مشاهدة النسخة كاملة : ان شا الله الفيزيا تييجي زي الاحياء

Nihal !
20-06-2012, 08:31 PM
بالله عليكو انا بواجه مشكله في بعض الروسومات في الاحياء :angry:ومش عارفه اعمل ايه ؟؟؟
كر لو حد يقدر يقولي ايه احسن طريقه ليها ؟؟؟ يعني انا اوقات بلاقى رسومات معقده اوي زي المخ .
وحاجه كمان
انا عندي طريقه مذاكره غريبه عايزه اعرف رايكم فيها
انا بذاكر تغذيه النبات وبعدها نقل نبات واخراجه واحساسه وكده يعني
باخد الانسان لوحده والنبات لوحده
ده كويس؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ربنا يوفقنا كلنا :022yb4:

captinmido
20-06-2012, 08:53 PM
اهم حاجة انك تكونى مقتنعة بالطريقة دى وبتلمى كويس منها مش مهم الناس بتذاكر ازاى المهم انك تعرف تجمعى المنهج
وبنا معاكى ومعانا كلنا يارب وبالنسبة للرسومات احنا عندنا 7 ايام دربى نفسك كل يوم على رسومات المنهج
وربنا يوفق الجميع

babagamil
20-06-2012, 09:24 PM
صراحه اول مره اسمع عن الطريقه دى اوعى تكونى جايباها من الصين هههه المهم الرسم ترسمى اى رسمه قريبه من اللى فى الكتاب بس البيانات لازم تكون صح

Nihal !
20-06-2012, 09:28 PM
اولا شكرا
انا هحاول والله ولكني برده قلقانه . اصلهم بيقولوا الاحياء بتبقي صعبه . وبعدين الاستاذ بتاعي بيقول مصصححين الاحياء بيكونوا معقدين عشان هم فاكرين ان طلبه الاحياء دول صفوة الثانويه العامه
طيب والنبي ده كلام !!!!!!
التوفيق للجميع

Nihal !
20-06-2012, 09:29 PM
صراحه اول مره اسمع عن الطريقه دى اوعى تكونى جايباها من الصين هههه المهم الرسم ترسمى اى رسمه قريبه من اللى فى الكتاب بس البيانات لازم تكون صح

ههههههههههههههههه
لا مش من الصين ولا حاجه . بس انا جربت غيرها ودي اللي مشت معايا :p

babagamil
20-06-2012, 09:31 PM
هههههههههههه انا صفوه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه حبيبى ياظاظا ياطاطا ياطاطا

Nihal !
20-06-2012, 09:36 PM
ده مش كلامي ده كلام الاستاذ والله هههههههههههههههه
وبعدين لازم الواحد يبقيواثق من نفسه شويه عشان يعرف يحل
يعني تقول ( ايوه انا صفوة )
i can do it
يعني شويه ثقه وتفاؤل بعد امحان الفزيا اللذيذ ده

الجازية
20-06-2012, 10:02 PM
يا جماعه الحمد لله اى رسمه اقدر ارسمها مجسمه او مسطحه دون النظر فى الكتاب بس هى مسالة تعود لو حد عايز حاجه انزلها بس قولولى طريقة التنزيل ازاى

دكتور كريم الزعيقي
22-06-2012, 10:31 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه جال صفوة جال