مشاهدة النسخة كاملة : محافظة الدقهلية

eldanaf
08-03-2011, 12:13 AM
يا جماعة محافظة الدقهلية فين من اللى بيحصل ده كله
مفيش اى اخبار ولا اى حاجة عن اى حاجة
اولا انا من السنبلاوين وبشتغل فى ميت غمر
ادارة السنبلاوين طلبت اوراق من المعلمين المساعديين
وادارة ميت غمر مش طلبت حاجة
ولا سمعت عن جوبات تعيين ولا اجراءات ولا اى حاجة
يا ريت اللى عنده جديد يضيفه
اللى انا لسة عارفة النهاردة ان فى شهر مكافأة فى ميت غمر للكل فى اسرع وقت
المكافأة دى حصل عليها الاداريين والعمال من كام يوم بس النهاردة عرفت انهم طلبو استمارة تانية باسماء المعلمين والمتعاقدين كلهم علشان هياخدو شهر مكافأة

يا ريت بقة اللى عنده اى خبر يقوله اصل انا شايف المحافظات التانية وزعت جوابات التعيين واللى مزعلهم تاريخ القيام بالعمل يا ترى هيكون ايه
اما احنا ولا اى حاجة
وشكرا

المعلم الافضل
08-03-2011, 12:44 PM
انا من ادارة المطريه ونفس الكلام لايوجد شئ جديد لدينا
معروف اصلا ان محافطه الدقهليه بتكون بعد العيد بسنه

eldanaf
08-03-2011, 01:25 PM
لو سمحتم اى حد من الدقهلية يعرف اى حاجة يقولها هنا
اى خبر اى حاجة اى كلام من اى مسؤل او مصدر موثوق
الحاجات بتاعت ايام زمان دى

أم هيما
08-03-2011, 01:45 PM
لا جديد ادارة تمى الامديد

teacher_2
08-03-2011, 01:59 PM
لو سمحتم اى حد من الدقهلية يعرف اى حاجة يقولها هنا
اى خبر اى حاجة اى كلام من اى مسؤل او مصدر موثوق
الحاجات بتاعت ايام زمان دى

كل من اتم فى عمله 3 سنوات
اتثبتو بالدقهلية

ayman.saad
08-03-2011, 02:20 PM
طيب ماحنا بقالنا 4 سنوات وخلصنا الكادر والرخصه الدوليه ليه ما اتثبناش يا تتشر

eldanaf
08-03-2011, 11:04 PM
سألت النهاردة وقالولى انتو اتثبتوا خلاص
قلتلهم انا اسمع ان فى جوابات تعيين وورق نقدمه وكدة يعنى
قالولى لا مفيش حاجة من دى وانتو خلاص اتثبتوا
ههههههههههههههههههههههههههه
حاجة من اتنين
اما نكون احنا مغفلين ومش فاهمين حاجة
واما ان محافظة الدقهلية وصلت من التطور العلمى والتكنولوجى لمرحلة ما بعد الاوراق وتم التثبيت الكترونيا
والله اعلم

lolohamed
08-03-2011, 11:24 PM
انا من ادارة الجمالية ونفس الكلام لايوجد شئ جديد لدينا
معروف اصلا ان محافطه الدقهليه بتكون بعد العيد بسنه

eldanaf
08-03-2011, 11:55 PM
بعد العيد بسنة
يعنى لو اعتبرنا ان ثورة 25 يناير عيد يبقة هيطلع القرار 25 يناير الجاى
طب كويس هانت هههههههههههههههههههه

ll69ll69
09-03-2011, 01:06 AM
انا من المنصورة ادارة طلخا عملت انا وزمايلى مظاهرة يوم الاثنين وقدرنا نقابل من خلالها وكيل الوزارة وسجلت معاه فيديو انا وزمايلى وان شاء الله عرفعه على الموقع والاخبار ان شاء الله مبشرة اوى واطمنكم الاسبوع القادم التثبيت انا مسجل كلامه فيديو

yasser2h
09-03-2011, 01:16 AM
انا ادارة نبروة ولا جديد حتى الان اخر المعلومات ان الاسماء فى المديرية نت يوم الاربع اللى فات لكل اللى نجح فى الكادر وشغال بقالة 3 سنين او اكتر ومن يوها مفيش اى جديد يا رت لو حد راح المديرية وعرف سر التاخير اية يقولنا ويريحنا

shehab_ocp
09-03-2011, 08:09 AM
المحافظ ده نايم في العسل و مستفز و بيلعب بمشاعر الملايين
على الأقل يطلع يقول هو عمل أيه و لا هيعمل أية
و إلا يمشي و القلب داعي عليه

