مشاهدة النسخة كاملة : اه ياني من الكوسه ااااااااااااااااااااااااااه

بنت الزمالك
16-04-2011, 06:41 PM
لسه فيكي كوسه يا بلد قولنا بعد الثوره كل حاجه هتتغير لكن اظاهر اننا بنحلم عاوزه اعرف رأي الزملكاوية في الخبر ده
http://static.zamalekfans.com/ar/thumbnail.php?file=amrelsafty_harrass954544655_909 051813.jpg&size=article_large

رفضت لجنة المسابقات بإتحاد كرة القدم المصري رفع الإيقاف عن عمرو الصفتي مدافع الزمالك وإلغاء الطرد الذي تعرض له ظُلما في مباراة حرس الحدود الماضية، وقررت إيقافه في مباراة بتروجيت يوم الأربعاء المقبل.

كما غرمت اللجنة جماهير الزمالك مبلغ 15 ألف جنيه.. بداعي توجيه سباب لحكم المباراة ياسر عبد الرءوف.

ولا يسعنا إلا نقول.. ثورة القضاء على الفساد لم تصل بعد لاتحاد الكرة المصري بكل لجانه الحمراء التي يجب إبادتها تماماً.!!
http://zamalekfans.com/ar/files.php?file=4564654654465_472221524.jpg

حسسسسسسسسسسسسبي الله ونعم الوكيل

بنت الزمالك
16-04-2011, 06:43 PM
يعني ايه كوكاكولا زيرو ؟
يعني بركات يمثل انه وقع جوه منطقة الجزاء والحكم يصفر وبينالتي
وعمرو الصفتي يقع وينضرب جوه منطقة الجزاء والحكم يصفر ويطرد عمرو
وعجبببببببببببببببببببببببببببببببببببببتك لك يا زمن

عاشق البلانكو الابيض
16-04-2011, 06:48 PM
حسبنا الله ونعمة الوكيل
فى اتحااد الكورة الاحمر والحكااام الملاكى
والقضاااااء اللى بيقولوا عليه شااااامخ
وهو ملياااان بالفساااد

بنت الزمالك
16-04-2011, 07:22 PM
حمرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا يا بلدي

زملكاوى للأبد
16-04-2011, 08:26 PM
طبيعى القرار ده لأن
أولا ده الزمالك مش الأهلى
ثانيا لو كانوا وافقوا على رفع الإيقاف أى واحد يطرد يروح يقدم شكوى ويقول إشمعنى الزمالك
ثالثا لو سألت أى مسئول يقولك الكلمتين المحفوظين
ياجماعه الأخطاء موجوده فى كل ملاعب العالم فمندبحش حكامنا علشان بيغلطوا بالعكس دا التحكيم المصرى وصل لدرجه ممتازه جعلته مطلوب فى جميع الدول

ملكوش حق تتكلموا بقى يازملكاويه

Bent 3bdo
16-04-2011, 08:34 PM
هو كله كوم والقاضى اللى اتنحى ف اخر جلسه كوم تانى
انا قولت مرتضى اتحبس وهنخلص م موال المحاكم ده ونبقى نادى كده زي بقيه الناس
طلع مافيش فايده

عاشق البلانكو الابيض
16-04-2011, 08:39 PM
هو كله كوم والقاضى اللى اتنحى ف اخر جلسه كوم تانى
انا قولت مرتضى اتحبس وهنخلص م موال المحاكم ده ونبقى نادى كده زي بقيه الناس
طلع مافيش فايده

والله المفروض القااضى الجباان ده يتربى
مفيش حل غير المظااهرات والوقفات الاحتجاجية
بلد ما بتجيش غير بضرب .....................
طيب ما تتنحى من الاول يا حبيبى
جايلى بعد ما القضية تخلص والله انا مااسك نفسى بالعاافية

Bent 3bdo
16-04-2011, 08:44 PM
لا وكمان اللى يفقع المبرر
قال ايه عشان مش م اختصاصه
لسه فاكر ياعنى
انا حاسه ان احنا بنلف ف دائرة مقفوله

عاشق البلانكو الابيض
16-04-2011, 08:56 PM
اذا كاان قضااء بيتعين بالرشوة
والواسطة والمحسوبية يبقى منتظرين اااايه
ويقولك قضاااء عاادل لا حول ولا قوة الا بالله
مش عارف الزمالك ده حقه مهضوم قبل الثورة وبعدها كمااان

MR : ABO BATTA
17-04-2011, 09:44 AM
يا شباب الزمالك المحترمين ..
الموضوع بيتكلم عن الكوسة والتي تقصد بها بنت الزمالك طرد الصفطي في مباراة الزمالك والحرس
والسؤال
ما دخل الأهلي وضربة جزاء بركات بموضوع الصفطي
وما دخل الأهلي اصلا او اللون الأحمر كما ذكرتم بما حدث
وما دخل مرتضى منصور بالموضوع ده من أساسه
رجاءا من حضراتكم عدم الخروج عن النص وعن الهدف من الموضوع طالما ان هذا الخروج سيمس اشخاص او هيئات فلا نريد تجريح في اي شخص منعا لتعرض الموضوع للإيقاف فسبق وان اتفقنا من قبل على ان كل قسم يناقش قضاياه فقط وليس له اي علاقة بالآخرين .. اليس كذلك ؟؟

بنت الزمالك
17-04-2011, 10:44 PM
احنا بنقارن بين الحالتين يا مستر مش اكتر لحد امتي هنفضل نتظلم من الحكام ولحد امتي هينصفوا الاهلي اي حد حقه يعترض لو كنا بنتكلم كلام غلط او بنتهم حد في حاجه محصلتش لكن ده واقع كلنا عايشينه لحد امتي هتفضلي حمرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااا يا بلدي ؟؟؟؟؟

مدرسة الانجلش
18-04-2011, 09:31 AM
إيه حكاية القاضي ده ياجماعة

Golden Eagle
18-04-2011, 10:16 AM
يعني ايه كوكاكولا زيرو ؟
يعني بركات يمثل انه وقع جوه منطقة الجزاء والحكم يصفر وبينالتي
وعمرو الصفتي يقع وينضرب جوه منطقة الجزاء والحكم يصفر ويطرد عمرو
وعجبببببببببببببببببببببببببببببببببببببتك لك يا زمن
كوك زيرو يعني مشرفة نادي الزمالك تتكلم عن النادي الأهلي ف قسم الزمالك
لو عندك ملاحظات عن ماتشات الأهلي عندك قسم الأهلي قولي اللي نفسك فيه هناك و الناس ترد عليكي بفيديوهات مش هنا و ماحدش واخد باله
+
ركزي ف تشجيع الزمالك أحسن ( نصيحة تقبليها أو لأ براحتك )

amira elnaggar
18-04-2011, 09:30 PM
حرااااااااااااااااااااام

والله ما كان بيمثل بدل ماتكون ضربة جزاك

لا طرد

حسبنا الله ونعم الوكيل

Bent 3bdo
18-04-2011, 09:36 PM
إيه حكاية القاضي ده ياجماعة
انا اقولك يا عروسه :d
دي قضيه انتخابات الزمالك (اللى مش تزوير :p)
بعد ما القاضى قعد فيها يجى سنه وجلسات و مرفعات وحدد معاد الجلسه اللى فيها النطق بالحكم م كام يوم
اتنحى عشان مش م اختصاصه
سبحان الله بعد سنه اكتشف انه ماسك قضيه مش تبعه

عاشق البلانكو الابيض
18-04-2011, 09:46 PM
لو عندك ملاحظات عن ماتشات الأهلي عندك قسم الأهلي قولي اللي نفسك فيه هناك و الناس ترد عليكي بفيديوهات مش هنا و ماحدش واخد باله
+

بلاش نفرض الراى على مشرف اصغر وده قسم الزمالك لما يكون فى حاااجة غلط فى الاهلى فى قسم الاهلى يبقى ليك حق تتكلم من حقنا نتكلم براحتنا فى القسم ده
تقبل تحياااتى

