مشاهدة النسخة كاملة : طلاب طب بيطرى القاهرة يجمع هنا للتعارف

محمد ابراهيم محمد محمد
11-08-2011, 05:42 AM
انا اسمى ابراهيم (محمد ابراهيم محمد محمد) اسم حد غالى عندى جدا
انا دخلت طب بيطرى السنادى ونفسى اتعرف على الاصدقاء المستقبلين
:039uw8::039uw8::039uw8::039uw8:

bebo_93
11-08-2011, 06:10 AM
انا اسمى ايهاب محمد

انا حولت طب بيطرى القاهره
وان شاء الله التحويل يتقبل ونبقى مع بعض ونكون اصدقاء

تقبل مرورى :)

الاء عبد الجواد محمد
11-08-2011, 03:38 PM
انا آلاء من الفيوم وجالي بيطري القاهرة بس احتمال يقبل تحويلي لبني سويف عشان هي اللي الاقرب

محمد ابراهيم محمد محمد
12-08-2011, 09:25 AM
:040vk0:انا آلاء من الفيوم وجالي بيطري القاهرة بس احتمال يقبل تحويلي لبني سويف عشان هي اللي الاقرب

احنا لسه بنتجمع وانتى بتقولى هتحولى

محمد ابراهيم محمد محمد
12-08-2011, 09:27 AM
انا اسمى ايهاب محمد

انا حولت طب بيطرى القاهره
وان شاء الله التحويل يتقبل ونبقى مع بعض ونكون اصدقاء

تقبل مرورى :)

انشاء الله نبقى اكتر من الاصحاب اخوات ان شاء الله
واسف على التاخر فى الرد :022yb4::022yb4::022yb4::022yb4:

محمد ابراهيم محمد محمد
12-08-2011, 09:29 AM
:040vk0:

احنا لسه بنتجمع وانتى بتقولى هتحولى

على العموم ربنا يوفقك وتحققى اللى انت عيزاه

Manosh Ashraf
12-08-2011, 12:03 PM
انا منة الله اشرف
ان شاء الله سنة اولى
و اهلا بيكو كلكو :)

bebo_93
12-08-2011, 01:29 PM
انشاء الله نبقى اكتر من الاصحاب اخوات ان شاء الله
واسف على التاخر فى الرد :022yb4::022yb4::022yb4::022yb4:

ان شاء الله :friendsxs3::friendsxs3:

ولا يهمك

انت منين ؟؟

bebo_93
12-08-2011, 01:30 PM
انا منة الله اشرف
ان شاء الله سنة اولى
و اهلا بيكو كلكو :)

اهلا بيكى

الكليه نورت اكيد :):)

dew507
12-08-2011, 04:05 PM
انا اسلام من القاهرة .... جالي سياية و اقتصاد بس عايز احول طب بيطري .... المفروض اعمل اية :)

Ezel
12-08-2011, 04:19 PM
انا اسلام من القاهرة .... جالي سياية و اقتصاد بس عايز احول طب بيطري .... المفروض اعمل اية :)
التحويل على النت !!!!
لو عايز تحول فعلا ادخل على موقع التنسيق وشوف الخطوات وحول عادى جدااا....

Dr.Ahmed Albeialy
12-08-2011, 09:23 PM
أهلا بشباب وبنات الطب البيطري جامعة القاهرة
يا رب إن شاء الله الكلية تعجبكوا وربنا يوفقكم جميعا
للتواصل وأي حد عايز أي مساعدة يتواصل معانا على الجروب Vets 25
وإن شاء الله نستقبلكم في أول يوم في الدراسة وأي حد يحب يتواصل معايا ده الأكونت بتاعي ma_abomaged*********** ( Ahmed Albeialy )...
وربنا يوفق الجميع إن شاء الله وكل عام وأنتم بخير ... رمضان مبارك

