مشاهدة النسخة كاملة : انت لسة مادخلتش؟ ادخل وشوف اللي بيحصل في الدنيا,,

محمد فري دوم
05-05-2008, 05:22 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
والله الواحد بيحاول يحل ويشارك في حلول مشاكل الاعضاء وكل الناس بس فعلا زي ما بيقولوا باب النجار مخلع
الواحد مملوء علي اخرة بالمشاكل زي ما بيقولوا مشاكله ومشاكل غيرة لو سمحتم شاركوني في الرد وحاولي تتطلوعني من اللي انا فيه.... معلش طولت عليكم في المقدمة بس والله نفسي انكلم وافضفض مع حد بس للاسف فيش حد عارفين ليه ؟؟ علشان الحد ده اللي انا نت بفضفض معاه وهو اللي عارف كل اسراري سافر وسابني وهي دي المشكلة ,,, اخويا عزيز عليا جدا اللي يشوفنا يقول اننا العمر اللي بينا صغير لكنه اكبر مني ب 9 سنين انا عندي 17 وهو 25 وماشي في ال 26 ربنا يديلو طول العمر يارب قولوا امين سافر وانا في تانية كنت كل ما اعد اذاكر افتكره وافضل اعيط ومذاكرشي لما حد جه الامتحان وجبت مجموع وحش جدااااااااااااااا بس قلت الحمد لله وهو اتصل بيا وقالي انه زعلان مني جدا وشجعني وكده والسنة ديه تعبت بس انا حاسس اني ربنا هايكرمني ان شاء الله بس المشكلة بتاعت السنه ديه جالي حاة غريبة جدا انا معايا مفاتيح كتير في الميدالية بتاعتي مفاتيح الشقة والعمارة والعربية وكدة وشوية مفاتيح والله معرفشي بتاعت ايه بس المشكلة انا بكسر المفاتيح ب بوقي ودروسي منها اتكسر بس برده مافيش فايدة ممكن تقولولي ايه هو الحل ومعلش طولت عليكيم محمد سيد
:(

محمد فري دوم
05-05-2008, 05:26 PM
اه نسيت ااقولكم اني ديه مشكلة واحدة من مشاكلي بس مش عايز اطول عليكم وشكرا ليكم وعلي مروركم

مس رانيا حسن
05-05-2008, 05:36 PM
من الواضح ان جواك طاقه وعاوز تفرغها
انصحك انك تلعب رياضه كرفع الاثقال او الجرى
ان شاء الله هتحس ان الرياضه بمثابه تنفيس انفعالى ليك
وهتحس بالراحه والاسترخاء
ونتمنى لك التوفيق

محمد فري دوم
05-05-2008, 07:59 PM
انا اسف بجد عدت عليا وان شاء الله مش هاتتكرر
ثانيا بالنسبة((من الواضح ان جواك طاقه وعاوز تفرغها
انصحك انك تلعب رياضه كرفع الاثقال او الجرى
ان شاء الله هتحس ان الرياضه بمثابه تنفيس انفعالى ليك
وهتحس بالراحه والاسترخاء
ونتمنى لك التوفيق)) فانا بلعب اساسا جود ومصارعة حرة والح لله بطل الحمد لله ومفيش اي نتيجة بس يمكن علشان السنة ديه مالعبتش مالقيتشي حد اطلع فيه لي ههه بس هحاول انزل جري يمكن يكون حل وشكرا علي المرور ,,, واكرر ان شاء الله لم اكرر الخطأ
,

ahmed.el.shrpeny
05-05-2008, 08:13 PM
(( بس المشكلة بتاعت السنه ديه جالي حاة غريبة جدا انا معايا مفاتيح كتير في الميدالية بتاعتي مفاتيح الشقة والعمارة والعربية وكدة وشوية مفتي والله معرفشي )))

انت كده مش بتعرض مشكله انت عايز تعرفنا من الاخر انك عندك عربية و وشقه وعمارة كمان
هو ده عيب الشعب المصى بيحب يستنصح :p :p

محمد فري دوم
05-05-2008, 08:17 PM
هههههههههههههههههههههه لا بجد هو ده رايك؟؟؟ ا نا ساكن اساسا في عمارات مشروع يعني مش اهالي ده اولا يعني الحالة المادية عادية جدا
الحاجة التانية مفيش حد معاه دلوقتي عربية في السن بتاعنا الا قليل وطبعا تبقي عربيه ابويا

ahmed.el.shrpeny
05-05-2008, 08:20 PM
شكلك بتعمل كده علشان الحسد متخفش انا عمرى ما حسد بقر بس

