مشاهدة النسخة كاملة : من فضلك اجب على الاسئله الاتيه

chernobyl
01-08-2011, 06:03 PM
اولا قبل اى كلام كل سنه وانتو طيبيييييييييين ورضان كريم عليكو جميعا بصو انا هسالكو الاسئله الى محيرانى والى هيجوبنى عليها ليه عندى احلى فنوس بيس
يووووووه نسيت اعرفكو بنفسى انا اخوكو محمد شرف فيومى وافتخررررررر ههههههه نروح للاسئله بقا

1-انا دبلوم سياحه وفنادق 5 سنوات ورحوت مكتب التنسيق وقبلت الحمد لله وحددولى ميعاد الاختبار وقالولى يوم 9/8
وكاتبنلى فى كراسه التنسيق هتمتحن الاختبار فى حلوان ازاى بقا حلوان وانا من الفيوم ؟
2-عايز اعرف ايه نظام الاختبار ده وهو صعب ولا سهل وبيكون عبارة عن ايه
3- وياريت حد يقولى ايه موضوع الرقم السرى ده واجيبو ايمتى وازاى
4-وعايز اعرف الخطوات المطلوبه منى دلوقتى الى اتابعها هل فى حاجة بتتعمل قبل الاختبار ؟

وشكراااااااااااا ليكو انا عند كلامى فاننننننننننننننوس بينور كمان اما الى مش هيجاوب هديلكو فى اسنانو ههههههههههههههه انا بهزر طبعن دنتو حبايبى يلا اروح انا بقا ومستنى ردودكو..... ومع شعار رمضان بعد الثورة
الصايم يرفع ايدو هييييييييييييييييه:022yb4::022yb4:

ايمان هارون
03-08-2011, 02:56 AM
الاسالة حسب القسم الى انتة هتخوشو لو دراسات او ارشاد او فنادق بس المهم بقا هتلاقى الرقم السرى فى استمارة النجاح بتاعتك او هينزل للمعهد على موقع التنسيق ومعنى انها تجيلك حلوان يبق مجموعك وداك حلوان
االاسئلة لو قسم دراسات او فنادق هيسالك عرف نفسك واية هواياتك وعايز قسم اية ولية كل دة انجلاش يعنى تالت اسالة وكمانبعد كدة كلو بالعربى وسهل
ام بقا لو ارشاد يببق هتتسال كتير بالانجلاش وياريت اكون افادتك وانا كمان سياحة حلوان اول سنة السنة دى والحمدلله عاديت من القدرات بس اهتم بالمظهر وطريقة الكلام لان عليهم 30 درجة والاختبار كلو من 100 درجة

chernobyl
03-08-2011, 04:29 AM
ربنا يسهل ويوفقنا جميعا وشكرا جدا على ردك يا انسه ايمان واهلا وسهلا بيكى شكلى كدة هجيلك حلوان ههههههههه وكل سنه وانتى طيبه ومبروك كسبتى معانا فانوس لو روحت حلوان هبقا اديهولك :)

ايمان هارون
03-08-2011, 03:45 PM
اتفقنا بس تكون عروسة فى فوانيس على شكل عروسة اتفقنا يا اماا بلاش واكيد هنكون كلنا اصحاب دة انا عرفت نص الكلية قبل ما اروحها

chernobyl
04-08-2011, 03:42 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههههه عشان انتى شخصيه تتحب وعلى الفنوس من عنيا بس كدة احلى فنوس بس اشعنى عروسه شكلك عايزة تجوزى هههههههههه

ايمان هارون
07-08-2011, 01:29 AM
ههههههههههههههههههههههههههههه لا انا بحب العروسات