أحمد البيلي
الفرقة الثالثة
إتحاد الطلاب ... اللجنة العلمية

A S badawy
12-08-2011, 11:13 PM
طلابنا و حبايبنا شباب دفعة 2011 طب بيطري القاهرة
نورتونا و شرفتونا و احنا بجد فرحانين
كليتنا مفيش أحسن منها
فقط قابلنا ف الاستقبال مع الكشف الطبي و قول كل اللي ف قلبك
لو عندك أي استفسار قابلنا على جروب "VETs 25" ع الفيس بوك مع اسرة:جيل الثورة
بيطري ... حياتي
أحمد بدوي - أمين مساعد لجنة الأسر

Dr.Ahmed Albeialy
13-08-2011, 07:54 PM
طلابنا و حبايبنا شباب دفعة 2011 طب بيطري القاهرة
نورتونا و شرفتونا و احنا بجد فرحانين
كليتنا مفيش أحسن منها
فقط قابلنا ف الاستقبال مع الكشف الطبي و قول كل اللي ف قلبك
لو عندك أي استفسار قابلنا على جروب "VETs 25" ع الفيس بوك مع اسرة:جيل الثورة
بيطري ... حياتي
أحمد بدوي - أمين مساعد لجنة الأسر

ya gamed enta ya badawy :D :D
7beb 2lby :)

الاء عبد الجواد محمد
14-08-2011, 01:36 PM
اهلا بيكم كلكم انا ان شاء الله استقريت ومش هأحول وهأستمر في القاهرة بس كنت عايزة ميعاد التقديم للكلية والكشف الطبي وشكرا جزيلااااااا

Dr.Ahmed Albeialy
16-08-2011, 01:59 AM
اهلا بيكم كلكم انا ان شاء الله استقريت ومش هأحول وهأستمر في القاهرة بس كنت عايزة ميعاد التقديم للكلية والكشف الطبي وشكرا جزيلااااااا

ميعاد التقديم احتمال يكون بعد إسبوعين أو بعد العيد لأن الكشوفات لسة موصلتش الكلية وأول ما يبتدي التقديم يبتدي معاه الكشف الطبي إن شاء الله

ولو في جديد هبلغكم .. وأتمني تتواصلو معانا على جروب الفيس بوك Vets 25 الجروب خاص بدفعتكم :) ربنا يوفقكم إن شاء الله وكل عام وأنتم بخير

retalomar
17-08-2011, 03:08 AM
يا جماعة انا من الفيوم ورحت طب بيطرى اسيوط وعايزة احول القاهرة بسال عن التحويل الورقى يا ريت لو حد عارف حاجة يرد عليا بسرعة وجزاكم الله خير

Dr.Ahmed Albeialy
17-08-2011, 02:30 PM
يا جماعة انا من الفيوم ورحت طب بيطرى اسيوط وعايزة احول القاهرة بسال عن التحويل الورقى يا ريت لو حد عارف حاجة يرد عليا بسرعة وجزاكم الله خير

ريتال هتروحي مكتب تنسيق جامعة القاهرة اللي هوا في المدينة الجامعية بتاعت الأولاد وهناك هتسألي على التحويل هيدوكي ورقة تكتبي فيها الكلية اللي جتلك ايه وفي جامعة ايه وعايزة تحولي فين ويا ريت تاخدي معاكي ورقة بنتيجة التنسيق بتاعتك تطبعيها من على النت وإن شاء الله يقبلوا طلبك
كل عام وانتي بخير :)

retalomar
18-08-2011, 12:59 AM
جزاك الله خير على الرد بس انا عندى سؤال ثانى معلش بقى انا بسمع ان الدراسة فيها مختلفة عن الباقى والاغلبية بيدخلها علشان الاسم فقط وهى فعلا الدراسة فيها صعبة جججججججججججدا زى مايقال

Dr.Ahmed Albeialy
18-08-2011, 01:49 AM
جزاك الله خير على الرد بس انا عندى سؤال ثانى معلش بقى انا بسمع ان الدراسة فيها مختلفة عن الباقى والاغلبية بيدخلها علشان الاسم فقط وهى فعلا الدراسة فيها صعبة جججججججججججدا زى مايقال

