مشاهدة النسخة كاملة : الحقونى 84 اخوش فين

ايمان هارون
26-07-2011, 09:23 PM
:bosyht9:انا ادبى بقا ياجماعه وبصراحة طول عمرى فاشلة فى اللغات والرياضة يعنى مليش فى الفهم كتير سورى انا مجموع اللغات بتاعتى بسم اله ما شاء الله محدش يحسدنى عشان حرام جايبة فى الانجلاش 36 والفرنش 37 والعربى الله اكبر 52 هههههههه يعنى مش عارفا مش نافع طبعا تجارة انجلاش بالنسبة ليا بقا انا بنها يعنى هلبس فى تجارة بنها لو انا مدخلتش سياحة او اداب كان ليا بقا استفسار مهم انا مكونتش عايز تجارة بنها انا نفسى فى تجارة خارجية حلوان بس عشان التوزيع هروح بنها انا موافقة اروح بنها سنة بس على شرط ينفع بقا انى احول من بنها لتجارة خارجية مع العلم انى هغير محل الاقامة عشان اعرف احول بس بجد افيدونى انا ممكن احول ولة لا مش هعرف احول حتى ولو هتضيع سنة من عمرى بس مخوشش تجارة بنها انا لو هخوش بنها هعصر على نفسى جردل ليمون لانى لو فضلت فى الكلية دى انا مش هعدى بلاخص مع دكتورنا اللذيذ محمد النجار الى بيدي الدفعة كلها صفر كبير منعش وخطير يعنى لو فكرت فى انى اخهودها بنها مش نافعنى ولو حد يعرف اداب اعلام بنها اية ظروفها فى اللغات يفيدنى لانى هتشل بامانة الله حد يفيدنى لانى خلاص انا نفسى فى سياحة وشكلها هتروح على واحد او اتنين فى المية بس يلا قدر الله وماشاء فعل:frown::giljotiiniug3:

emo2000
26-07-2011, 10:36 PM
هى تجاره خارجيه مافيش غير فى حلوان وعلشان التحويل لازم كليه مناظره يعنى مثلا تربيه فى عين شمس تبقى حلوان كده بس ممكن تدخلى حاجه فى اداب او تجاره عربى

ايمان هارون
26-07-2011, 10:44 PM
مممممممممممم انا عايزا تجارة خارجية اعمل اية

emo2000
26-07-2011, 11:03 PM
يبقى تقدمى من السنادى

emo2000
26-07-2011, 11:05 PM
لو المشوار صعب شوفى حاجه تانيه