مشاهدة النسخة كاملة : طلب من ا.ياسر

مناجاةُ النجاةَََِ
07-07-2012, 08:56 PM
السلام عليكم..ا.ياسر عندي استفسار بخصوص امتحان القدرات..احنا محدش قالنا ف المدرسة ان فـ امتحان قدرات و مكنش مكتوب معاده ف جدول الامتحانات..انا لسا عارفة امبارح ان النهاردا تقديم او امتحان مش عارفة بالظبط..انا عايزة امتحنها اعمل ايه؟؟ يعني اروح المدرسة اسأل و لا اعمل ايه؟؟..و برضو انا معرفش هي بتتكلم عن ايه..انا اسفة و عارفة ان دا كلام مهملين بس مفيش حد مساعدني

مناجاةُ النجاةَََِ
07-07-2012, 09:14 PM
طب حد يقولي ايه الاجراءات بتاعت الامتحان و جزاه الله خيرا

lolo cat
07-07-2012, 09:18 PM
وانا كمااااااااان مش عارفة اى حاجة وخايفة اسافر الاقى التقديم خلص احتمال اسافر بكره اوبعده يااااااريت حد يرد ويقول اخر ميعاد للتقديم امتى

مناجاةُ النجاةَََِ
07-07-2012, 09:19 PM
يا ريت لو تساعدنا يا استاذنا الفاضل بالله عليك

ياسر المزين
08-07-2012, 12:20 AM
السلام عليكم..ا.ياسر عندي استفسار بخصوص امتحان القدرات..احنا محدش قالنا ف المدرسة ان فـ امتحان قدرات و مكنش مكتوب معاده ف جدول الامتحانات..انا لسا عارفة امبارح ان النهاردا تقديم او امتحان مش عارفة بالظبط..انا عايزة امتحنها اعمل ايه؟؟ يعني اروح المدرسة اسأل و لا اعمل ايه؟؟..و برضو انا معرفش هي بتتكلم عن ايه..انا اسفة و عارفة ان دا كلام مهملين بس مفيش حد مساعدني

اللى عايز يمتحن قدرات العمارة او الفنون اسكندرية يقوم باحضار2 صورة شخصية + رقم الجلوس وصورة من + الرقم القومى وصورة منة + مبلغ 120 جنية لكل مادة على حدة + 25 جنية للدليل الارشادى والتقديم مفتوح بالنبة للقاهرة والاسكندرية
مكان التقديم بالاسكندرية 108 شارع عبد السلام عارف _ جليم _ امام محطة ترام مظلوم
مكان التقديم فى القاهرة كلية الفنون الجميلة بالزمالك امام كلية التربية الفنية
الاختبار فى مادة العمارة مكون من ثلاث اسئلة منظور هندسى + سؤال فى التشكيل المجسم + سؤال الثقافة المعماري
الاختبار فى مادة الفنون مكون من ثلاث اسئلة طبيعة صامتة + سؤال عن التصميم الابتكارى + سؤال الثقافة الفنية

مناجاةُ النجاةَََِ
09-07-2012, 07:03 PM
هي مواعيد الامتحانات كلها زي بعضها ف كل الجمهورية؟؟ و امتي اخر ميعاد للتقديم و الامتحان؟

ياسر المزين
10-07-2012, 01:08 AM
هي مواعيد الامتحانات كلها زي بعضها ف كل الجمهورية؟؟ و امتي اخر ميعاد للتقديم و الامتحان؟

يوجد اختلاف فى المواعيدالامتحانات من كلية الى كلية واخر ميعاد للتقديم لم يحدد