طبعا هو الإسم عشان جامعة القاهرة وكمان الدراسة فيها تميز ودي كلية عملية هتكون أكيد الدراسة صعبة ومحتاجه مجهود من الطالب وكل شي بالمجهود والمذاكرة هيبقى سهل ... وكمان الطب البيطري ليه أهمية كبيرة ومميزات كتيرة يا ريتال ... أي شئ تحتاجيه إسألي وأتمنى يكون التواصل على الفيس بوك على الجروب الخاص بسنه أولي Vets 25 وإن شاء الله ربنا يسهلك الحال وتكوني من الناجحين والمتفوقين في الكلية

mostafatom
18-08-2011, 11:55 AM
اسمى مصطفى على السيد احمد
طب بيطرى القاهره:039uw8: . الف مبروك ليكم كلكم يا دكاتره و ربنا يوفقنا ف الدراسه و كلنا نجتهد فيها بأذن الله .:022yb4:
كان نفسى اشوف موضوع زى دا من زمان من بعد نتيجه التنسيق:stickjo4: . الحمد لله و احنا احسن من غيرنا بكتير اشوفكم ع خير باذن الله ف الجامعه:049gc0: . و نتشحطط سوا ف المحاضرات و السكاشن مابين كليتنا و كليه علوم :) :040vk0:

Dr.Ahmed Albeialy
18-08-2011, 08:18 PM
اسمى مصطفى على السيد احمد
طب بيطرى القاهره:039uw8: . الف مبروك ليكم كلكم يا دكاتره و ربنا يوفقنا ف الدراسه و كلنا نجتهد فيها بأذن الله .:022yb4:
كان نفسى اشوف موضوع زى دا من زمان من بعد نتيجه التنسيق:stickjo4: . الحمد لله و احنا احسن من غيرنا بكتير اشوفكم ع خير باذن الله ف الجامعه:049gc0: . و نتشحطط سوا ف المحاضرات و السكاشن مابين كليتنا و كليه علوم :) :040vk0:

hhhhhhhh mt2l2sh d 2wl sana bs el sha7tta d bs isa 5er w rbna ywf2km ya shabaaaab :)

retalomar
22-08-2011, 04:44 PM
لو سمحت كنت عايزة اسال عن احقية الطبيب البيطرى فى معامل التحاليل البشرية لانى قرات فى جرنال ان مالوش الحق حتى فى ابداء المشورة والتعامل مقصور على الدكاترة البشرين بس وعلوم اخصائى

nora93
23-08-2011, 06:18 AM
ليهم حق يشتغلوا فى معامل تحاليل ولكن بعد عمل دبلومة تحاليل ولو عايزة تفتحى معمل تحاليل بترفعى قضية وده امر روتينى بتكسبيها فى وقتها

احمد الحسينى1992
28-08-2011, 01:57 PM
احمد محمد محمد الحسينى حولت لبيطرى القاهرة بس هم قالولى التحويل هيتم بعد اسبوعين من العيد ... كدة التقديم هيكون لسه شغال و الكشف الطبى؟ شكرا

Dr.Ahmed Albeialy
30-08-2011, 05:55 PM
احمد محمد محمد الحسينى حولت لبيطرى القاهرة بس هم قالولى التحويل هيتم بعد اسبوعين من العيد ... كدة التقديم هيكون لسه شغال و الكشف الطبى؟ شكرا

أهلا بيك يا أحمد ... تنور الكلية ... التقديم هيبقى شغال إن شاء الله بس هيا المشكلة هتبقى في الكشف الطبي لأن معاده يوم 6-9 .. ممكن انت تيجي يوم 6-9 شوف اسمك وصل ولا لأ الكلية .. وشوف موضوع الكشف الطبي لو ينفع تعمله .. او هتستنى لحد ما التحويل يتم وتعمل ساعتها الكشف الطبي بس أهم شئ يا ريت تكون موجود يوم الكشف الطبي وتابعنا على الجروب الخاص بدفعتك على الفيس بوك Cairo Vets 2011

