مشاهدة النسخة كاملة : حلقة عمرو اديب واستخفافه بدور المعلم

m_shehatta_14
12-09-2011, 03:23 AM
http://www.youtube.com/watch?v=YqQ8X6lYalk

مستر بطاطا
12-09-2011, 04:00 AM
يا عمرو يا اللى بيقولوا أديب
ليه واخد موقف عدائى
وليه طريقة النطح والرفث فى الحوار
شوف التعليق التالى :

مستر بطاطا
12-09-2011, 04:01 AM
إلى عديم الفهم :
عمرو أديب
حمار الإعلام المصرى
شكلك مضروب بالجزمة وواخد موقف عدائى من معلمي مصر
ياريت تتكلم لما تكون بتفهم
والأحسن تخرس
لأن واضح أن انت من المستحمرين فى الأرض

استاذ مصطفى
12-09-2011, 04:21 AM
انا كنت بحترم عمرو اديب جدا لكن بعد هذا المقال الجميل يعلم الله اني لو شوفته هبهدلة واق من كرمته انسان فعلا كان يستاهل اللي بيحصل فية ما قبل الثورة معلش يا جماعة هو المتخلف كدة

teacher_2
12-09-2011, 05:16 AM
المجتمع مش قابل باى زيادة فى مرتبات المعلم المصرى والسبب هو مافيا الدروس الخصوصية والأسعار اللى بنسمعها فى مراكز المدن الكبرى بقت درب من الجنون وده بيستشعر به كل بيت فى مصر والكل بيعتقد ان الدروس كده مع كل المدرسيين ما يعرفوش ان فى خريجى زراعه ومعاهد وتجارة وخلافه شغالين دروس ؟؟
يعنى الدروس بالفعل مش مرتبطة بمعلم فى المدرسة عشان درجات طالب طب وان كان المعلم نفسه الى فى المدرسة بيطلب تجريم الدروس وفى المقابل رفع مستوى دخله يبقى العيب فى مين دلوقتى ؟مشكلة ويلزم لها حل جذرى لان التعليم اساس رقى اى مجتمع

عبدالله نصر سيبويه
12-09-2011, 05:43 AM
بجد ده مجموعة بهائم في بعض بل أضل سبيلاً والله ده محتاج اللي يرد عليه ويمسخره علشان ده ازبل شخصية في مصر

essa adel
12-09-2011, 06:27 AM
لما مخربين التعليم فى الوزارة ياخدوا الملايين ماشى ....اما المعلم واصلاح التعليم ده خط احمر لان الكل عايز رضا امريكا

essa adel
12-09-2011, 06:30 AM
هو مش محمودسعد ال بياخذ 15 مليون فى السنة ترك التليفزيون لما ارادوا تخفيض مرتبه مليون واتحداك انت بتطلع فى التليفزيون علشان الملايين وعلشان تقول ال يرضى السلطات وراجع موقفك من الثورة

