مشاهدة النسخة كاملة : رجاء ونداء الى الاخ زملكاوى للابد

for
04-08-2011, 12:06 AM
انا جاتلى تجارة انجلش المنصورة وعاوز اعرف بعض معلومات
اولا اه نظام الدراسة وازاى اذاكر الكتب دى وهل استخدم نوع معين من القواميس عشان اترجم الكتب وتنصحنى باه
ثانيا انا هدفع 3000جنيه اه الاستفادة اللى هترجعلى من دفع المبلغ ده وهل من الممكن انى اقسط المبلغ فى اول سنة
ثالثا اه مميزات الكلية عن تجارة عربى
رابعا هل مصاريف الكتب منفصلة عن 3000 ولو هى منفصلة كام مبلغ الكتب وهل من الممكن الاستغناء عنها واستخام المذكرات بدلا منها
خامسا بماذا تنصحنى عن هذه الكلية
وجزاك الله كل خير عناااااااااااا

لا اله غير الله
04-08-2011, 12:11 AM
انتي مرحلة اولى ولا تانيه؟؟

زملكاوى للأبد
04-08-2011, 02:36 AM
انا جاتلى تجارة انجلش المنصورة وعاوز اعرف بعض معلومات
اولا اه نظام الدراسة وازاى اذاكر الكتب دى وهل استخدم نوع معين من القواميس عشان اترجم الكتب وتنصحنى باه
ثانيا انا هدفع 3000جنيه اه الاستفادة اللى هترجعلى من دفع المبلغ ده وهل من الممكن انى اقسط المبلغ فى اول سنة
ثالثا اه مميزات الكلية عن تجارة عربى
رابعا هل مصاريف الكتب منفصلة عن 3000 ولو هى منفصلة كام مبلغ الكتب وهل من الممكن الاستغناء عنها واستخام المذكرات بدلا منها
خامسا بماذا تنصحنى عن هذه الكلية
وجزاك الله كل خير عناااااااااااا

أنا هقولك كل حاجه إطمن متقلقش بس بلاش فضايح:d وهبقى زى أخوك فى الكليه بالظبط أنا نص الدفعه اللى داخله معاك دى تبعى:d بس كلمنى على الميل أفضل علشان عايزك برضه وعلى فكره بمناسبة الاستفاده إحنا الدفعه الوحيده اللى فى الكليه دى عملت مظاهره علشان مبتستفدش حاجه زياده عن تجاره عربى غير إن بيبقى مكتوب فى الشهاده خريج تجاره إنجلش بس لكن ولا بيجيلك كتب ولا دكاتره من بره ولا أى شىء من اللى إنت متصوره ده وعلى فكره لو انت عايز تشترى كتب هتدفع 3000 تانيين غير اللى إنت بتدفعهم :d كلمنى بس على الميل علشان لو اتكلمت أكتر من كده هسيح بقى على النظام الفاشل:d

for
04-08-2011, 11:48 AM
ياريت تكتب ليا الاميل بتاعكوده اميلى add_me84***********