مشاهدة النسخة كاملة : استفســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار

سجوود
03-06-2012, 12:52 AM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

الاخوه في الله
بعد التحيه

لن اطيل عليكم عندي استفسار وارجو الرد
منذ 4 ايام جاءت خطابات الندب الشهادتين ولم يأتي لي خطاب وجاء ل زميله لي خطابين في نفس الوقت فذهبت معها للمنطقه يوم الثلاثاء وقدمت طلب بدل لي وكالعاده في منطقتنا الازهريه فوتو علينا بكره خدي جوابك
اختكو راحت الثلاثاء والاربعاء والخميس ورجعت من غير الجواب قال ايه وكيل الوزاره بيمضي الجوابات وقافل عليه المكتب ومش بيفتح لحد.انا يوم الخميس روحت البيت من غير الجواب وطبعا مروحتش المراقبه
انا عارفه اني خلفت بوعدي وطولت السؤال هو كده في ضرر علي زميلتي؟ طب وعليا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ابواحمدومحمد
03-06-2012, 12:12 PM
زميلتلك اللي جاتلها خطابين تذهب الي احدهما ولا ضرر عليها في الثانى
وكلك لا ضرر عليك لانك لم تتسلمي بدل الخطاب الثاني
اما الخطابات اللي مقفول عليها فهي لا تفتح الا لمن يدفع

الاستاذ عوض على
03-06-2012, 04:40 PM
لا يوجد أى ضرر
وقد ذهب الخطاب لمن دفع المقابل
وكل عام وادارة الازهر بخير

سجوود
03-06-2012, 04:46 PM
زميلتلك اللي جاتلها خطابين تذهب الي احدهما ولا ضرر عليها في الثانى
وكلك لا ضرر عليك لانك لم تتسلمي بدل الخطاب الثاني
اما الخطابات اللي مقفول عليها فهي لا تفتح الا لمن يدفع

طمأن الله قلبك جزاك الله كل خير
وانا لن ادفع يكفي ماتم خصمه منا

سجوود
03-06-2012, 05:12 PM
لا يوجد أى ضرر
وقد ذهب الخطاب لمن دفع المقابل
وكل عام وادارة الازهر بخيرا

للاسف الازهر فيه رشاوي
والاغرب من كده ان معهد المنصوره الموجود في الدراسات به22 لجنه وكان هناك 140 مدرس طب ده ايه؟
وفي معهد الجماليه ناس كتير رجعت بالجوابات لان رئيس اللجنه قالهم انا عندي 30 مدرس زياده وطبعا رجعو المنطقه ولا حياه لمن تنادي

أ/ سعيد موسى
03-06-2012, 06:57 PM
كما قال الزملاء لايوجد عليك او زميلتك اى ضرر
بالنسبة لجوابات المراقبه فى القاهرة لايتم دفع مليم واحد ومن يريد جواب مراقبه يذهب الى المنطقه
وياخد جواب اى زميل بيعتذر بدون واسطه او دفع فلوس بمنتهى البساطه
فى المحافظات الله اعلم ولكن من كلام الزملاء رشاوى وواسطه على ماذا الله اعلم ؟؟؟؟؟

سجوود
03-06-2012, 09:57 PM
كما قال الزملاء لايوجد عليك او زميلتك اى ضرر
بالنسبة لجوابات المراقبه فى القاهرة لايتم دفع مليم واحد ومن يريد جواب مراقبه يذهب الى المنطقه
وياخد جواب اى زميل بيعتذر بدون واسطه او دفع فلوس بمنتهى البساطه
فى المحافظات الله اعلم ولكن من كلام الزملاء رشاوى وواسطه على ماذا الله اعلم ؟؟؟؟؟

الرشاوي موجوده بالفعل في الازهر وبعض العاملين الغير شرفاء والواسطه والمحسوبيه لهاالنصيب الاكبر في المناطق والقطاعات الازهريه حتي المعاهد وبعد الشيوخ الافاقين المنافقين حتي المدرسين والدروس الخصوصيه