مشاهدة النسخة كاملة : رجاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء

mo_wa_2977
04-09-2011, 01:30 PM
س1/ ما هو ميعاد التقديم لكلية هندسة المنصورة ؟؟ ومتى سينتهى ميعاد التقديم ؟؟

س2/ ما هو ميعاد التقديم للمدينة الجامعية ؟؟

س3/ ما هو الورق المطلوب للتقديم فى ( المدينة الجامعية ) ؟؟؟

نفسى فى حد بيفهم فى المواصلات وكده يقول لى ازاى بعد ما انزل سندوب فى المنصورة اروح لجامعة المنصورة .. محطات وشوارع ربنا يسترها معاكوا ..... أصل أخوكوا من ميت غمر ومش بروح المنصورة كتير ....

جعله الله فى ميزان حسناتكم

hhh3294
04-09-2011, 01:46 PM
انا معرفش ان شاء الله حد يرد عليك

Eng. Ahmed Said
05-09-2011, 01:19 AM
إتفضل يا باشمهندس ده منتدي طلبة هندسة المنصورة، ممكن تسأل أي أسئلة إنت عاوزها هناك وإن شاء الله يجاوبوا عليك

http://manseng.net/index.php

issac-newton
05-09-2011, 01:42 AM
س1/ ما هو ميعاد التقديم لكلية هندسة المنصورة ؟؟ ومتى سينتهى ميعاد التقديم ؟؟
التقديم بدأ قبل العيد بيومين و مستمر لقبل الدراسة بيوم ,. ما تقلقش , و الجامعة منزلة قائمة بالاسماء و ارقام ليهم و مواعيد كشفهم الطبي بس كالعادة روح في اي وقت .

س2/ ما هو ميعاد التقديم للمدينة الجامعية ؟؟ من دلوقتي بس ابقا اسأل في الجامعة عن الاجراءات لاني ما عملتش حوار مدينة دا قبل كدا

س3/ ما هو الورق المطلوب للتقديم فى ( المدينة الجامعية ) ؟؟؟
نفس الاجابة

نفسى فى حد بيفهم فى المواصلات وكده يقول لى ازاى بعد ما انزل سندوب فى المنصورة اروح لجامعة المنصورة .. محطات وشوارع ربنا يسترها معاكوا ..... أصل أخوكوا من ميت غمر ومش بروح المنصورة كتير ....

خود تاكسي قولو الجامعة , , , او هتلاقي سرفيس او باص اركب معاه للجامعة او المشاية كلو واحد . و كلية الهندسة جوا الجامعة

tuck ever lasting
06-09-2011, 03:31 PM
بص ياسيدى انت بعد ما تنزل فى سندوب هتركب اى ميكروباص مكتوب عليه الجامعة وفضل فى الميكروباص لحد ماتنزل قدام بوابة الجامعة وداخل الجامعة ابقى اسأل أى حد عن هندسة هيشاورلك عليها
انا من اجا وجاتلى هندسة الزقازيق بس حولت المنصورة وفى انتظار القبول عشان الحق اقدم
ماتيجى نبدل انت تروح الزقازيق وانا اروح المنصورة هههههههههههههههههه