كلمه حب
05-05-2008, 08:33 PM
انا شايفه ان موضوع الرياضه ده كويس اوى علشان تقدر تخرج الطاقه اللى جواك وحاول كمان تعمل صداقات يعنى الناس بيكون ليها لزوم فى اوقات كتير وكمان علشان لما تبقى متضايق تلاقى حد يسمعك ويخفف عنك مشاكلك بس نصيحه اوعى تخلى الناس جزء من همومك وحافظ على حدودك مع اى حد تجنبا للصدمات وخلافه . ربنا معاك بقى ( بس دى حاجه صعبه جدااااا اذاى بتعملها حرام عليك صحتك حتى )

محمد فري دوم
05-05-2008, 08:33 PM
يا بوحميد انت تحسد تقر اعمل اللي انت عايزة خليها علي الله وكمان احنا عندنا كام احمد شربيني يعني ؟؟ 2512152692 واحد وانت ال2512152693 ههههههههههههه لا بجد احنا عندنا احمد شربيني واحد بس

محمد فري دوم
05-05-2008, 08:40 PM
شكرا علي مرورك كلمة حب بس اللي يشوفني ويعد معايا مايحسش اساسا بالهموم اللي جوايا وانا مش عارف دي ميزة ولا عيب

Ahmed Salah
05-05-2008, 08:46 PM
مشكله يا محمد دي مشكل صعبه قوي

هي عباره عن مشكله فراق والفراف صعب جدا جدا جدا

واكيدعشان هو زعل منك السنه الي فاتت اكيالفراق ده مر جدا

امالو هو فرح يبقي الفراق ليه طعم خاص

ولله اعلم

محمد فري دوم
05-05-2008, 09:03 PM
شكرارا علي الرد وعلي المرور يا احمد يا صلاح لكل جزل الشكر

فيفا
06-05-2008, 02:39 AM
بص يا محمد انا بتهيى لى الحالة دى مجرد حالة توتر عشان الامتحانات و ان انت عايز تعوض مجموع السنة اللى فاتت و على فكرة معظم الطلبة بيحصل معاهم دة طب اقول لك حاجة انا فى واحدة زملتى بتقطع شعرها و واحدة بتكسر قلام وانا كمان .............لا مش هقول لحسن تضحكوا عليا المهم انت اهدى كده و خليك واثق ان اللى انت عملته طول السنة هتلاقيه فى الاخر وربنا مبيضيعش تعب حد .
شفت انا عملت بنصحتك ازاى وبقيت رغايه استحمل بقى.:rolleyes:

فيفا
06-05-2008, 03:02 AM
طب وايه اللى غاظبك على كدة ده معدش حاجه على الامتحانات انصحك بقى زى ما نصحتنى بلاش لعب و روح البيت وذاكر

فيفا
06-05-2008, 03:16 AM
لا ليك طبعا هو فى غيرك سايب البيت وقاعد فى اسكندرية

♥έĻ-мΰšŧâρèdâ♥
06-05-2008, 05:25 AM
ايه ده كله

هو انا دخلت موضوع ولا وقعت فى صندوق مشاكل كل واحد داخل يسودها اكتر

يلهووووى الشعب المصرى ده شعب معقد وفقرى على الاخر

مال الامتحانات بالذمة ومال حالة الانسان اذا كان مبسوط ولا لا

ما كل سنة بنمتحن وذى الفل ايه الجديد يعنى

<<<<<<<<< خوشى فى الموضوع وبلاش رغى

المهم بالنسبة لمشكلة محمد

انا مفهمتش فيها غير ان اخوك العزيز عليك سافر وانت كنت مرتبط بيه جداً

ماشى ايه بقى جاب موضوع المفاتيح .........؟!!

دا حتى مضر بسنانك انت عاوز توقعهمـ ـهههههههههههههههـ

بقولك على شى انت مثلا ابدا يومك الصبح لو بتروح مدرسة او تفضل تذاكر لغاية ميعاد الحصة اللى

عليك وبعدين تيجى بالليل احاول تسلى نفسك شوية مثلا تقعد على النت تسمع فيلم ولا اتنين

وتنام بدرى علشان السهر هيزود همومك بزيادهـ

مثلا شوف لك اى صاحب ع النت بس مش تتكلم فى كلام فاضى حاول تستفيد بوقتك معاه تتكلموا فى الدراسة مسائل مش عارف تحلها اتصرف ادردح شوية وبالوقت الفاضى العب اى رياضه حتى لو بلى

