مشاهدة النسخة كاملة : ارجو الرد سريعا لان التنسيق بكرة

baasha
17-07-2012, 02:48 AM
فى البداية احب اشكر حضرتك على المساعدة انا جبت مجموع 100.4 فى المية كان نفسى ادخل اسنان ومكنتش اتخيل بصراحة انى اجيب المجموع ده بس دلوقتى انا محتار بين بشرى و اسنان انا ميل لاسنان بس الناس بتقولى انتا عبيط حد يرفص النعمة (قصدهم ادخل بشرى) انا نفسى حد فاهم زى حضرتك يقولى نهو الاحسن خاصة انى ولد والناس بتقول اسنان للبنات احسن ياااااااااااااريت حضرتك تقولى الافضل وايه الافضل فى الدخل و فى العمل و فى العمر و فى المستقبل مع العلم طبعا ان المستقبل فى يد الغيب (ااااسف على الاطااااااالة).

babagamil
17-07-2012, 02:54 AM
بص انا هقلك لو انت دحيح وعندك صبر طويييييييييييييييييل وبتذاكر اليوم كله خش طب
لو عايز كليه شياكه 5 سنين وتخلص وتفتح عياده وممكن تكون دكتور فى الجامعه(مش صعب اوى) وكمان يبقى عندك عياده خش طب اسنان (والشعب كله سنانه مسوسه) ولسه قدامك مستقبل ممكن تسافر وتعمل اللى انت عايزه اما طب 7 سنين و3 ماجستير وقابلنى بقى على ماتتعرف وفى النهايه القرار بايدك ولعلمك كده كده هيتقلك يادكتور متخافشى فى لندن مثلا مسمين طب الاسنان _(طب الاثرياء)

baasha
17-07-2012, 02:59 AM
بص انا هقلك لو انت دحيح وعندك صبر طويييييييييييييييييل وبتذاكر اليوم كله خش طب
لو عايز كليه شياكه 5 سنين وتخلص وتفتح عياده وممكن تكون دكتور فى الجامعه(مش صعب اوى) وكمان يبقى عندك عياده خش طب اسنان (والشعب كله سنانه مسوسه) ولسه قدامك مستقبل ممكن تسافر وتعمل اللى انت عايزه اما طب 7 سنين و3 ماجستير وقابلنى بقى على ماتتعرف وفى النهايه القرار بايدك ولعلمك كده كده هيتقلك يادكتور متخافشى فى لندن مثلا مسمين طب الاسنان _(طب الاثرياء)
شكرا على رد حضرتك بس كنت عايز اعرف حضرتك زميييييييل ولا طبيب اسنان

babagamil
17-07-2012, 03:23 AM
لا انا طالب بس الكلام اللى كتبته من دكاتره هنا فى المنتدى

samah smsm
18-07-2012, 12:44 AM
طب انا واقعه فى ورطة تانية انا كمان جبت 100.5 وقررت اسنان الحمدلله مش دى المشكلة المشكلة ان والدتى عايزانى ادخل عين شمس وانا نفسى فى القاهرة هى بتقول ان عين شمس اقرب لى بكتييييييير...
يا ريت حضرتك تقولى القاهرة افضل ولا لاء؟؟؟؟

baasha
18-07-2012, 03:15 AM
طب انا واقعه فى ورطة تانية انا كمان جبت 100.5 وقررت اسنان الحمدلله مش دى المشكلة المشكلة ان والدتى عايزانى ادخل عين شمس وانا نفسى فى القاهرة هى بتقول ان عين شمس اقرب لى بكتييييييير...
يا ريت حضرتك تقولى القاهرة افضل ولا لاء؟؟؟؟
ممكن اعرف ايميل حضرتك او رقم التليفون

the matrex
19-07-2012, 08:01 AM
ايه يا جدعان احنا برده عايزين نعرف الفرق بين أسنان عين شمس وأسنان القاهره
مينفعش شغل الايميلات والتليفونات دا عشان الكل يستفيد

د . محمد حسن
19-07-2012, 08:16 AM
بسمع ان القاهرة هي الافضل عشان القصر العيني هي الافضل وده يرجع لكفاءة الدكاترة هناك بالاضافة لكثرة الحالات المرضية ، فهتتدرب كويس