مشاهدة النسخة كاملة : يا جماعه فى اى جديد عن البحيره

ahmed5555555
04-04-2011, 07:24 PM
فى حد عنده اى اخبار جديده عن التعين فى البحيره

احمد محمد الدفراوى
04-04-2011, 07:25 PM
انا كنت موجود اليو م الساعه حسب الاتفاق الساعه 11 ولكن وخذلتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــااااااااااااااااااااااااااااه على بتوع البحيرهاحنا ليه مش أد الوعود ليه بتكلم ولكن التنفيذ لآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآ ليه بالزمه ده مش حرااااااااااااام
وبالنسبه للاخوة الزملاء اللى التزم وراح فى الميعاد له جزيل الشكر انا استنيت من 11 الى 12.3 ولكن مع الاسف كنا حوالى 10
ومش جاييين فى ميعاد واحد ومن شروط نجاح اى مهمه الالتزام بالمواعيد
المهم يا اخوانا انا رحت وسالت اللى ما يتسمى اللى اسمه ابراهيم قالى ان القرارات فى المطبعه ونزلنا المطبعه لقيت فعلا 4009 اسم موجودين اللى امتحن كادر
وقالو ان فيه اجتماع لكل مديرى الادارات يوم الاربعاء وهيكون الاسماء دى يوم االخميس فى الادارات يعنى ان شاء الله كلهايوم الاحد بكتيره وهنستلم الجوابات
ولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــكن مش معنى ده ان كده نهايه المطاف انا ح افضل مع كل الناس اللى ما استلموش الجوابات لحد الاخر
وارجو من كل زملائى الافاضل ان نكون يدا واحده فى كل شى وسامحونى على ماقلته فى الاول بس ده من غيظى والله
يا ريت نكون كلنا ايد واحده دايما بص للاخوه المحامين بياخدوا اللى هما عايزينه
يارب كن معنا دوما
أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأمين

ahmed5555555
04-04-2011, 07:30 PM
بجد انتا انسان محترم يا استاذ احمد بجد انا كان نفسى اجى بس حصلى ظروف النهارده ومعرفتش اجى دمنهور

hob7a
04-04-2011, 07:35 PM
يارب الكلام والوعود تتنفذ والجوابات تجى ان شاء الله ويارب كل الناس تتعين

ghostmax
04-04-2011, 07:46 PM
من كنت فى المديرية النهادرة ملقيت حد كنت هناك الساعة 11.45 وطلعت لابراهيم وقال نفس الكلام على العموم مبروك