مشاهدة النسخة كاملة : يا جماعه حد يقولى اختار ايه !

Analyzer.Mn3m55
17-07-2011, 02:22 AM
يا جماااعه انا جبت السنه دى 94 % و فى الكلى 90 % يعنى كده داخل فى ال 90 % بالظبط المهم انهى الاضمن اقدم فيه فنون جميلة ( عمارة ولا فنون ) .. ولا تطبيقية انهى اللى تكون مضمونه شوية بالنسبة للمجموع
اللى عنده اى معلومه ياريت ميبخلش عليا و بسرعه لو سمحتوا و شكراااااااااااااااااااااااااااا و مبروك للجميع

ياسر المزين
17-07-2011, 02:55 AM
يا جماااعه انا جبت السنه دى 94 % و فى الكلى 90 % يعنى كده داخل فى ال 90 % بالظبط المهم انهى الاضمن اقدم فيه فنون جميلة ( عمارة ولا فنون ) .. ولا تطبيقية انهى اللى تكون مضمونه شوية بالنسبة للمجموع
اللى عنده اى معلومه ياريت ميبخلش عليا و بسرعه لو سمحتوا و شكراااااااااااااااااااااااااااا و مبروك للجميع
ياريت ياميدو تقدم فى كلة علشان تعطى الفرصة لامجال تدخلة لان التنسيق محدش يعرف عنة حاجة السنة دى

Analyzer.Mn3m55
17-07-2011, 03:03 AM
طب يا استاااذ انا مذاكر منهج قدرات تطبيقية تمام و لسه مبداتش فى فنون او عمارة .. هل ممكن الحق اذاكرهم و هروح اسحب الاستمارة يوم الاربعاء .. حرف ميم و كده .. و حضرتك تفتكر هيكون امتحان تطبيقية و جميلة ف يوم واحد ولا ايه خايف من كده يا ريت حضرتك توضحلى كل اللى استفسرت فيه ولك الشكر يا استاااذنا

sa777ra
17-07-2011, 03:57 AM
شكرا على الافاده يامستر ياسر ... انا نفس مجموع ميدو بالظبط وباردو الموضوع ده محيرني
وكنت عاوزة استفسرلو محصلش نصيب والمجموع محصلش عمارة الاحسن ادخل عمارة من هندسه خاص ... ولا هيبقى ديكور مجال كويس ؟؟

ياسر المزين
17-07-2011, 05:34 PM
شكرا على الافاده يامستر ياسر ... انا نفس مجموع ميدو بالظبط وباردو الموضوع ده محيرني
وكنت عاوزة استفسرلو محصلش نصيب والمجموع محصلش عمارة الاحسن ادخل عمارة من هندسه خاص ... ولا هيبقى ديكور مجال كويس ؟؟
طبعاً الديكور هو من احسن المجالات

عاشق اللغة الانجليزية
17-07-2011, 07:36 PM
التنسيق مثل كل عام ليس هناك اى اختلاف

Analyzer.Mn3m55
18-07-2011, 01:32 AM
اعتقد هينزل مش اكتر من 1 % عشان السنه اللى فاتت دمرت كتير و كمان هيزودا اعداد اللى داخلين 15 % او حسب والله اعلم