مشاهدة النسخة كاملة : فعلا فى منطقه طنطا بيقولوا هيضموا السنين

المؤمنه بالله
23-04-2012, 04:42 PM
انا كنت فى منطقه الغربيه النهارده وفعلا قالوا ان السنين هتتضم وعاوزين صوره اول عقد وصوره اخر عقد

فايز فراج
23-04-2012, 05:14 PM
التساهيل على الله

ربناااااااااا يسهل

بس الموضوع ده غير موجود في باقي مناطق الجمهورية

أي أن لمناطق الأزهرية ليس لديها علم بضم الأقدمية

فايز فراج
منطقة جنوب سيناء الأزهرية
مثبت بالقرار 7269 بتاريخ 3 / 10 / 2011 م
وشكراااااااااااااا

Observer
23-04-2012, 05:21 PM
شكرا لحضرتك على الخبر الجميل
وان شاء الله يتم الضم فى جميع المحافظات دون حاجة لرفع دعاوى قضائية

المؤمنه بالله
24-04-2012, 12:20 AM
والله ياجماعه انا سمعت الكلام من مدير الشئون الماليه وفعلا لقيت ان الخبر موجود عند موظفين الماهيات وعندهم اوامر بتعديل المرتبات بس مافيش لسه موعد محدد بس هيضموا تقريبا من اول تاريخ تعاقد بس كلامهم
ربنا يسهلها وينفذوا الكلام وبعدين مدير الماليات انسان محترم وبيتمنى الخير للناس ويتمنى الناس تصرف فلوسها

المؤمنه بالله
24-04-2012, 12:22 AM
انا سالتهم انتم منتظرين فاكس من شيخ الازهر قالوا لاخلاص هتتضم طبيعى بس طبعا لسه فيها تعديل وبالزياده باذن الله بيقولوا المرتب هيزيد بعد ضم المده

وربنا يسهلها

ايادممدوح
24-04-2012, 12:36 PM
لا في اسوان وصل القرار - - -لكن الكارثة انهم طالبين صورة من كل عقد لكل سنة - - وده عمليا مستحيل - لان كل اللي اعرفهم لا يوجد معهم كل العقود وفي المنطقة رفضوا اعطاء اي حد صورة من اي عقد - - - - المفروض ما يطلبوش غير اول عقد فقط - - او بيان حالة وظيفية لكن - كل العقود ده تخلف - و حيعمل مشاكل بين المعلمين و موظفي المناطق - و اداريين المعاهد

المحب49
24-04-2012, 01:45 PM
أخى الفاضل الأستاذ / إياد ممدوح
الرجاء رفع قرار شيخ الازهر بضم المدة إن أمكن
وشكراً جزيلاً

Observer
24-04-2012, 02:31 PM
لا في اسوان وصل القرار - - -لكن الكارثة انهم طالبين صورة من كل عقد لكل سنة - - وده عمليا مستحيل - لان كل اللي اعرفهم لا يوجد معهم كل العقود وفي المنطقة رفضوا اعطاء اي حد صورة من اي عقد - - - - المفروض ما يطلبوش غير اول عقد فقط - - او بيان حالة وظيفية لكن - كل العقود ده تخلف - و حيعمل مشاكل بين المعلمين و موظفي المناطق - و اداريين المعاهد

استاذ اياد هل ارسلوا شئ للمعاهد فى اسوان بخصوص هذا الموضوع؟

مودي الجارحي
24-04-2012, 03:48 PM
القرار وصل في الدقهلية النهاردة 24/4 وصالبين صورة العثثود كلها + طلب مكتوب من شئون العاملين قسم الماهيات والعلاوت

المؤمنه بالله
24-04-2012, 05:05 PM
على فكره هما هيعتمدوا اى حاجه معاك اناسمعت الكلام ده فى المنطقه حتى الناس اللى اتنقلت من محافظات تانيه كانوا بياخدوا افادات بدل العقود قالوا هيعتمدوها

فايز فراج
24-04-2012, 05:17 PM
نتمنى ان يكون ذلك صحيحااااااااااااااااا

لم يحدث ذلك في منطقة جنوب سيناء الأزهرية حتى الآن

وشكراااااااااااااااا

abu mohammed
25-04-2012, 12:26 AM
الرجاء رفع صورة القرار من فضلكم