المعلم الافضل
09-03-2011, 09:03 AM
انا من المنصورة ادارة طلخا عملت انا وزمايلى مظاهرة يوم الاثنين وقدرنا نقابل من خلالها وكيل الوزارة وسجلت معاه فيديو انا وزمايلى وان شاء الله عرفعه على الموقع والاخبار ان شاء الله مبشرة اوى واطمنكم الاسبوع القادم التثبيت انا مسجل كلامه فيديو

شكرا لك انك انت وزميلك اخده موقف وذهبتوا تفهموا لى هذا التاخير مش زى الناس الى عندى يقول هو فى ايدينا اى نعمله لما المحافظ يتغير نبقى نكلم مع واحد فاهم
ياريت تنزل الفيديو
وهل يا ترى انت متاكد ان الاسبوع القادم هنسمع خبر حلو ولا كل اسبوع هيتقال الاسبوع الفادم
:av4056bb7jp3::av4056bb7jp3::av4056bb7jp3:

eldanaf
09-03-2011, 03:06 PM
بصراحة انا مش مع الاضرابات والاعتصامات لان الوقت مش مناسب ومش ينفع نعمل اضرابات او اعتصامات فى الوقت ده
لان المعلم قدوة
بس تقريبا المحافظ عايز حد يفكره ان فى ناس مستنية قراره بفارغ الصبر
واحنا مش بنطلب حاجة غلط ولا حرام
ولا بنطلب حاجة مش حصلت فى المحافظات التانية ده المحافظات التانية بنسمع كل يوم خبر احلى من اللى قبله
يا رب صبرنا

محمد السيد حامد عطوة
09-03-2011, 03:43 PM
من امتحن كادر ونجح ومعاه icdl هيثبت وميعملش اى ورق هيجيلك إقرار قيام بالعمل وتمضى عليه ومبروك

المعلم الافضل
09-03-2011, 08:01 PM
من امتحن كادر ونجح ومعاه icdl هيثبت وميعملش اى ورق هيجيلك إقرار قيام بالعمل وتمضى عليه ومبروك

متى التعين او اقرار العمل الى بتقول عليه

علي عضاضلي
09-03-2011, 08:04 PM
ربنا معاااااااكو

eldanaf
10-03-2011, 03:46 PM
يا جماعة عايزيين موضوع خاص بنا فى محافظة الدقهلية
يعنى اقصد اللى يعرف اى معلومة يقولها هنا
ويا ريت كمان اللى يقول حاجة يكون متأكد منها يعنى بلاش انا سمعت او واحد قالى او كدة
اللى اقصده اى حاجة مطلوبة من الادارة مثلا حد عرفها يقولها
ولكم جزيل الشكر

nour mahmoud
10-03-2011, 04:28 PM
معاكم ادارة السنبلاوين

واتمنى انهم كمان يتغيروا

ppoot
10-03-2011, 04:54 PM
يا دنف -- بلاش كده تتكلم علي ادارة ميت غمر الاولي -- ماشي --- الخبير الدولي == :022yb4:_bahgatيا جماعة محافظة الدقهلية فين من اللى بيحصل ده كله
مفيش اى اخبار ولا اى حاجة عن اى حاجة
اولا انا من السنبلاوين وبشتغل فى ميت غمر
ادارة السنبلاوين طلبت اوراق من المعلمين المساعديين
وادارة ميت غمر مش طلبت حاجة
ولا سمعت عن جوبات تعيين ولا اجراءات ولا اى حاجة
يا ريت اللى عنده جديد يضيفه
اللى انا لسة عارفة النهاردة ان فى شهر مكافأة فى ميت غمر للكل فى اسرع وقت
المكافأة دى حصل عليها الاداريين والعمال من كام يوم بس النهاردة عرفت انهم طلبو استمارة تانية باسماء المعلمين والمتعاقدين كلهم علشان هياخدو شهر مكافأة

