مشاهدة النسخة كاملة : هام

story.ending
19-12-2011, 07:05 PM
لو سمحتم كنت عاوزه اعرف الفرق بين فنون جميله وفنون تطبيقيه انا طالبه فى تالته ثانوى علمى رياضه وكنت عاوزه ادخل فنون جميله ديكور بس كنت عاوزه اخد احتياطى قدرات فنون تطبيقيه لو ليها امتحان قدرات علشان لو المجموع مش جاب وياريت لو حد عنده معلومات عن الكليه فنون تطبيقيه يبلغنى بيها

eng.nana
22-12-2011, 12:53 AM
لو سمحتم كنت عاوزه اعرف الفرق بين فنون جميله وفنون تطبيقيه انا طالبه فى تالته ثانوى علمى رياضه وكنت عاوزه ادخل فنون جميله ديكور بس كنت عاوزه اخد احتياطى قدرات فنون تطبيقيه لو ليها امتحان قدرات علشان لو المجموع مش جاب وياريت لو حد عنده معلومات عن الكليه فنون تطبيقيه يبلغنى بيها

بصى اللى انا اعرفه ان فنون جميله عباره عن 5 اقسام اللى هم عماره وديكور وتصوير وجرافيك ونحت اما الفنون التطبيقيه عباره عن 14 قسم منهم تصميم داخلى واثاث وخزف وزجاج ونسيج وفوتوغرافيا وسينما وتلفزيون وبالنسبه لانك عايزه ديكور فعندك قسم ديكور فى فنون جميله وقسم تصميم داخلى واثاث فى فنون تطبيقيه وعلى فكره بما انك علمى رياضه يبقى اعتقد ان الموضوع هيبقى اسهل بالنسبالك انك تدخلى ديكور فى فنون جميله يعنى فنون تطبيقيه مجموعها اعتقد هيبقى اعلى من فنون جميله ديكور بس انتى اعملى اللى عليكى وخدىقدرات فنون وتطبيقيه وشوفى ايه الاحسن بالنسبالك بس للعلم برده انتى فى فنون جميله هتتخصصى الخمس سنين ديكور اما فى فنون تطبيقية اول سنه هتبقى اعدادى عامه لجميع التخصصات بعد كده تتخصصى على حسب تقدير السنه الاعداديه فانا اعتقد ان ديكور فى فنون جميله اضمن شويه واحسن على الاقل انتى عارفه من اول سنه انك فى ديكور

story.ending
22-12-2011, 08:51 PM
متشكره جدا على الافاده انا اساسا عاوزه فنون جميله ديكور مش تطبيقيه بس كنت بسال ايها الفرق علشان خايفه من التنسيق