مشاهدة النسخة كاملة : لماذا تم حذف مشاركتى" نقول تانى" نعيد اللى اتحذف

marsho
26-08-2011, 06:15 PM
رسالة اللى المشرفين لماذا تم حذف مشاركتى انا لا ارى بها اى اساءة لاحد ولكنى كنت اقول الحقيقة

اقولها ثانية

اذا تكلم ونهض ومشى وجرى ابو الهول المعلم المصرى لن ينهض لاننا على رؤؤسنا بطحة

ومفيش ولا حركة تعليمية ولا حتى جروب صغير هيعمل اعتصام اول يوم دراسة لو عملوا كدة الحكومة عمرها ما هاتعمل لهم حاجة الموضوع خلص ونقابة المعلمين المستقلة هى السبب

ياريت بقى نفكر فى السنة الجديد وننسى موضوع الاعتصامات لان اللى فات مات واحنا مش بتوع اعتصامات

احنا بتوع دروس وبس حتى لو فى الهند هنروح ندى دروس لكن نروح اعتصام لا طبعا عيب اروح لية فى ناس هتروح نبقى نشوف هيعملوا اية والخير هيعم

ياريت بقى تبقوا تحذفوا دى كمان ماهو حسنى مشى وساب رجلتة فى المنتدى

ودة رأى ومش هغيرة

خلف حلمي
26-08-2011, 07:02 PM
تقدم شركة انتل وايباد, حاسوب محمول هدية لفترة محدودة لاول 50000 مشترك فقط وبعد دلك الاجهزة ستصير للبيع ليست هدايا اغتنم الفرصة و لاتضيعها واستفد من النت والفيس بوك طبعاكونك ستعمل شغل على النت بطرق سهلة خالص ستعمل شغل للشركة مقابل دلك انت ستكسب الحاسوب المحمول وجوائز اخرى https://www.facebook.com/Laptop.Intel?sk=app_4949752878

ayman3body
26-08-2011, 07:25 PM
أنا مع حذف المشاركة
لأن فيها تهبيط للهمم
ورأيك المريض خليه لنفسك

طه حسين رأفت
26-08-2011, 07:33 PM
ايه الرأي السخيف ده بدل ما نشجع بعض نقول احنا بتوع دروس هي الدروس عيبة ةلا ايه يا استاذة الدروس موجودة من العصور الاسلامية انت مشعرفة ولا

وعلي فكرة في ناس كتير لاتعطي اارجو حف هذه المشاركة السخيفة

SAMY8
26-08-2011, 07:38 PM
بالعكس انا معاه فعلا ما حدش هيعمل حاجة واولهم استاذ ايمن الذى اطلب منه ان يقسم بالله انه اشترك فى الاعتصام السابق الحل يا جماعة هى الدروس وانت قاعد مكانك تحسن مستواك وتاكل كيكة وتشرب بيبسى اما المواد اللى ما فيهاش دروس فلديهم التوتوك والامن والدليفرى هنعمل ايه الدولة عايزه كده

marwa elminia
26-08-2011, 07:58 PM
بالعكس انا معاه فعلا ما حدش هيعمل حاجة واولهم استاذ ايمن الذى اطلب منه ان يقسم بالله انه اشترك فى الاعتصام السابق الحل يا جماعة هى الدروس وانت قاعد مكانك تحسن مستواك وتاكل كيكة وتشرب بيبسى اما المواد اللى ما فيهاش دروس فلديهم التوتوك والامن والدليفرى هنعمل ايه الدولة عايزه كده
طب وربنا عندك حق وهو ده اللى ماشى فعلا

yearner for paradise
26-08-2011, 09:29 PM
احنا بتوع دروس وبس حتى لو فى الهند هنروح ندى دروس لكن نروح اعتصام لا طبعا عيب اروح لية فى ناس هتروح نبقى نشوف هيعملوا اية والخير هيعم

انا مش فاهمه قصدك بالظبط ايه

يعنى مش عاجبك الوضع الحالى وان المدرسين عمرهم ماهيتغيروا ؟

ولا قصدك ان ده رأيك ؟

ياريت توضح

marsho
27-08-2011, 02:04 PM
أنا مع حذف المشاركة
لأن فيها تهبيط للهمم
ورأيك المريض خليه لنفسك

صح انتا صح بس لو حضرتك رحت اى مظاهرة من المظاهرات الخمس او 6 اللى اتعملوا ياريت تورينا الصور بتاعتها او الفيديو واما خليك زى ابو الهول متكلمش ولا تسمع ولكنك ترى العالم يتغير وانتا مكانك

وورينا همتك اول يوم الدراسة وياريت بلاثبات قصدى صورتم وانتا معتصم

marsho
27-08-2011, 02:09 PM
ايه الرأي السخيف ده بدل ما نشجع بعض نقول احنا بتوع دروس هي الدروس عيبة ةلا ايه يا استاذة الدروس موجودة من العصور الاسلامية انت مشعرفة ولا

وعلي فكرة في ناس كتير لاتعطي اارجو حف هذه المشاركة السخيفة

والله ياعم طه انتا اول واحد قولت هتغلى الدروس وزى اللى قابلك لو روحت اى مظاهرة اثبت بالصور او اسكت احسن

marsho
27-08-2011, 02:11 PM
انا مش فاهمه قصدك بالظبط ايه

يعنى مش عاجبك الوضع الحالى وان المدرسين عمرهم ماهيتغيروا ؟

ولا قصدك ان ده رأيك ؟

ياريت توضح

مش عاجبنى الوضع اللى احنا فية وعاوز الناس تصحى بقى من الغيبوبة
وان فعلا المدرسين عمرهم ما هيتغيروا

شكرا على المشاركه

marsho
27-08-2011, 02:12 PM

والله فعلا محدش هيعمل حاجة

شكرا للمشاركة

yearner for paradise
27-08-2011, 02:13 PM
انا مع رأى حضرتك

احنا عايزين فعل مش كلام