يا ريت بقة اللى عنده اى خبر يقوله اصل انا شايف المحافظات التانية وزعت جوابات التعيين واللى مزعلهم تاريخ القيام بالعمل يا ترى هيكون ايه
اما احنا ولا اى حاجة
وشكرا

merooooo83
10-03-2011, 04:55 PM
ادارة السنبلاوين وصلها الورق بتاع الاسماء وكتبوا فيه تاريخ اول تعاقد ومن وقتها لا جديد ونحن فى الانتظار

merooooo83
10-03-2011, 04:57 PM
بس انا سمعت اليوم ان فى قرار جديد جه بصرف بدل الاعتماد لكل المتعاقدين من تاريخ 1 / 3 / 2011

ppoot
10-03-2011, 04:57 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههبصراحة انا مش مع الاضرابات والاعتصامات لان الوقت مش مناسب ومش ينفع نعمل اضرابات او اعتصامات فى الوقت ده
لان المعلم قدوة
بس تقريبا المحافظ عايز حد يفكره ان فى ناس مستنية قراره بفارغ الصبر
واحنا مش بنطلب حاجة غلط ولا حرام
ولا بنطلب حاجة مش حصلت فى المحافظات التانية ده المحافظات التانية بنسمع كل يوم خبر احلى من اللى قبله
يا رب صبرنا[/quote]

ppoot
10-03-2011, 05:07 PM
ابن السنبلاوين ==== ابو بهجت جبيب الملايين وبيمسي علي المعلم == الدنف . الدنف . الدنف . الي مش عاوز يريجنا من تعليقانه .. باجماعة التعين عملية و قت با سادة .. محدش يستعجل الدنف == رايق وبيشرب شاي سكر زيادة .. محدش بسرح معاه .....

ppoot
10-03-2011, 05:08 PM
:022yb4::friendsxs3: :bosyht9: ابن السنبلاوين ==== ابو بهجت جبيب الملايين وبيمسي علي المعلم == الدنف . الدنف . الدنف . الي مش عاوز يريجنا من تعليقانه .. باجماعة التعين عملية و قت با سادة .. محدش يستعجل الدنف == رايق وبيشرب شاي سكر زيادة .. محدش بسرح معاه .....[/quote]

ppoot
10-03-2011, 05:10 PM
[:022yb4: :bosyht9: ابن السنبلاوين ==== ابو بهجت جبيب الملايين وبيمسي علي المعلم == الدنف . الدنف . الدنف . الي مش عاوز يريجنا من تعليقانه .. باجماعة التعين عملية و قت با سادة .. محدش يستعجل الدنف == رايق وبيشرب شاي سكر زيادة .. محدش بسرح معاه .....[/quote]

eldanaf
12-03-2011, 08:11 PM
يا حاج محمد يا بهجت انت راجل متعين ومتثبت وبتحب تنام فى المدرسة
هنا المعلمين المساعدين اللى عايزيين يتعينوا
انت جاى هنا تعمل ايه

الاستاذ / محمد رفعت فضل
12-03-2011, 08:27 PM
ادارة السنبلاوين وصلها الورق بتاع الاسماء وكتبوا فيه تاريخ اول تعاقد ومن وقتها لا جديد ونحن فى الانتظار
دا اللى حصل بس فعلا طب وبعدين

أ/أحمدعبد العال
12-03-2011, 08:31 PM
يا حاج محمد يا بهجت انت راجل متعين ومتثبت وبتحب تنام فى المدرسة
هنا المعلمين المساعدين اللى عايزيين يتعينوا
انت جاى هنا تعمل ايه
عنده حق يا حسين إنت زعلت ناس كتييييييييييييييييير منك وأنا بطلب من إدارة المنتدى شطب عضويتك بسبب إنك مستعجل جدا وهو الناس اللي هيعينونا يموتوا نفسهم يعني عيب يا راجل اصبر وإلا هشطب إسمك من المنتدى إمضاء حبيبك أجا