طه السعدني
12-09-2011, 06:53 AM
انضم عمرو أديب إلى طابور المعادين للمعلمين لأنه واضح إن فيه ثأر بايت بينه وبين المعلمين يبدو إنه كان تلميذ فاشل بيتعلق في الفلكة اللي جابهاله دادي و كل يوم ينضرب عشرة عصيان على الطرية و عشرة على رجليه لأن الحروف كانت بتطير منه
الفاشل المأجور المتطبلاتي كان المدافع الجرئ عن جمال مبارك و النظام و أول ما شم ريحة خروج و خلع النظام طلع على التلفزيون يصرخ و يصوت و يقول يا ظالم ده أنت كنت ظالم ده كان فاكر نفسه ربنا ده أقوى من ربنا و الشريط موجود يا عمورة
بقى يا فاشل الراجل المحترم اللي معاك مصطفى شردي بيقول أنا بأحترم كل معلم و أبوس راس كل معلم وهم اللي بيعلموا أولادنا و أنت تقوله همه فين بلاش نفتأ ( إيه ماسك علينا فضيحة و لا شوفتنا في بيت مشبوه بتهمة تعاطي دروس خصوصية في وضع فعل فاحش في بيت ناس محترمين )
يا وسخ اللي زيك لسانهم مأجور أولى لهم أن يتطهروا من تحولاتهم هو أنت فاكر إن شوية الصراخ و قلة الأدب في الأسلوب و فتحة وعوجة بقك اللي تعدي مترو الأنفاق منها هي اللي هتعمل منك إعلامي يا أخي روح اتعلم أدب الخطاب و الحديث في وسائل الإعلام
أنت عارف 200% من راتب أكبر معلم في التربية و التعليم بعد 25سنة ممكن تعمل كام 1000 جنيه فقط في شهر 30يوم حرق دم و ضغط متجيش أجر ربع ساعة من قلة الأدب اللي أنت بتعملهم على الشاشة
ومع ذلك يظل رباط جزمة المعلم أنظف منك و من أي إعلامي قليل الأدب ينسى من علمه فك الخط و اللا أنت بسلامتك نزلت من بطن الماما متخرج من الجامعة الأمريكية يا ننوس عين ماما
color="red"الأخوة الزملاء أسف عن الخروج عن حدود اللياقة في التعبير
و لكن بعض الناس تكون مضطرا لقلة الأدب معهم لأنه لا يفهم من الحديث إلا جنس ما يتحدث به ساعتها يحترم نفسه و يعرف إن له أسياد و لهم فضل عليه ومش بعيد بعد الوزير ما يمشي و رئيس الوزراء ما يحقق مطالبنا المشروعة بإذن الله يطلع الننوس ويقول قم للمعلم وفه التبجيلا
أنا البرنامج بتاعي بلا فخر أول من نادى بحق المعلم صحيح اللي اختشوا ماتوا
يا راجل دي جت من الأستاذ مفيد فوزي كلمة حق و قال المعلم الشهيد الحي يبقى أنت يا عيل مش عارف تقول كلمة حق و لا هي الفلوس على قدر الشتيمة
كفاية كده[/COLOR]

ابوعبدالله2000
12-09-2011, 07:35 AM
مين أصلا عمرو أديب دا لا يفقه شي ء

اشرف زكى
12-09-2011, 07:46 AM
حمار ما بيفهمش

~delete~
12-09-2011, 07:53 AM
فعلا عمرو اديب ده طلع حمار كبير كبير ومش فاهم حاجة فى اى حاجة .. ربنا يخده هو وامثاله الحمير .

ahmed772007
12-09-2011, 09:35 AM
ياجماعة كلنا ندخل على صفحته على الفيس بوك ونعرفه المتخلف ده ان المعلم مظلوم من افتراءات الوزير ومساعديه

abo ibrahim
12-09-2011, 09:48 AM
كل إناء ينضح بما فيه

elkahateeb
12-09-2011, 10:28 AM
للاسف غير اديب لانه بدون المعلم ما كان يجلس فى هذا المكان

ادكاوى
12-09-2011, 12:15 PM
وإذا خاطبهم الجاهلوووووووووووووووووون قالوا سلاما
*يا جماعة إنتوا عارفين الشرموووووووووووووووووووط عمرو أديب ده إبن مين ؟ إبن عبد الحى أديب سيناريست
الروايات والأفلام القذرة التى تخاطب الغريزة الجنسية !!
فماذا تنتظروا من عائلة قذرة مثل عائلة أديب ؟!
*الواد ده كان أكبر عميل لأمن الدولة
*إفتكروا فيديو جنازة أبوه - كان حاطط دراعه فى دراع جمال مبارك أثناء الجنازة
* آسف يا جماعة والله غصب عنى

نجم الدين فتحى
12-09-2011, 01:07 PM
دع الكلاب تنبح
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااا
و فى الاخر ارميلهم عظمه
هكذا امثال الزفت عموره
انبح انبح انبح يمكن حد يرميلك عظمه
زى ما كنت فاكر انه هيحصل من مبارك لو الثوره فشلت لكن الحمد لله نجحت
دلوقتى بتنبح لمين لجيمى موووووووووووووووووووووووووووووووووووووسى
ماهو زيك بيزيف الحقائق
و اكيد انت تابع ليه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خلاص بقه مليش نفس اكمل
اتقرفت
شيلوا الزباله دى من هنا
و يا ريت الكيس ده ما يتكلمش تانى على اسياده
اللى كل الدنيا عارفه انهم من يقال عنهم من علمنى حرفا صرت له عبدا

