مشاهدة النسخة كاملة : معذبة من الشرقية

سلمى5
07-03-2011, 08:28 PM
يوم الاحد اللى اللى فات ذهبنا الى مديرية التربية والتعليم وجدنا أسماء المعينين والتنسيق الابتدائى قال يومين وهتوصل الادارات ثم ذهبنا الى ادارة بعد 3 أيام قالوا فين مفيش اى حاجة جت وبعد يوم لقينامع صحابنا نشرة بتثبيت كل ما مر علية 3 سنوات وناس قالوا لالالالالالاانتم هتسنوا لما زمايلكوا ينجحوا فى الكادر وتتعينوا سوا احنا ذنبنا اية عشان نسنى وناس قالواالتثبيت فى شهر سبعة رحت المديرية قالوا اسنى أسبووع كمان وطيب وبعدين الاسماء دى لية هل فعلا دة تعين ولا حركات عشان الثورة وهل فعلا محتاجين الوقت دة عشان يوزعوا الاسماء على الادارات طيب احنا بس اللى نجحنا فى الاكاديمية ولا تعيين كل الناس طيب لحد امتى هنفضل مسنين يا ريت زميلنا فى الشرقية نحدد يوم ننزل فية كلنا ونسأل عن اخر المماطلة دى ودى مشكلتى مااااااااذا تفعل لو كنت مكانى :(

جارةالوادى
07-03-2011, 08:32 PM
معلش يااختى كلنافىكل المحافظات فى الهم سوا محدش عارف حاجة فىالادارات وبيفتو وخلاص

amrmosa
07-03-2011, 08:38 PM
بالفعل زميلتى انا عملت زيك وقالوا لى هنبعت الاسماء على الادارات
والان زمايلنى اتثبتوا فى المحافظات التانيه
هل هنعمل حاجه

ابن الأكرمين
07-03-2011, 08:38 PM
موظفين نصف كم

اصبري لنهاية الأسبوع ده ممكن يكون فيه جديد

ابو الفاروق
07-03-2011, 08:48 PM
يا جماعة الصبر طالما فى ناس اتعينت واستلموا وجوابات التعيين يبقى الكل اللى فى نفس ظروفهم هيتعينوا ولكن كلها اجراءات وتختلف فى سرعتها من ادارة لاخرى ومن مديرية لاخرى حسب سرعة الموظف المختص

mohamed.sebae
07-03-2011, 08:48 PM
جزاك اللة خيرا

كريم الطحاوى
07-03-2011, 09:05 PM
أنا بقول كلنا نتجمع عند المديريه يوم الأحد الجاى عشان نطالب بحقنا
يا جماعه لو فضلنا ساكتين حقنا هيضع الأسماء موجوده بقالها أسبوعين ولسه ماعملوش حاجه ومش هيعملو حاجه لو متحركناش .

سلمى5
07-03-2011, 09:45 PM
انا معاك يا استاذ كريم ويا ريت زمايلنا يوافقون على الرأى دة

سلمى5
07-03-2011, 09:46 PM
لازم ندخل نسال واحنا كتير عشان ما حدش يكلمنا بتريقة ولا أسلوب وحش

alsadic
07-03-2011, 09:58 PM
اختى الكريمة انا من ادارة الحسينية التعليمية بالشرقية
الخطوات الاتية ارجوالكل فى الشرقية ان يشاركنا فيها
وهى بدا من الغد سوف يكون هناك اعتصام مفتوح فى جميع مدارس الحسينية من المعلمين الواردة اسمائهم فى الكشوفات والتى لم ترد الكل سيقوم بعمل اعتصام مفتوح فى المدارس يومى الثلاثاء والاربعاء القادمين وان شاء الله الاضراب المفتوح سيكون يوم الاخميس امام المحافظ وليس المديرية
يارية الكل من الشراقوة المهضومة حقوقهم المادية والمعنوية مما يقارب العشر سنوات يشاركنا يوم الخميس وليس الاحد لا نريد ان نعطيهم وقت الكثر من ذلك

abou wafaa
08-03-2011, 12:36 AM
معلش أكيد الأسبوع دا هاتبان كل حاجة

تيجروود
08-03-2011, 01:27 AM
اختى الكريمة انا من ادارة الحسينية التعليمية بالشرقية
الخطوات الاتية ارجوالكل فى الشرقية ان يشاركنا فيها
وهى بدا من الغد سوف يكون هناك اعتصام مفتوح فى جميع مدارس الحسينية من المعلمين الواردة اسمائهم فى الكشوفات والتى لم ترد الكل سيقوم بعمل اعتصام مفتوح فى المدارس يومى الثلاثاء والاربعاء القادمين وان شاء الله الاضراب المفتوح سيكون يوم الاخميس امام المحافظ وليس المديرية
يارية الكل من الشراقوة المهضومة حقوقهم المادية والمعنوية مما يقارب العشر سنوات يشاركنا يوم الخميس وليس الاحد لا نريد ان نعطيهم وقت الكثر من ذلك
أشاركم الرأى فانا من إدارة مشتول السوق ونفس المشكلة
وللأسف كل مايحدث لنا ان الفساد كان قد إنتشر كالمرض اللعين فى جسد مصرنا الحبيبة واكرر للأسف إستأصلنا بعض اجزاء المض والأجزاء الفاسدة الاخرى لم تظل باقية

ا/عبد الفتاح شبانة
08-03-2011, 06:06 AM
معاك يوم الخميس

عادل حارو
08-03-2011, 01:07 PM
لازم نتحرك فالساكت عن الحق شيطان أخرس .