مشاهدة النسخة كاملة : انا قررت اكون ناجح

حسونة بيه
10-02-2012, 12:56 AM
انا كتبت الموضوع دا لانى بجد ندمان على اى وقت انا مستغلتوش فى حاجة مفيدة انا نفسى اكون ناجح انا خلاص هبتدى من النهاردة هصلى وهذاكر وهحاول ومش هخاف ولا هكسل بعد كدة دلوقتى اللى معندوش طموح واهداف بيبقى ميت ومش حاسس صدقونى مفيش حاجة اسمها مستحيل ده وهم بنضحك بيه على نفسنا وبنصدقوا الانسان جواه طاقة ممكن تعمل اى حاجة فى الدنيا انا هبقى انسان محترم انا قرررت اكون نااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجح

قلبي ملك لربي
10-02-2012, 01:20 AM
الحمد لله انك فوقت انا كمان فوقت امبارح بسبب كلام قالته لي مدرسه الانجلش بجد احنا لازم نفوق ونركز اكتر من كده لازم نتعب شويه

Ahmed_Alex1
10-02-2012, 02:31 AM
هو ده الكلام
إنـــــــــطلق :d

SwOrD OF JusTice
10-02-2012, 03:12 AM
المتشائمين بيشجعوا واحنا معاهم :(

وانا كمان ربنا يسهلى واذاكر كويس ..

حسونة بيه
10-02-2012, 03:14 PM
ياااااااااااااااااااااااااربوفقنا وكل واحد يخش الكليه اللى عاوزهاااااا قولوا امييييييييين

SaElDeeb
10-02-2012, 07:19 PM
مبروووووووووووووك و ربنا يوفقك :d عقبالنا كلنا ان شاء الله :)

monakobra
10-02-2012, 07:28 PM
ربنا يكرمنا كلنا اللى تعب واللى هيتعب بجد بقلبه

ربنا معاك

To Be Is To Do
27-03-2012, 05:05 PM
ربنا يكرمنا كلنا اللى تعب واللى هيتعب بجد بقلبه

ربنا معاك

يارب دائما تكون ناجح دايما
بالتوفيبق لك ولكل طلبه الثانويه العامه

جهاد14
27-03-2012, 08:35 PM
انا كمان الحمد لله

Dr..Soha
27-03-2012, 09:53 PM
انا كتبت الموضوع دا لانى بجد ندمان على اى وقت انا مستغلتوش فى حاجة مفيدة انا نفسى اكون ناجح انا خلاص هبتدى من النهاردة هصلى وهذاكر وهحاول ومش هخاف ولا هكسل بعد كدة دلوقتى اللى معندوش طموح واهداف بيبقى ميت ومش حاسس صدقونى مفيش حاجة اسمها مستحيل ده وهم بنضحك بيه على نفسنا وبنصدقوا الانسان جواه طاقة ممكن تعمل اى حاجة فى الدنيا انا هبقى انسان محترم انا قرررت اكون نااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجح
الله على النية الجميلة والضمير الصاحى ربنا هيوفقك علشان نيتك باذن الله واهم حاجة فعلا هى طاعة ربنا والسعى ورا الهدف وهى دى السعادة الحقيقية مهما كان فيها من تعب غير كدة سعادة مزيفة .انطلق يابطل واحنا معاك والسنة الجاية اكون انا دخلت الكلية وهساعدك جامد فى تالتة بس الاول ذاكر علشان عاوزين مجموع كبيييييييييييير فى تانية واى خدمة ياباشا تحت امرك. بالتوفيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق.: 022yb4:

Dr..Soha
27-03-2012, 09:55 PM
ياااااااااااااااااااااااااربوفقنا وكل واحد يخش الكليه اللى عاوزهاااااا قولوا امييييييييين
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآميـــــــــــــــن يارب العالمين