السيد أبو مروان
12-09-2011, 01:45 PM
انضم عمرو أديب إلى طابور المعادين للمعلمين لأنه واضح إن فيه ثأر بايت بينه وبين المعلمين يبدو إنه كان تلميذ فاشل بيتعلق في الفلكة اللي جابهاله دادي و كل يوم ينضرب عشرة عصيان على الطرية و عشرة على رجليه لأن الحروف كانت بتطير منه
الفاشل المأجور المتطبلاتي كان المدافع الجرئ عن جمال مبارك و النظام و أول ما شم ريحة خروج و خلع النظام طلع على التلفزيون يصرخ و يصوت و يقول يا ظالم ده أنت كنت ظالم ده كان فاكر نفسه ربنا ده أقوى من ربنا و الشريط موجود يا عمورة
بقى يا فاشل الراجل المحترم اللي معاك مصطفى شردي بيقول أنا بأحترم كل معلم و أبوس راس كل معلم وهم اللي بيعلموا أولادنا و أنت تقوله همه فين بلاش نفتأ ( إيه ماسك علينا فضيحة و لا شوفتنا في بيت مشبوه بتهمة تعاطي دروس خصوصية في وضع فعل فاحش في بيت ناس محترمين )
يا وسخ اللي زيك لسانهم مأجور أولى لهم أن يتطهروا من تحولاتهم هو أنت فاكر إن شوية الصراخ و قلة الأدب في الأسلوب و فتحة وعوجة بقك اللي تعدي مترو الأنفاق منها هي اللي هتعمل منك إعلامي يا أخي روح اتعلم أدب الخطاب و الحديث في وسائل الإعلام
أنت عارف 200% من راتب أكبر معلم في التربية و التعليم بعد 25سنة ممكن تعمل كام 1000 جنيه فقط في شهر 30يوم حرق دم و ضغط متجيش أجر ربع ساعة من قلة الأدب اللي أنت بتعملهم على الشاشة
ومع ذلك يظل رباط جزمة المعلم أنظف منك و من أي إعلامي قليل الأدب ينسى من علمه فك الخط و اللا أنت بسلامتك نزلت من بطن الماما متخرج من الجامعة الأمريكية يا ننوس عين ماما
color="red"الأخوة الزملاء أسف عن الخروج عن حدود اللياقة في التعبير
و لكن بعض الناس تكون مضطرا لقلة الأدب معهم لأنه لا يفهم من الحديث إلا جنس ما يتحدث به ساعتها يحترم نفسه و يعرف إن له أسياد و لهم فضل عليه ومش بعيد بعد الوزير ما يمشي و رئيس الوزراء ما يحقق مطالبنا المشروعة بإذن الله يطلع الننوس ويقول قم للمعلم وفه التبجيلا
أنا البرنامج بتاعي بلا فخر أول من نادى بحق المعلم صحيح اللي اختشوا ماتوا
يا راجل دي جت من الأستاذ مفيد فوزي كلمة حق و قال المعلم الشهيد الحي يبقى أنت يا عيل مش عارف تقول كلمة حق و لا هي الفلوس على قدر الشتيمة
كفاية كده[/color]
كلامك ممتااااااااااااااز وهو خير رد على هذا المعتوووووووووووه

dia_181
12-09-2011, 01:48 PM
هو وأمثاله من افسدوا مصر
هو وأمثاله من خربوا مصر
هو أمثاله هم أول من يتولوا يوم الزحف
هو وأمثال أجبن خلق الله على وجه الأرض هو
هو وأمثال مرتادى الحانات السكارى قرينى العاهرات ----------
عفوا لايجب أن يتحدثوا عن أطهر خلق الله ورثة الأنبياء والرسل .

essa adel
12-09-2011, 02:12 PM
يا عمرو اديب قول ال انت عايزه الحمد الله الثورة كشفتك على اصلك وما فيش حد فى مصر معرفش ازاى انت انقلبت واتغير موقفك ورايك 180 درجة من المساء حتى الصباح فقوووووووووووووووووووول قووووووووووووووووووووول لن يزيدنا قولك الا نفورا ومحدش هيصدقك

mostmoh
13-09-2011, 04:14 AM
ماهو لو فيه نقابة محترمة تدافع عن المعلم وتجيب حقة من أى سافل يتطاول عليه فى صحافة أو تليفزيون كان يحسب كل كلمة يقولها.