مشاهدة النسخة كاملة : خبر سار وعاجل للمغتربين والوافدين

bahaaeldeen
06-07-2012, 10:04 PM
انا بعت فاكس عشان اقدم مواعيد المغتربين والوافدين
ردوا عليا كدة

امتحان الوافدين. بعد رمضان ان شاء الله ولحين أشعار اخر من مكتب التنسيق. والدورات التدريبيه. مستمره من الان وحتى في رمضان وبدأت دوره عماره امس ودوره الفنون يوم. ٩ الشهر الحالى

lolo cat
07-07-2012, 07:03 PM
معلش بس انا هسافر علشن اروخ امتحن واقدم بس هو اقدم فى يوم وامتخن فى يوم ولا ايه النظام واخر ميعاد للتقديم امتى يااااااااااااريت حضرتك ترد عليا ضررورى

SaRah T
08-07-2012, 05:07 PM
يعنى امتحان اللى لسه راجعين من برا هيبقى بعد رمضان؟
متأكد من الكلام ده؟!

محمد فارس ابوالوفا
09-07-2012, 01:24 PM
طب حضرتك متاكد من الكلام ده

محمد فارس ابوالوفا
09-07-2012, 01:31 PM
اصلي انا سمعت من بعض الدكاترة في الجامعة انو مفيش مستوى رفيع للمغتربين فلو حضرتك تقوللي انت جبت الخبر
ده منين لو سمحت

bahaaeldeen
09-07-2012, 05:07 PM
اصلي انا سمعت من بعض الدكاترة في الجامعة انو مفيش مستوى رفيع للمغتربين فلو حضرتك تقوللي انت جبت الخبر
ده منين لو سمحت

دكتورة صفية فى الكلية

TRANSISTOR
11-08-2012, 05:38 AM
امتحان ايه بالظبط ؟؟؟؟؟؟؟؟

مش احنا امتحنا قدرات ؟؟؟ ولو ده امتحان قبول بالسكن الجامعي(المدينة الجامعية) يا ريت حضرتك تقولنا نظامه ايه وبالنسبة للي مغترب زي حالتي وجاله فنون جميلة فنون ؟؟؟ وبالمناسبة أنا دخلت عشان أتقدم للمدينة الجامعية طلعلي رسالة بتقول (عفوا لم يتم تحديد موعد للقبول بهذه الجامعة لهذا العام)!!!

أنا مش فاهم حاجة بصراحة وخايف جدا يفوتني السكن الجامعي لأني مش من القاهرة وكده هتعب جامد عشان ألاقي سكن

ياريت حضرتك توضحلي الموضوع أكتر ولك مني جزيل الشكر والتقدير

bahaaeldeen
12-08-2012, 03:51 AM
امتحان ايه بالظبط ؟؟؟؟؟؟؟؟

مش احنا امتحنا قدرات ؟؟؟ ولو ده امتحان قبول بالسكن الجامعي(المدينة الجامعية) يا ريت حضرتك تقولنا نظامه ايه وبالنسبة للي مغترب زي حالتي وجاله فنون جميلة فنون ؟؟؟ وبالمناسبة أنا دخلت عشان أتقدم للمدينة الجامعية طلعلي رسالة بتقول (عفوا لم يتم تحديد موعد للقبول بهذه الجامعة لهذا العام)!!!

أنا مش فاهم حاجة بصراحة وخايف جدا يفوتني السكن الجامعي لأني مش من القاهرة وكده هتعب جامد عشان ألاقي سكن
ياريت حضرتك توضحلي الموضوع أكتر ولك مني جزيل الشكر والتقدير

مفيش امتحان للقبول بالسكن

TRANSISTOR
13-08-2012, 04:09 AM
اومال ده امتحان ايه بالظبط ؟؟؟؟