مشاهدة النسخة كاملة : معلمى كفرالشيخ

hohoh
24-02-2011, 05:48 PM
ازاى نكون اكثر ناس متعاقدين ومالناش على الاقل صفحة هنا عشان كدا عملت الموضوع دا وياريت كل محافظة تعمل كدا لان الظاهر انرالامور متضاربة
وعلى فكرة كنت فى الادارة النهاردة ومافيش اى اسماء ووجدت بعض المعلمين كانوا معتصمين ووقفت معاهم
وعايزين اى حد عنده خبر بخصوص المحافظة يضعه هنا

شريف الصعيدى 22
24-02-2011, 05:53 PM
جيت فى وقتك يامستر
اولى الاول مفيش اخبار عن تاجيل الدراسه عندنا اسوة بباقى المحافظات
ولا هانروح الاسبوع الجاى عادى
انا روحت النهارده مركز الاحصاء معندهمش اساسا فكره باللى مكتوب على موقع الوزاره
وبكل برود الموظف يقولى لما نعرف حاجه يابنى هانعمل اعلان بيها

ashraf3h4
24-02-2011, 05:59 PM
كبير يا ابو علي ربنا يكرمك الجميع بيتابع وشكلهم بيلعبوا بينا ولا ايه؟ عموما اضم صوتي الي صوتك واي اخبار تخصنا فعلا ننزلها هنا وربنا يقدم الخير..وابقي طمني عليك يا بطل يارب تكون بخير وجميع اللي في المدرسه
اخوك اشرف لينا لقاء قريب ان شاء الله دعواتك (اشرف)

nouregypt
24-02-2011, 06:03 PM
انا بقا كنت في الاكاديميه النهارده وبرضه معندهمش جديد
بالنسبه للناس الي استوفوا الشروط ومجتلهمش رساله التهنئه موظفي الاكاديميه بيقولي هتنزل الاسماء علي مراحل بس امتي ميعرفوش

اما بالنسبه للي هيمتحنوا الكادر لسه موصلش تعليمات لهم

ashraf3h4
24-02-2011, 06:21 PM
كبير يا ابو علي ربنا يكرمك الجميع بيتابع وشكلهم بيلعبوا بينا ولا ايه؟ عموما اضم صوتي الي صوتك واي اخبار تخصنا فعلا ننزلها هنا وربنا يقدم الخير..وابقي طمني عليك يا بطل يارب تكون بخير وجميع اللي في المدرسه
اخوك اشرف لينا لقاء قريب ان شاء الله دعواتك (اشرف)

إيمان رجب
24-02-2011, 06:34 PM
يا جماعة كنت النهاردة فى ادارة قلين هناك اعلان عن تقديم الورق فى الاحصاء والموظف اللى هناك بياخد الملفات وبتوع الاكاديمية اللى راسب بيخدوا منه الورقة اللى مطلعها من موقع الاكاديمية اما بالنسبة للاسماء اللى هتتعين هما 2500 من كفر الشيخ من خمسة الاف ليه علشان فية ناس مقدمه تقرير 4 مستويات

محمد عاطف 22
24-02-2011, 06:36 PM
طيب وبعدين ياجماعة حتى الازهر فى كفرالشيخ لاحس ولا خبر