مشاهدة النسخة كاملة : استفسار مهم جدا للادمن

reem mohammed elsid
27-06-2012, 11:52 AM
السلامووووووو عليكممممممم ... انا طالبه ثانويه عامه 3 ثانوى .. وادبى .. وعلى وشك نخلص امتحانات لسه اخر ماده علم نفس ومستوى رفيع ..عاوزه أٍسأل بخصوص القدرات فى فنون جميله انا قرأت كذا موضوع هنا عن القدرات .. انا اولا من المنصوره مش من القاهره ومكنتش اعرف حوار التقديم من شهر مايو .. كل ال اعرفه ان مفروض بعد الامتحانات اروح جامعه واسأل وكده لو سمحت الادمن عاوزه اسئله على حاجات كتيره جدا خصوصا ان مش من القاهره .. دلوقتى مفروض بقه بعد الامتحانات مباشرا اروح جامعه فنون وادرب على الكورسات ... وحاجه تانيه لو انا لقدر الله المجموع مجبش فنون جميله حلوان .. لازم اروح مثلا امتحان القدرات فى المنيا بما ان جامعه المنيا اقل مجموع لفنون جميله ... واستفسار كمان ايه الاختلاف بين امتحان قدرات فنون جميله وتربيه فنيه .. لو عاوزه اضمن برده وامتحن اقدرات تربيه فنيه ايه النظام واعمل ايه ... وايه الفرق بين الجامعتين .. انا امنيه حياتى ادخل فنون جميله او اى جامعه ليها علاقه بالفن .. يارررررررررررررررررررريت الجواب ارجووووووووووك

bahaaeldeen
27-06-2012, 05:01 PM
السلامووووووو عليكممممممم ... انا طالبه ثانويه عامه 3 ثانوى .. وادبى .. وعلى وشك نخلص امتحانات لسه اخر ماده علم نفس ومستوى رفيع ..عاوزه أٍسأل بخصوص القدرات فى فنون جميله انا قرأت كذا موضوع هنا عن القدرات .. انا اولا من المنصوره مش من القاهره ومكنتش اعرف حوار التقديم من شهر مايو .. كل ال اعرفه ان مفروض بعد الامتحانات اروح جامعه واسأل وكده لو سمحت الادمن عاوزه اسئله على حاجات كتيره جدا خصوصا ان مش من القاهره .. دلوقتى مفروض بقه بعد الامتحانات مباشرا اروح جامعه فنون وادرب على الكورسات ... وحاجه تانيه لو انا لقدر الله المجموع مجبش فنون جميله حلوان .. لازم اروح مثلا امتحان القدرات فى المنيا بما ان جامعه المنيا اقل مجموع لفنون جميله ... واستفسار كمان ايه الاختلاف بين امتحان قدرات فنون جميله وتربيه فنيه .. لو عاوزه اضمن برده وامتحن اقدرات تربيه فنيه ايه النظام واعمل ايه ... وايه الفرق بين الجامعتين .. انا امنيه حياتى ادخل فنون جميله او اى جامعه ليها علاقه بالفن .. يارررررررررررررررررررريت الجواب ارجووووووووووك

اهلا بيكى معانا وربنا يوفقك باذن الله
الكورس اللى تبع الكلية ب 300 فنون و 300 عمارة لكن معانا ب 10 جنيه الحصة ونفس الملزمة
وهتتمرنى اكتر من الكلية لان الكلية مش هترسمى قدامهم للاسف
اول ما الامتحاانات تخلص تيجى القاهرة وتاخدى الكورس
ولو امتحنتى فى الزمالك اللى هى فنون حلوان وجبتى لائق ممكن تروحى اى كلية تانية من الاربع كليات وكمان امتحان فنون كويس لانه بياهل ل ديكور واقسام فنون وديكور جزء لا يتجزء من هندسة وزى عمارة بالظبط واحسن
ولو مجموعك جاب فنون المنيا هتحولى ع النت عادى جداااااا متقلقيش
امتحان قدرات تربية فنية مجموعها اقل وشغلها تانى خالص وتنسيقها قليل جدا وبتخرج مدرسين ف الاغلب
باذن الله تكونى معانا فى فنون جميلة
انتى جبتى كام فى تانية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وربنا يكرمك يااااااااااااارب

reem mohammed elsid
28-06-2012, 11:36 AM
انا اوريدى عاوزه فنون مش ديكور ... واعتمادى بقه على سنه تالته ترفع مجموعى.. مش هيا فنون جميله برده 87 او 88 .. وعاوزه سؤال تانى ال اعرفه ان فنون جميله اعدادها قليله ياعنى بتنزل مرحله تانيه !! او ليها تنسيق نهائى !!!!!!!