حط السنة دى هدف فى دماخك علشان حتى تعوض بيها السنة الماضيه

** ضي القمر **
06-05-2008, 09:32 AM
هو ه فيه ايه ؟؟
هو انتو كلوكوا فى مشاكل كده ليه ؟؟؟
امال انا معنديش اى مشكلة ليه ؟؟؟
على فكرة يا محمد فرى دوم
انا شوية وهكتئب عشان اخوايا انا كمان هيسافر (يلا عشان الاقى الكمبيوتر فاضى واقعد براحتى)
فكوهاشوية يا جماعة
انسو مشاكلكم وخلوها على الله
سورتين قرآن ودعاء الغم ةالحزن والهم هيحلوا كل المشاكل
وكمان ركعتين لله

محمد فري دوم
06-05-2008, 02:52 PM
الف الف الف الف شكر يا جماعة والله بجد استفدت وكمان الحد لله من ناحية الصلاه فالحمد لله بصلي ومن ناحية الرياضة فالحمد لله بالعب جودو ومصارعة ومن ناحية القران فالحمد لله بقرا قران بس من ناحية السهر فانا مش بعرف اذاكرغير باليل ون ناحية فيفا فاتكلمي وبراحتك يا ستي الكلام برده مهما كان كتره بيريح الانسان لو عايزة تكتبي تاني اكتبي وبرده هاسمع ليكي اكيد وشكرا علي مروركم وكمان شكرا جدا علي اهتمامكم

محمد سيد,,,

morsy soluem
15-05-2008, 01:33 AM
ربنا معاك ويقلل م امثالك

محمد فري دوم
26-01-2009, 04:38 PM
هههههههههههههههههه شكرا لمرورك يا بوب

Dr.tuty
26-01-2009, 05:06 PM
السلام عليكم
بص يا محمد اولا ربنا يوفقك وان شاء الله تعوض المجموع وتعمل اللي انت عايزة
ثانيا انا عايزة اقولك على حاجة انا مريت بالثانوية العامة وعارفة هي اد ايه عايزة مذاكرة بس نصيحة باة اوعى تذاكر وانت مدايق او مخنوق لان دة هيخنقك اكتر يعني اول ما تلاقي نفسك مضايق ومتنرفز خلاص سيب المذاكرة واعمل اي حاجة انت بتحبها ان شاءالله حتى تعد تغني بصوت عالي (جنان يعني )
ولما تروق ابقى ذاكر
ولو الحكاية دي طولت معاك خلي على طول قران شغتا في الاودة اللي بتذاكر فيها وان شاء الله متكسرش كفاتيح تاني
ولو كل دة منفعش يبقى متشلش مفاتيح معاك تاني
وربنا يرجع اخوك بالسلامة

Nemo_92
29-01-2009, 09:09 AM
فكرتنى باللى ممكن يحصلى والله يا محمد
انا كمان اختى الوحيدة حتتجوز بعد شهر وهتسافر مع عريسها يعنى قبل امتحاناتى بشهرين وحتسيبنى لوحدى وانا متعودتش اعيش بعيد عنها بس حنعمل ايه اهو نصيبنا كدة
بالنسبة لمشكلتك يا محمد حاول تبعد عن المفاتيح دى نهائي خلى دايما فى بقك حاجة لبان بون بون لب علشان ميبقاش فى وقت للمفاتيح
انا ساعات باعمل زيك لما بكون متضايقة بس مع الاقلام الرصاص مش المفاتيح هى اسنانا ناقصة
على العموم هى حاجة طارئة حاول تنساها وتتاقلم على الوضع الجديد وبعدين مانت كمان السنة الجاية ان شاء الله حتدخل الكلية اللى ممكن تبقى فى محافظة تانية بعيد عن اخوك وكمان انت بتقول ان اخوك عنده 26 سنة يعنى كلها كام سنة ويتجوز ويسيبك حتعمل ايه ساعتها حاول تتعود على انك تبقى لوحدك علشان يكون ليك شخصية
انا عارفة ان الكلام سهل لكن التنفيذ بقى .ربنا يسهل
ربنا يوفقك وتدخل الكلية اللى انت عايزها علشان ترضى اهلك واخوك

Designer.EnG
29-01-2009, 02:08 PM
لو تسمحلى أبأه زى صديقك اللى سافر
:):):)
وتفضفضلى

على الأقل إن ما أفدكش هتستريح :):):)

dr.asmaa
12-04-2009, 01:45 PM
بص بقى يا محمد متبحلقش قوى كدة انت لازم تكون صداقات ومش لا زم تشيل مفاتيح خلى الابواب مفتوحة ولو اتسرقتوا يا عم مليش دعوة احنا ممكن نبقى اصدقاء اسماء