مشاهدة النسخة كاملة : و تحقق الحلم

POULA RIAD
16-07-2012, 11:22 PM
كم تمنيت أن ادخل هذه الكليه ! ليس من اجل انها كليه القمه لا لكن لعشقي للطب و دائماً احب ان اعرف عنه كل شئ بشغف و حب تمنيت يوماً ان اقتحم هذا المجال بكل انواعه و فروعه و اليوم تحقق الحلم و حصلت علي مجموع 99.51 % و عايز اسئلكم اولاً خطوات التقديم و ثانياً عين شمس افضل و لا القاهره مع العلم ان اختي هي درست الطب في عين شمس و خلصت بس هي بتقول كغيرها من الكثيريين عين شمس افضل من القاهره و اقيم في شهادتها و اصعب كمان .

طالبة الجنة 2012
16-07-2012, 11:25 PM
مبرووووووووووووووووووووووووك ع المجموع الجميل دا وانا شايفة ان عين شمس افضل وحتى كل المدرسين عندنا بيقولولنا ان عين شمس افضل كليات الطب من حيث التدريس ربنا يرفقك وادعيلى الحق اسنان انا كمان

Dr/Reem2011
16-07-2012, 11:34 PM
كم تمنيت أن ادخل هذه الكليه ! ليس من اجل انها كليه القمه لا لكن لعشقي للطب و دائماً احب ان اعرف عنه كل شئ بشغف و حب تمنيت يوماً ان اقتحم هذا المجال بكل انواعه و فروعه و اليوم تحقق الحلم و حصلت علي مجموع 99.51 % و عايز اسئلكم اولاً خطوات التقديم و ثانياً عين شمس افضل و لا القاهره مع العلم ان اختي هي درست الطب في عين شمس و خلصت بس هي بتقول كغيرها من الكثيريين عين شمس افضل من القاهره و اقيم في شهادتها و اصعب كمان .

اولا / الف الف الف الف الف الف الف مليووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووون مبروووووووووووووووووووووووك وعقبال اما تبقى دكتور في الجامعه
ثانيا بقه / انا طول عمري عارفه ان عين شمس اصعب من ناحيه الدراسه من القصر
لكن القصر معترف بيها الى حد ما
وعلى اي حال الاتنين احلى من بعض توكلي على الله وربنا يوفقك :av4056bb7jp3::av4056bb7jp3::av4056bb7jp3::av4056b b7jp3:

POULA RIAD
16-07-2012, 11:42 PM
أولاً اشكركم جداً ثانياً انا لا انظر للموضوع من جانب الصعوبه و السهوله لكن من جانب قيمه التعليم و الشهاده بس الاهم من ده خطوات التقديم انا معرفش حاجه خالص

طالبه الجنه : بأذن الله تدخلي اسنان و هتلحقيها .