مشاهدة النسخة كاملة : سؤال عن القدرات

red_flower
15-05-2011, 02:15 PM
انا طالبة فى 3 ثانوى ادبى
و للاسف لسة ماخدتش القدرات دى
فعايزة اسال
هو انا ممكن الحق اخد كورس الفنون بعد امتحانات الثانوية العامة و لا مش حلحق اتعلمه فى الوقت اللى فاضل بين امتجانات الثانوية و القدرات ؟؟؟
علشان عرفت ان امتحان القدرات بعد امتحانتنا باسبوع واحد وا انا قررت متاخر و ماخدتش الكورس ده

ياسر المزين
15-05-2011, 07:50 PM
انا طالبة فى 3 ثانوى ادبى
و للاسف لسة ماخدتش القدرات دى
فعايزة اسال
هو انا ممكن الحق اخد كورس الفنون بعد امتحانات الثانوية العامة و لا مش حلحق اتعلمه فى الوقت اللى فاضل بين امتجانات الثانوية و القدرات ؟؟؟
علشان عرفت ان امتحان القدرات بعد امتحانتنا باسبوع واحد وا انا قررت متاخر و ماخدتش الكورس ده
من الممكن اخذ الكورس فى اسبوع بس الاهم يكون فى ممارسة او بدايات عندك

vanila_sky10398
05-06-2011, 03:59 PM
أريد السؤال عن ما اذا كان مجموعى الكلي في الثانوية العامة لن يسمح لي بالالتحاق بجامعة الاسكندرية في حين حصولي علي لائق في اختبار القدرات فنون جميلة بالاسكندرية

malak_el7ob
05-06-2011, 09:55 PM
أريد السؤال عن ما اذا كان مجموعى الكلي في الثانوية العامة لن يسمح لي بالالتحاق بجامعة الاسكندرية في حين حصولي علي لائق في اختبار القدرات فنون جميلة بالاسكندرية
اذا اخدتى لائق فى الكلية ومش جبتى المجموع مش هتقبلى وبكده رسوم الاستماره والقرص راحوا عليكى ونفس الكلام اذا حصلتى على المجموع ولما تحصلى على لائق

manar2
05-06-2011, 11:26 PM
لو أقدمت في إسكندرية والمجموع مجبهاش وجابت لائق
تقدر تقدم في حلوان أو المنيا أالأقصر

ياسر المزين
06-06-2011, 12:46 AM
لو أقدمت في إسكندرية والمجموع مجبهاش وجابت لائق
تقدر تقدم في حلوان أو المنيا أالأقصر

المجموع هو اللى بحدد دخول الكلية سواء الامتحان كان فى اسكندرية او حلوان او المنيا بعد النجاح فى القدرات

vanila_sky10398
12-06-2011, 03:22 PM
شكرا لكل اللى ردوا عليا وفعلا رد الستاذة منار متفق مع الرد اللي جالي من الكلية امبارح