مشاهدة النسخة كاملة : حد يرد ضرورى

artistgirl
18-10-2011, 06:46 PM
ينفع حد ماخدتش قدرات يدخل فنون جميله حتى لو يعمل التماس او طلب؟؟؟؟؟؟؟؟؟

bahaaeldeen
19-10-2011, 12:14 AM
لا لازم باجتياز القدرات
لو عايزة تقدمى فيه اتصلى بمكتب التنسيق او الكلية هما اللى يعرفوا اكتر

Mohamed.Helmy
04-11-2011, 07:54 PM
فعلا ما ينفعش غير بامتحان القدرات

و امتحان القدرات ليه ميعاد محدد و عدى و حتى للاسف لو عاوزة تقدمى فى قدرات السنة الجاية مينفعش لان التقديم في القدرات لازم تكون بشهادة الثانوية الي فيها سنة الاختبار ...

Jaleluo
31-12-2011, 03:05 PM
بليز حد يرد عليا انا ادبى وجبت فى تانية87% ولسة معاى مادة ودلوقتى انا فى تالتة وقسمت وعايزة اعرف التقديم بيكون بعد الامتحانات على طول ولا اية النظام وعايزة اعرف باخد الكورسات دى فين بالظبط و المدة اد اية وانا بجد نفسى ادخل فنون جميلة وبحب الرسم اوى و دى امنية حياتى

Jaleluo
31-12-2011, 03:29 PM
بليز الفنون الجميلة بتاخد من كام %

Jaleluo
01-01-2012, 08:50 PM
بليز حد يرد عليا من فضلكم

eng.nana
02-01-2012, 12:48 PM
بليز حد يرد عليا انا ادبى وجبت فى تانية87% ولسة معاى مادة ودلوقتى انا فى تالتة وقسمت وعايزة اعرف التقديم بيكون بعد الامتحانات على طول ولا اية النظام وعايزة اعرف باخد الكورسات دى فين بالظبط و المدة اد اية وانا بجد نفسى ادخل فنون جميلة وبحب الرسم اوى و دى امنية حياتى

التقديم فعلا بيكون بعد الامتحانات يعنى انت ركز فى دراستك دلوقتى والكورسات ممكن تاخدها قبل الامتحانات او بعد الامتحانات زى ما تحب وفيه كورس بيتعمل فى الكليه قبل امتحان القدرات مبياخدش وقت بس ابقى روح الكليه بعد الامتحانات واسال ومتقلقش خالص الامتحان بيكون سهل جدا اما بالنسبه للدرجه فاعتقد ان مجموعك كويس بس لازم تزوده على قد متقدر عشان لو عايز حلوان او اسكندريه وان شاء الله تدخل اللى انت عايزه

Jaleluo
07-01-2012, 01:41 PM
شكرا على المعلومات

bahaaeldeen
25-01-2012, 09:41 PM

مجموعك كويس ويجيب فنون
والتقديم بيكون بعد الامتحانات بشوية لكن تاخدى كورس بعد الامتحان ع طول