مشاهدة النسخة كاملة : خبر

mido0200
29-06-2011, 06:41 PM
والله انا قلت قبل كداان الدولة مش حاطانا فدماغناوقلت ان الحد الادنى مالناش فية وقلت ان موضوع المجلس الاعلى موافقش على القرض من البنك الدولى غيرقبل اعلان الموازنة بيومين ع يقولو مفيش فلوس عاجبكم تاحدو الفلوس دى ولا نخليكم زى ما كنتو فنقول ماشى
واهم دلوقتى بيلهونا بالتعيين زى ال...............بيرمولو عضمة علشان يسكت
واشمعنا جابولنا التعيين غالوقت دا ولية يحصمو من ميزانية التعليم ولية المبلغ دا كله

ahmedowinat
29-06-2011, 07:01 PM
يا استاذ ميدو احنا مش كلاب علشان يرمولنا عضمه وبعدين الدوله كتر خيرها كل ماتمشى خطوه لقدام ترجع عشرين خطوه لوره وبعدين التعيين ده كويس فى المرحله دى وحكايه الحد الادنى نستنا لما نشوف ايه اللى حيحصل وحكايه الخصم من المزانيه ده خصم من حصه هيئه الابنيه التعليميه ووجهه نظر الحكومه ترشيد النفقات ف الموازنه الحاليه وانهم مش هيبنو مدارس كتير فى العام القادم ولازم نستحمل علشان بلدنا ولا نقترض من الخارج

Mr/Ali Aswan
29-06-2011, 07:31 PM
منا قولت كده بيرمولنا عظمايه نمصمصها ونتلهي فيها وننسي الحد الادني لكن علي مين هنطالبهم ب1200 هههههههههههههههه

قلبك حنين
29-06-2011, 08:13 PM
غريب امر الانسان كان حلمه التعين فاصبح حلمه اكبر تعين وفلوس بجد الانسان يريد اكثر فاكثر

قلبك حنين
29-06-2011, 08:18 PM
الحمد الله على نعمه الالام وكفى بها نعمه
الحمدلله على نعمة الإسلام (http://www.damasgate.com/vb/t127424/) ؛ وكفى بها نعمة .

marwaya
29-06-2011, 09:17 PM
ياجماعة عايزين نفرح بالتعليين ولا احنا شعب مش بيعرف يفرح ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tatateto
29-06-2011, 09:26 PM
النفس امارة باسوء ........... يا جماعة واحدة واحدة والصبر انتوا كنتوا بتقولوا بس يا ريت نعمل عقد اهو اي شغل والسلام؟؟؟
صح ؟؟؟ يبقي خلاص نصبر لغاية مانشوف الناس هتودي البلد فين
ربنا يستر!!!!!!!!!!!!

grif the sun
29-06-2011, 11:09 PM
يا هم عندى رب كبير

محمد السويركى
29-06-2011, 11:51 PM
ايوه يعنى نعمل ايه؟
نروح نقولهم ما بنحبش العضم
نهدى شوية

mido0200
29-06-2011, 11:57 PM
احنا فرطنا فحقنا بصو للبترول الكهرباءحتى الصحة و.........انا ايه من دا كله ولاحاجة ولماذا نرضى الدنيئة فى عملنااحنا اهم ناس احنا بنخرج اطباء مهندسين صيادلة ..............احنا اساس الدولة واذا كان الاساس مش سليم هيكون ازاى البنيان اكيد هش احنا لازم نتثبت وناخد حقنا كامل وانا مش مستعد افرط فحقى حتى لو همووووووت عليه بس بهدؤ وبالذوق وبدون فوضى وبلبلة وانا بتاسف لكل مدرس على معنى الكلام فالنص الاول
اناأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأسف

Mr/Ali Aswan
30-06-2011, 12:04 AM
يا جماعه انتو بيضحك عليكم والمصيبه انكم راضين بالاهانه معنكم متعلمين ومعاكم مؤهل عالي ازاي منخدش 1200 همه اللي اتعينو مش بياخدو كده في البترول وله التامينات وله كلية تربيه زي الشهاده الاعداديه يا جماعه فوقو بقه انتو مؤهل عالي مش معاكم ابتدائيه