مشاهدة النسخة كاملة : معلمي محافظة المنيا الذين يستحقون التعيين الكل يجمع هنا

المعلم الحزين
07-03-2011, 11:33 PM
ارجو من حضراتكم فقط التجمع معي يوم الاربعاء علي فكرة احنا مش عايزين االا من 50 الي 100 شخص اتعب بس معانا ساعتين وتعالي سيب المركز بتاعكم ساعتين سيب بلدكم وتعالي علي المديريه هنتجمع هناك هنطالب بحقوقنا يوم الاربعاء الساعه 9 صدقوني الناس اللي بتقول عليه متشائم متعرفش حاجه الجماعه المسئولين اللي في المنيا بطنهم واسعه ومعلهش بقي والموظفين هناك ناس اصلا مش ناس ومحدش هيدلكم علي حاجه والله العظيم في ادارة المنيا الست بتاعت التعيينات بتقول استني شهر وثروت بتاع شئون العاملين قال يوم الاثنين وموظفي المديريه قالي الاسبوع الجاي يا اخوانا احنا في كارثه فعلا طيب لما الاسماء موجوده ليه التكتيم وبعدين خلا ص اللي امتحن كله جات اساميهم وخلاص يعني اي سي دي ال واتاجلت مظاهرات المديريه مفيهاش مظاهرات طيب التاخير ليه يا اخوانا كده مش هينفع انزل معانا يوم الاربعاء مش هتخسر حاجه أسأل علي خقك بدال ما أنت نايم الاجازة كلها متخفوش انا عارف بتوع المنيا لكن متخفوش محدش هيكلمكوا لكن هنهجم علي محمود وهدان ونطالبه باخراج الكشوف المستخبه في درج مكتبهم يلا بقي خلي مرة واحده عندكم كرامه واسالوا علي نفسكم قبل الضياع
اللهم هل بلغت اللهم فاشهد

abasalma
07-03-2011, 11:38 PM
يا باشا كان كفاية نشارك في الصفحة السابقة" التثبيت في المنيا سراب ووهم " وبلاش تشتت ونفس المعني ( علي العموم كله رايح ان شاء الله ) الساعة 9
يا ريت تتواصل معي ( abaslama11*yahoo (abaslama11*yahoo) )

abasalma
07-03-2011, 11:39 PM
معلش ( abasalma11*yahoo (abasalma11*yahoo) )

علي عضاضلي
07-03-2011, 11:42 PM
ايه يا سيييييييييد عاملك دوشة في المنتدى يعني ههههههههههههه
متقلقش المنياوية رجاااااااااالة.. اشوفك الاربعاء باذن الله... ابقى اتصل بقى عشان لسه مشحنتش..

المعلم الحزين
07-03-2011, 11:55 PM
علي فكرة الموضوع والله مش زي ما انتم فاكرين وهنتوكل علي الله ونروح كلنا الاربعاء ومفيش حاجه اسمها يقلولنا الاسبوع الجاي مش هنمشي غير لما كل الناس تشوف اساميها او يعلق الكشوف الوضع كده ميطمنش الناس اللي بتضحك واللي بتتتريق واللي بيقولي كغايه عايز افهمه حاجه موظفين الادارة النهارده اللي هم ثابتين ياحبيبي كانو عاملين اضراب علشان عايزين فلوس زياده وانت بحتة عقد وعملت كل اللي طلبوه وعملي نفسك وطني وخايف علي البلد من الاعتصامات طيب هو حد ريحكم بكلمة غير ضحك عليكم وبكرة وبعده والاسبوع الجاي واللي عايز يجي يجي مش هيجي ينقطنا بسكاته

الاستاذ / عاطف ابو خاطر
08-03-2011, 04:50 AM
ارجو من حضراتكم فقط التجمع معي يوم الاربعاء علي فكرة احنا مش عايزين االا من 50 الي 100 شخص اتعب بس معانا ساعتين وتعالي سيب المركز بتاعكم ساعتين سيب بلدكم وتعالي علي المديريه هنتجمع هناك هنطالب بحقوقنا يوم الاربعاء الساعه 9 صدقوني الناس اللي بتقول عليه متشائم متعرفش حاجه الجماعه المسئولين اللي في المنيا بطنهم واسعه ومعلهش بقي والموظفين هناك ناس اصلا مش ناس ومحدش هيدلكم علي حاجه والله العظيم في ادارة المنيا الست بتاعت التعيينات بتقول استني شهر وثروت بتاع شئون العاملين قال يوم الاثنين وموظفي المديريه قالي الاسبوع الجاي يا اخوانا احنا في كارثه فعلا طيب لما الاسماء موجوده ليه التكتيم وبعدين خلا ص اللي امتحن كله جات اساميهم وخلاص يعني اي سي دي ال واتاجلت مظاهرات المديريه مفيهاش مظاهرات طيب التاخير ليه يا اخوانا كده مش هينفع انزل معانا يوم الاربعاء مش هتخسر حاجه أسأل علي خقك بدال ما أنت نايم الاجازة كلها متخفوش انا عارف بتوع المنيا لكن متخفوش محدش هيكلمكوا لكن هنهجم علي محمود وهدان ونطالبه باخراج الكشوف المستخبه في درج مكتبهم يلا بقي خلي مرة واحده عندكم كرامه واسالوا علي نفسكم قبل الضياع
اللهم هل بلغت اللهم فاشهد

ربنا معاكم
ربنا يسدد خطاكم

فوزىالمنياوى
08-03-2011, 08:11 AM
كلنا معاك إن شاء الله غدا أمام المدرية بالمنيا الساعة التاسعة صباحا ، وليكن شعارنا مش هنمشى إلا لما ناخد حقنا .
غدا يوم الحسم إن شاء الله .
يوم الكرامة .

مصرى أنا
08-03-2011, 10:46 AM
بصراحة حسبى الله ونعم الوكيل على اللى ببحصل فى المنيا
الاسماء موجودة فى المديرية من الاسبوع الماضى ومش عايزين يعلقوها .
متفهمش ايه اللى عايزينه بالضبط .
أنا حاسس ان فى لعبة قذرة بتحصل وبيعملوها المسئولين فى المنيا علشان يتم التثبيت لصالح ناس معينة .

النهاردة الثلاثاء وبرضه مفيش حاجة حصلت . الادارة عندنا علقت نشرة انه يوم الاثنين سوف تستلم الاسماء المعينة وسوف يتم تعليقها فور وصولها .
لكن لا حس ولا خبر .

بحر العرب
08-03-2011, 12:28 PM
غدا أمام المديرية بالمنيا
بلغ جميع الزملاء
لأن الكثير منهم ليس لديه نت

alneseem
08-03-2011, 12:54 PM
غدا الاربعاء نتقابل كلنا ومش هانمشي غير لما ناخد جوابات التعيين ومطالبنا مشروعه وتظاهرنا سلمى حتى الان وهما الذين يجبرون الشباب على الخروج للتظاهر وبتعجب غاية العجب ليه اما يعملو معانا كده ( مسؤلين متخلفين واللهى العظيم مسؤلين متخلفين وجهله ) والمفروض كل موظف يتسبب فى تعطيل اخر يتحاسب فورا وان لم يحدث ذلك يبقى الثوره ما عملتش حاجه ومازلنا محلك سر لم نتقدم خطوه واحدة