Dr.Ahmed Albeialy
31-08-2011, 08:52 PM
هااااااااااام جدا لكل طلبة طب بيطري القاهرة .... التقديم بدأ من السبت اللي فات .. والكشف الطبي يوم 6-9

لمتابعة الأخبار الرجاء الإنضمام لجروب Cairo Vets 2011 على الفيس بوك ده الجروب الخاص بالفرقة الأولى لسنة 2011

ملحوظة :- جروب Cairo Vets 2011 ده الجرب الجديد بدل Vets 25

تابعونا يوميا على الجروب مع برنامج ساعة مع بيطري من الساعة 12 إلى 1 صباحا ... لمعرفة المزيد عن الكلية وللرد على أسئلتكم واستفساراتكم

البرنسيسة رودي
01-09-2011, 07:17 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
ارجوووووووكم يا اخوااااااااانى انا في امس الحاجة لمساعدتكم
انا جاتلي علوم عين شمس..
فاستخرت ربنا و كدة قلت خلاص احول بيطري تمااام..
فروحت عملت تحويل ع النت لبيطري القاهرة والحمد لله مجموعي اعلى منها..
و المفاجأة...
رجعتلي تانى علوم عين شمس!!!!
لييه؟ عشان انا الثانوية بتاعتى وخداها من القليوبية و المفروض كنت كتبت بيطري بنها مش القاهرة!!!
المهم كدة التحويل راح عليا و انا لسة علوم!!
رحت جامعة بنها و عملت تحويل ورقي لبيطري بنها (اهو احسن من مفيش)
لكن اتفاجات ان بيطري بنها ف حتة بعيدة كدة اسمها مشتهر !!
و دى بعيييييييييييييدة اووووى عليا زائدد كمان محل اقامتى محافظة الجيزة..

طولت عليكم معلش بس دلوقت القاهرة انسبلي اوووووى و مش عارفة هل ينفع احول ليها؟؟؟؟
طب ولو ينفع ؟ المفروض ايه الاجراءات اللى اعملها ؟؟

Dr.Ahmed Albeialy
02-09-2011, 02:21 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
ارجوووووووكم يا اخوااااااااانى انا في امس الحاجة لمساعدتكم
انا جاتلي علوم عين شمس..
فاستخرت ربنا و كدة قلت خلاص احول بيطري تمااام..
فروحت عملت تحويل ع النت لبيطري القاهرة والحمد لله مجموعي اعلى منها..
و المفاجأة...
رجعتلي تانى علوم عين شمس!!!!
لييه؟ عشان انا الثانوية بتاعتى وخداها من القليوبية و المفروض كنت كتبت بيطري بنها مش القاهرة!!!
المهم كدة التحويل راح عليا و انا لسة علوم!!
رحت جامعة بنها و عملت تحويل ورقي لبيطري بنها (اهو احسن من مفيش)
لكن اتفاجات ان بيطري بنها ف حتة بعيدة كدة اسمها مشتهر !!
و دى بعيييييييييييييدة اووووى عليا زائدد كمان محل اقامتى محافظة الجيزة..

طولت عليكم معلش بس دلوقت القاهرة انسبلي اوووووى و مش عارفة هل ينفع احول ليها؟؟؟؟
طب ولو ينفع ؟ المفروض ايه الاجراءات اللى اعملها ؟؟

ممكن تروحي مكتب التنسيق اللي في المدينة الجامعية بتاعة جامعة القاهرة واعملي تحويل ورقي من هناك من كلية علوم لبيطري القاهرة وإن شاء الله يقبلوه وإن ما كانش كدا ممكن تحولي بنها وهيا سنة واحده استحمليها وبعد كدها عادي تحولي بيطري القاهرة ... بس اسألي في مكتب التنسيق الأول على التحويل الورقي وان شاء الله تحولي ويا ريت يكون معاكي أي اثبات بمحل الإقامة الحالي ... ربنا يوفقك إن شاء الله

احمد حميده
12-09-2011, 01:19 PM
وفقكم الله