مشاهدة النسخة كاملة : مد فترة التقدم للقدرات هام لكل الناس اهم معلومات

bahaaeldeen
13-07-2012, 11:52 PM
عاجل جدا مد فترة التقديم للامتحانات
واخر يوم للامتحانات حتى الان هو 18 من الشهر الجارى

التقديم مازال متاح فى جامعة القاهرة المدينة الجامعية

مطلوب صورتين وصورة رقم الجلوس ورقم الجلوس
و25 فى المدينة الجامعية فقط
بعدين تسحب استمارة عمارة او فنون او الاتنين
ولو علمى اختار فنون بيتاهل لقسم هندسة الديكور بيدخل اعدادى ديكور وبيدرس كل مواد عمارة واكتر
انما ادبى بيدخل اعدادى فنون

بعدين تروح ع فنون جميلة الزمالك وتدفع 100 جنيه تقريبا للتقديم ولو كورس هتدفع 325 جنيه
وهتختار ميعاد امتحانك سواء فترة صباحية ام مسائية

بالنسبة للوافدين يقدموا فى رمضان وامتحانهم بعد رمضان

بالنسبة لنتيجة القدرات بتبان بعد اسبوع وبتتعلق فى الكلية بكشف اللائقين وهحاول اجيب النتيجة باذن الله

تحذير هام:::::::::
متشتريش حاجة من اللى واقفين على باب جامعة القاهرة ولو عايز ملازم اسال على مركز النور اللى جنب فنون جميلة اسال عليه فين هتلاقيه جنب الكلية واطبع اللى انت عايزه لان بتوع جامعة القاهرة نصابين وبيبيعوا ملازم قديمة مش هتيجى فى الامتحان

بالنسبة لامتحان عمارة هيكون منظور هندسى من نقطة او نقطتين وسؤال نظرى يجبلك صورة تقول اسمها ومعلومات عنها
بالنسبة لفنون رسم تماثيل فقط وتصميم ابتكارى بالوان خشب وسؤال معلومات فنية عامة زى بيكاسو والحاجات دى
وربنا يوفق الجمييييييييييع

Noha Reda
14-07-2012, 03:35 AM
بالنسبة للمذكرات

أنا قدمت الأحد اللى فات و اشتريت مذكرات من بتاعة جامعة القاهرة دى .. و مكنتش أعرف مركز النور ده .. دلوقتى أنا مش فى القاهرة و هاجى على الامتحان .. أعمل ايه أذاكر اللى معايا دى ولا لا!! و لو لأ أذاكر منيـــن !!!

bahaaeldeen
14-07-2012, 05:10 PM
بالنسبة للمذكرات

أنا قدمت الأحد اللى فات و اشتريت مذكرات من بتاعة جامعة القاهرة دى .. و مكنتش أعرف مركز النور ده .. دلوقتى أنا مش فى القاهرة و هاجى على الامتحان .. أعمل ايه أذاكر اللى معايا دى ولا لا!! و لو لأ أذاكر منيـــن !!!

شوفى النظرى ممكن تيجى بدرى وتلحقى النظرى

مصطفى01
16-07-2012, 05:03 PM
انا اشتريت ملزمة من عند مكتب التنسيق و مفيهاش نظرى و كلها رسومات و مش عارف ابدأ ولا رسمة زيها و امتحانى بكرة و مش عارف اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟

bahaaeldeen
16-07-2012, 09:52 PM
انا اشتريت ملزمة من عند مكتب التنسيق و مفيهاش نظرى و كلها رسومات و مش عارف ابدأ ولا رسمة زيها و امتحانى بكرة و مش عارف اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟

متقلقش حاول تذاكرها

sonik2
19-07-2012, 04:57 PM
بالله عليك يا اخ bahaaeldeen (http://www.thanwya.com/vb/member.php?u=83870) انا قدمت فى الفنون العمارة وخلاص امتحنت من بدرى تمام المهم

انا عاوز اعرف هل فى حتى الان تقديم لمتحانات الفنون التطبيقية ولا لأ عشان انا مجموعى

ممكن مش يجيب فنون عمارة ارجوك ساعدنى قبل فوات الاوان وعلى فكرة انا رحت البارحة

وسئلت بس قالولى الثانوية العامة التقديم للفنون التطبيقية خلاص خلص يوم الاحد فهل فى فرصة تانى ولا لأ

وكمان عاوز اعرف التنيجة بتاعت العمارة اجبها ازاى من خلال النت .

bahaaeldeen
19-07-2012, 07:34 PM
بالله عليك يا اخ bahaaeldeen (http://www.thanwya.com/vb/member.php?u=83870) انا قدمت فى الفنون العمارة وخلاص امتحنت من بدرى تمام المهم

انا عاوز اعرف هل فى حتى الان تقديم لمتحانات الفنون التطبيقية ولا لأ عشان انا مجموعى

ممكن مش يجيب فنون عمارة ارجوك ساعدنى قبل فوات الاوان وعلى فكرة انا رحت البارحة

وسئلت بس قالولى الثانوية العامة التقديم للفنون التطبيقية خلاص خلص يوم الاحد فهل فى فرصة تانى ولا لأ

وكمان عاوز اعرف التنيجة بتاعت العمارة اجبها ازاى من خلال النت .

مش عارف تطبيقية بجد والله انا فنون جميلة وبس
عمارة ف فنون جميلة مش تطبيقية
النتيجة ف الكلية مش ع النت

sonik2
19-07-2012, 08:08 PM
طيب هل الفنون الجميلة العادية مستمرة حتى الان ام لا

ولو مستمره هتبقى مستمره الى اى يوم

وشكراااااااااا

sonik2
19-07-2012, 08:09 PM
طيب هل الفنون الجميلة العادية مستمرة حتى الان ام لا

ولو مستمره هتبقى مستمره الى اى يوم :excl: