مشاهدة النسخة كاملة : اعمل ايه ؟ انهارده 8 وانا مقدمتش ولا سحبت استمارة !!

nesma mohsen hamdy
08-07-2012, 06:25 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يا جماعة انا متحيرة ومحتاسه جدا
انا حصلتلى ظروف بعد الامتحانات على طول ومفقتش ولا عرفت ان ميعاد التقديم كان امبارح
طيب مينفعش اقدم بكرة ؟
كمان انا معرفش حاجه عن القدرات ولا الامتحان ولا خدت كورس ولا اى شئ
هل فى امل ادخلها
اعمل ايه ؟؟؟
ارجوكم حد يفيدنى
وهل ينفع انى لو قدمت اختار انى امتحن يوم 15 عشان اكون لحقت اعرف اى حاجه عن المادة ؟
ارجوكم حد يفيدنى وبسرعة

lolo cat
08-07-2012, 06:54 PM
ولا انا ومش عارفة اعمل ايه ياريت لو ينفع حد يقول علشان احجز واسافر بكره يااااااااااريت حد يرد

noor_gentelman
08-07-2012, 07:51 PM
ولا أنا برضه ههههههههههههههههههههههههههههههههه مفيش حد يقولنا حاجه !!!

محمدانجينير
08-07-2012, 11:47 PM
بصوا يا جماعة هتروحوا مكتب التنسيق اللي في المدينة الجامعية عند جامعة القاهرة لو عاوزين تعرفوا تروحوا ازاي هتركبوا المترو وتنزلوا محطة جامعة القاهرة وتركبو ميكروباص بيقول تنسيق هتاخدوا رقم الجلوس الاصلي وصورة منه وصورة شخصية و 25 جنيه هيدوكوا ملف ططلعوا بيه علي الكلية وتقدموا للامتحان ب 125 جنيه بس ياريت تروحوا بدري عشان زحمة وتختار ميعاد الامتحان اللي انتوا عايزينة والكورس مدته يومين بس اي سوال تاني انا موجود

loleta_lolla
09-07-2012, 12:32 AM
طيب انا رحت انهرده بس كان زحمة فظيعه جدااااااا ما صدقت خلصت وملحقتش اقدم على قرص او اي حاجه لو خدت مع حد بره عادي ولا لازم دكتور في الجامعه؟؟؟؟
وبالنسبه لفنون جميله فنون ... الامتحان ممكن ييجي صعب يعني تماثيل بالظل وحاجات من دي ولا بييجي تصميم ابتكاري ورسمه لتفاحه و قله تقريبا وسؤال نظري ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

lolo cat
09-07-2012, 12:51 AM
طب انا هسافر من سوهاج للمنيا النهاردة الفجر ان شاء الله ومش هينفع اكيد اخد كورسات هناك اعمل ايه انا مش بعرف ارسم اى خاجة فى اى حاجة ولا حتى عربية اعمل ايييييييييه؟؟

noura.m
09-07-2012, 02:08 AM
انا جايه من السعوديه
معنديش هنا رقم جلوس ولا اي حاجه من المطلوب ده الشهادات لسه مش جاهزه كلها عايزه اعرف بس امتى انا المفروض اعمل ده كلو

وانا عايزه ادخل فنون تطبيقيه قسم جرافيك مممكن جامعة 6 اكتوبر

sameh mostafa
09-07-2012, 10:28 AM
طب انا هسافر من سوهاج للمنيا النهاردة الفجر ان شاء الله ومش هينفع اكيد اخد كورسات هناك اعمل ايه انا مش بعرف ارسم اى خاجة فى اى حاجة ولا حتى عربية اعمل ايييييييييه؟؟

المهم تقدموا وانا هنزلكم المذكرات اللى عمالها الاستاذ ياسر المزين هنا فى المنتدى هو مذكرات ملخصة وحلوة بس قدمووووووووووووووووووووووووووا

bahaaeldeen
09-07-2012, 04:54 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يا جماعة انا متحيرة ومحتاسه جدا
انا حصلتلى ظروف بعد الامتحانات على طول ومفقتش ولا عرفت ان ميعاد التقديم كان امبارح
طيب مينفعش اقدم بكرة ؟
كمان انا معرفش حاجه عن القدرات ولا الامتحان ولا خدت كورس ولا اى شئ
هل فى امل ادخلها
اعمل ايه ؟؟؟
ارجوكم حد يفيدنى
وهل ينفع انى لو قدمت اختار انى امتحن يوم 15 عشان اكون لحقت اعرف اى حاجه عن المادة ؟
ارجوكم حد يفيدنى وبسرعة

التقديم شغال والامتحان من 10 لحد 15

lamiaa10005
10-07-2012, 11:59 PM
يعنى انا لازم اروح القاهره علشان اقدم
طيب وبالنسبه انى مش اخدت الكورس

m121294
11-07-2012, 05:22 PM
عادي يا جماعة ادموا في حلوان وخدوا كورس بيكون مدتة يومين بس انا النهارده روحت وخصلت حاجة غريبة عملولي الامتخان يوم الاتنين 16-7 مش عارف ازاي مع ان الامتخانات لحد يوم 15 ياريت لو حد يعرف مدوها ولا اية يقولي

bahaaeldeen
13-07-2012, 11:38 PM
انا جايه من السعوديه
معنديش هنا رقم جلوس ولا اي حاجه من المطلوب ده الشهادات لسه مش جاهزه كلها عايزه اعرف بس امتى انا المفروض اعمل ده كلو

وانا عايزه ادخل فنون تطبيقيه قسم جرافيك مممكن جامعة 6 اكتوبر

استنى تقديم الوافدين فى رمضااااااااااان

bahaaeldeen
13-07-2012, 11:39 PM
عادي يا جماعة ادموا في حلوان وخدوا كورس بيكون مدتة يومين بس انا النهارده روحت وخصلت حاجة غريبة عملولي الامتخان يوم الاتنين 16-7 مش عارف ازاي مع ان الامتخانات لحد يوم 15 ياريت لو حد يعرف مدوها ولا اية يقولي

فعلا المواعيد لحد يوم 18