مشاهدة النسخة كاملة : وهم اسمه تغيير المسمى الوظيفى

loudy_123
25-08-2011, 08:19 PM
انا من محافظة المنيا - حاصل على بك تجارة ومعين فى وظيفة معلم حاسب الى بالقرار 244 فى 1-7-2011
رحت للمديرية فى المنيا الاسبوع الماضى وطلبت تغيير التخصص من معلم حاسب الى الى معلم رياضيات
فرد على المسئول وقالى ان الكلام ده مستحيل
وممنوع منعا باتا التحويل من معلم حاسب الى معلم رياضيات والسبب ان المؤهل اللى انا حاصل عليه بك تجارة
وبيقولى اتحداك ان كان فيه واحد اجتاز الكادر 1-7 على وظيفة معلم رياضيات وهو مؤهله بك تجارة

انا مش عارف ايه الحل , اللى يعرف حل لهذه المشكلة يتفضل مشكورا ويقولى عليه.

monamode
25-08-2011, 09:52 PM
هو فعلا كلامه صح .... انا اختي زيك بك تجاره برضو بس شغاله كمان اخصائيه تطوير حتاي مش مدرسه حاسب الي بص والله اعلم انت ممكن تعمل معادله كده وتبقي مدرس بس ف مدرسه تجاره تبقي ثانوي تجاري يعني افتكر هيبقي اسهل من انك تبقي مدرس رياضه لان الاولوليه هنا للتربيه

Le Samurai
25-08-2011, 11:12 PM
بكالوريوس تجارة وجاى يشتغل مدرس ومش عاجبه وعايز يبقى مدرس رياضيات وبتوع التربية ال ما عندهمش واسطة ولا يعرفوا فى الكوسة يروحوا يشتغلوا ورا مبيض محارة
أستغفر الله العظيم الله المستعان

عرفةابومنى
25-08-2011, 11:38 PM
والله الكلام دة مستفز ياعم احمد ربنا انك شغال
زمايلنا بتوع تربية من دفعات 2002 والدفعات اللى بعدها مش اشتغل منهم الا القليل

loudy_123
26-08-2011, 05:27 PM
فين زمايلكوا بتوع تربية , خاصة تخصص رياضيات , انا المدرسة اللى انا فيها كل اللى شغالين فيها مدرسى رياضبات معاهم بك تجارة
يا اساتذة معلمى الرياضيات اللى معام تربية قليلين جدا

mr mahmoud
26-08-2011, 07:17 PM
انا من محافظة المنيا - حاصل على بك تجارة ومعين فى وظيفة معلم حاسب الى بالقرار 244 فى 1-7-2011
رحت للمديرية فى المنيا الاسبوع الماضى وطلبت تغيير التخصص من معلم حاسب الى الى معلم رياضيات
فرد على المسئول وقالى ان الكلام ده مستحيل
وممنوع منعا باتا التحويل من معلم حاسب الى معلم رياضيات والسبب ان المؤهل اللى انا حاصل عليه بك تجارة
وبيقولى اتحداك ان كان فيه واحد اجتاز الكادر 1-7 على وظيفة معلم رياضيات وهو مؤهله بك تجارة

انا مش عارف ايه الحل , اللى يعرف حل لهذه المشكلة يتفضل مشكورا ويقولى عليه.

تصدق بالله انك مستفز المفروض اللي معاهم تربية يسيبو التدريس خالص عشان نفضي مكان لحضرتك

عاطف عبدالظاهر
26-08-2011, 08:38 PM
الإنسان دايماً طماع أستحمد الله إنك شغال دا غيرك ومؤهله أفضل منك ومش لاقى فرصة قول الحمد لله وأسكت