بنت الزمالك
18-04-2011, 09:58 PM
+

مين قال كده ميعنينيش الاهلي في حاجه عشان اتكلم عنه وانا مالي بيه لكن انا بقول حقيقه وبقارن بين حاجتين حصلوا انا بقول ان العيب في بلدييييييييييييييييييييييييييي
حاجه كمان مين قال اني مش مركزه في تشجيع فريقي الملكي دا واجب عليا مش مستنيه حد يقولي عليه علي فكره ثانكس علي النصيحه اكييييييييييييييييييييد ونورت قسم الملكي

بنت الزمالك
18-04-2011, 09:59 PM
بلاش نفرض الراى على مشرف اصغر وده قسم الزمالك لما يكون فى حاااجة غلط فى الاهلى فى قسم الاهلى يبقى ليك حق تتكلم من حقنا نتكلم براحتنا فى القسم ده
تقبل تحياااتى

معاااااااااااااااك حق اكيد وهنتكلم براحتنا في قسم ناديناااا الحبيب
بطل حقيقي مش كلااااااااااااااااااااااااااااام الكل يباااااااااااااااااان قدامه جبان جمهور فرساااااااااااااااااااااااان واحمييييييييييييييييييييييييييه يا ربييييييييييييي

مدرسة الانجلش
19-04-2011, 06:46 PM
انا اقولك يا عروسه :d
دي قضيه انتخابات الزمالك (اللى مش تزوير :p)
بعد ما القاضى قعد فيها يجى سنه وجلسات و مرفعات وحدد معاد الجلسه اللى فيها النطق بالحكم م كام يوم
اتنحى عشان مش م اختصاصه
سبحان الله بعد سنه اكتشف انه ماسك قضيه مش تبعه

والنبي كلمة عرووسة طالعة من بؤك زي العسل

شكرا علي الافادة

Golden Eagle
22-04-2011, 12:49 AM
تقبل تحياااتى

دا مش فرض رأي
دي قواعد القسم الرياضي و مش أنا اللي حاططها إبقي بص عليها هنـــا (http://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=239596) لو عايز تتأكد
دا أولا ً
أما قصة غلط ف قسم النادي الأهلي عن الأهلي أحب أقولك مفاجأة
مش تباركلي !!! أنا إترقيت و بقيت من مشرفي القسم الرياضي
يعني أتكلم لما يكون في غلط ف قسم النادي الأهلي أو الزمالك أو الدوريات الأوروبية و العالمية أو الدوريات العربية أو قسم الكورة المصرية
حقك ف إنك تتكلم براحتك دا أنا ما قربتلوش لكن ما تجيش تغلط ف أي شخص أو كيان و تقول أتكلم براحتي
مين قال كده ميعنينيش الاهلي في حاجه عشان اتكلم عنه وانا مالي بيه لكن انا بقول حقيقه وبقارن بين حاجتين حصلوا انا بقول ان العيب في بلدييييييييييييييييييييييييييي
حاجه كمان مين قال اني مش مركزه في تشجيع فريقي الملكي دا واجب عليا مش مستنيه حد يقولي عليه علي فكره ثانكس علي النصيحه اكييييييييييييييييييييد ونورت قسم الملكي
اللي قال قواعد و قوانين القسم الرياضي و مش بقول الأهلي ما يخصكيش بقول إن الموضوع في قسم الزمالك و بيتكلم عن الأهلي ( أو بالأحري حاطط الأهلي ف جملة مفيدة )
+
لو الأهلي قلعة ع روحة و بطل ع روحه يبقي الملكي دا ملكي ع روحه مش علينا ( بفرض إنه ملكي )

انا مسلمه
05-05-2011, 07:50 PM
كما غرمت اللجنة جماهير الزمالك مبلغ 15 ألف جنيه..

Oh M .G
15000 جنيه بحالهم

هو حضرتك مبتشوفيش الغرامات اللي بتجيلنا ولا ايه ؟
وبعدين انتو عايزين تشتموا في الحكم وما تاخدوش غرامة (ده اللي بقى كوك زيرو:d)
مش وااااقعة بركات