مشاهدة النسخة كاملة : استفسار هام

Eng.Ahmed Hagag
15-09-2011, 06:53 PM
يا جماعة أنا واحد صاحبي كانت جايب مجموع حاسبات ومعلومات وحول تجارة انجليش :excl::excl:هو امكنياته المادية متسمحش بهندسة خاصة المهم فأنا كنت عايز اعرف الكلية ده إيه الحلو فيها يعني الي تخلي تنسيقها فالعلمي يوصل 92% و 45 انجليش يا ريت حد يرد عليَّ .
مع إن تجارة عربي اقل بكتير فالتنسيق .

بنت الشاطئ1
15-09-2011, 09:54 PM
طبعا فى فرق و الا مكانوش عملوها و طبعا ده فى المستقبل يعنى خريج تجارة انجلش بيبقى له الاولوية فى الشغل و طبعا شغل بنوك و شركات كبيرة و المستقبل برده بايد ربنا انا و الله عايزة ادخلها ادعولى بس حاسبات جميلة جدا هو ليه سابها

Eng.Ahmed Hagag
15-09-2011, 10:03 PM
طبعا فى فرق و الا مكانوش عملوها و طبعا ده فى المستقبل يعنى خريج تجارة انجلش بيبقى له الاولوية فى الشغل و طبعا شغل بنوك و شركات كبيرة و المستقبل برده بايد ربنا انا و الله عايزة ادخلها ادعولى بس حاسبات جميلة جدا هو ليه سابها

بيقولي المستقبل عاوز تجارة انجليش وعنده حد هيشغله

بنت الشاطئ1
15-09-2011, 11:55 PM
بيقولي المستقبل عاوز تجارة انجليش وعنده حد هيشغله

طالما ضامن شغلانة دى حاجة كويسة و ربنا يوفقه يا رب و تجارة انجلش اصلا مستقبلها كويس مع التقدير و الكورسات بس انا اصلا مش تجارة انجليزى انا سالت كتير عنها ولقيتها كويسة جدا

Analyzer.Mn3m55
16-09-2011, 12:20 AM
اولا اللى معلى تنسيق انجلش ان فى اقبال عليها كتيييييير اوى .. عندك مثلا لو هندسه مفيش اقبال عليها هتلاقى تاخد من 90 %
بس هو كان مركز اوى لما ساب حاسبات عشان تجارة انجلش .. قوله يعيد النظر مره تانيه و يلحق يحول حاسبات .. فرق السماء والارض بين الكليتين يبنى .. انا كان حلمى حاسبات و جبت 90 % دخلت تجارة