مشاهدة النسخة كاملة : الحقونى ابوس ايديكم

koko_semsem
22-07-2011, 12:37 AM
يا جماعة انا بجد حالتى النفسية متدمرة انا جبت 88.8% ناس كتير قالولى انى الحق تجارة انجلش اللى هى امنية حياتى
بس لللاسف اللى نزل مجموعى كدا هو الانجلش اصلا اللى اتظلمت فيه والله مش عارفة اعمل ايه ياترى ممكن فى حلول
انى اعمل كورسات او لو جبت تقدير كيس حتى فى تجارة عربى ممكن احول السنة اللى بعدها لتجارة انجلش
ارجوكم انا مش بنام بسبب الموضوع دة الحقونى الله يكرمكم

Analyzer.Mn3m55
23-07-2011, 01:18 AM
والله معنديش فكره بس اللى اعرفه ان الفرق بين تجارة انجلش وعربى انك فى انجلش بتاخدى نفس منهج عربى بس بالانجلش .. انتى ممكن تدخلى عربى و تاخدى كورسات لغات متعلقه بمجالك فى التجارة .. و تدورى على كورسات البورصه من الاخر اللى عاوز حاجة هيوصلها و تقدر تحسنى من مستواكى و انا عندى عل كلام ده تجارب واقعيه .. او على الاقل جيبى امتيازات فى الكلية و اشتغلى معيده .. المهم متنسيش ان نجاح الاخره افضل من نجاح الدنيا .. ولن نحاسب على حسب تقديرنا الدنيوى .. والله المعين و ينولك المكان اللى فى بالك .. و ادعيلى الحق الكلية اللى نفسى فيها ..

زملكاوى للأبد
23-07-2011, 02:07 AM
للأسف لو جايبه أقل من 40 فى الإنجلش فمينفعش تدخلى تجاره إنجلش الوقتى أو بعد كده إن شاء الله ربنا يوفقك فى مجال تانى

nadaelgayar
03-08-2011, 02:58 AM
بلييييييييييييييييييييييييييييييييييييز ارجو الرد انا خلاص هتجنن كل شوية حد يقولى كلام شكل على تجارة انجلش انا داخلة تالتة ثانوى جبت 85.4 علمى وهحول ادبى لانى عاوزة تجارة انجلش جامعة القاهرة او حلوان او عين شمس ومجموع الانجليزى بتاعى كان 19.5 من 25 ربنا يسامحك لانى بجد كنت بذاكر كويس اوى بليييييييييييييييييييييييييز حد يرد عليا بسرعة والحمد لله على كل شى وقدر الله وما شاء فعل

زملكاوى للأبد
04-08-2011, 01:32 AM
يا جماعة انا بجد حالتى النفسية متدمرة انا جبت 88.8% ناس كتير قالولى انى الحق تجارة انجلش اللى هى امنية حياتى
بس لللاسف اللى نزل مجموعى كدا هو الانجلش اصلا اللى اتظلمت فيه والله مش عارفة اعمل ايه ياترى ممكن فى حلول
انى اعمل كورسات او لو جبت تقدير كيس حتى فى تجارة عربى ممكن احول السنة اللى بعدها لتجارة انجلش
ارجوكم انا مش بنام بسبب الموضوع دة الحقونى الله يكرمكم

لو جايبه فى الإنجلش أقل من الأربعين فللأسف مش هتقدرى تدخلى تجاره إنجلش حتى لو دخلتى تجاره عربى الأول وجبتى فيها تقدير لكن إن شاء الله تقدرى تثبتى نفسك فى أى مجال تانى حتى لو تجاره عربى