هيقولك برة عقدكم انتهى ويجيب غيرنا بالاجر او ان الدولة توفر اعتمادات مالية ويتم تعيينا

المعلم الحزين
19-01-2011, 12:49 PM
لا تعليق لا تعليق الاستاز اللي بيقول ان ش جانب الكابس لوك دمه خفيف

miss_emy
19-01-2011, 01:18 PM
يا جماعه انا شايفه بجانب الاعتصام نلجأ للقضاء

alirahim
19-01-2011, 01:24 PM
ياجماعة مفيش داعى لكل ده خلينا فى المصيبة بتعتنادلوقتى وبعد الرؤية مابقت واضحة وصريحة للكل كله مشارك فى الاعتصام ولا حماس وقتى وهيعدى ويفوت ويضيع حقنا ونسكت رجوا كلمة واحدة نعم للاعتصام

sarah hany
19-01-2011, 04:09 PM
انا مش عارف ارد ليه

ياعمي مانا موضح كده من ساعةماشتركت

وبعدين مستعد انسحب من وسطكم إذا كنتم بتتضايقوا مني

قلت لحضرتك حكم عقلك لا عواطفك

وهذا المنتدى للجميع ليس حكراً على احد

على فكرة حضرتك شخصية محترمة جدا وانا بحترم ارائك وافكارك وكفاية ان حضرتك حاسس بينا وبمعاناتنا انت منورنا ومنور المنتدى كله

sarah hany
19-01-2011, 04:12 PM
لا تعليق لا تعليق الاستاز اللي بيقول ان ش جانب الكابس لوك دمه خفيف

انا شايفة انه كلامه جاب نتيجة وال ش اشتغلت معاك انت زعلان ليه بئة

ابن الأكرمين
19-01-2011, 04:21 PM
على فكرة حضرتك شخصية محترمة جدا وانا بحترم ارائك وافكارك وكفاية ان حضرتك حاسس بينا وبمعاناتنا انت منورنا ومنور المنتدى كله

شكرا ياغاليه

أنا فكرت أخرج بسي قلت دا مش حل أنا متواجد معاكم يومياً لأني بحب المنتدى ده

انا نفسي كلكوا تتعينوا ويرتاح بالكم

مستر الشرقاوى
19-01-2011, 04:31 PM
[quote=ابن الأكرمين;3026090]انت عصبي ليه

هيه اللي ردت فحبيت أوضح

احنا هنسيب الموضوع و هنتكلم على حرف السين و الشين و نغلطوا فى بعض لية . اقولك أنا هطلع من المنتدى دلوقتى علشان أصالح مدرس متعاقد على مراته اللى شغاله بالاجر

المعلم الحزين
19-01-2011, 05:03 PM
فعلا اثبتولي متستحقوس غير الزل والمهانه قاعدين تتريقوا علي السين والسين وسايبن الوزير عمال يصرف مكافات ومس قادرين تدوروا علي حقكم

Miss Ola
19-01-2011, 05:39 PM
والله انا بقى مش شاااااايل هم خاااالص . عارفين ليه؟
لانه مااصابك لم يكن ليخطأك..وما أخطأك ماكان ليصيبك
وكمان متنسوش:

يا صاحب الـهم ان الـــــهم منفرج ..أبشر بخير فان الفارج الله
اليـــأس يقطع احيانا بصاحبــه ..فــــلا تيأسـن فان الكافي الله

فعلا والله ونعم بالله
طيب هقولكم حاجة هتعرفو انكم احسن من غيركم بكتير
انا اعمل ايه ياللى اسمى رجع فى كشف فى الادارة انا وكام زميل ليا انى مدخلتش امتحان الاكاديمية من اصله ههههههههههههههههه مع العلم انى معايا تقدير فى البكالوريوس والدبلومة وعاملة الاى سى دى ال من قبل مااشتغل اساساااااااااااااااا:av4056bb7jp3:
ههههههههههههههه
عادى بقى تفائلو خيرا فالتعيين قادم بأذن الله

رنا وريهام
20-01-2011, 12:12 AM
فعلا اثبتولي متستحقوس غير الزل والمهانه قاعدين تتريقوا علي السين والسين وسايبن الوزير عمال يصرف مكافات ومس قادرين تدوروا علي حقكم
اذا كنا اثبتنالك اننا نستحق الزل والمهانة فأنت اثبتلنا إن العيب مش في الكيبورد دا العيب فيك انت مش بتعرف تكتب لأنك كاتب استاذ بال ز برضك الحرف دا ممسوح وحتى في تعليقك كاتب تتريقوا عى السين والسين وكمان ومس قادرين دا انت بقى شكلك وحش اوي قدام زمايلك

المعلم الحزين
20-01-2011, 12:15 AM
انتوا ليه مش عايزين تصدقوا ان الكي بورد كانت بايظه

احمدالفطاطرى
20-01-2011, 01:22 AM
انت عصبي ليه

هيه اللي ردت فحبيت أوضح

اوبااااا عملتولنا صوووووووووووووداااااااع خلونى اركز شويه مش عارف اذاكر اوباااااااااااااااااا اوبااااااااااااااااااا:confused: