مشاهدة النسخة كاملة : استفسار هام جدا عن التحويل الى عمارة

sh_neweshy
29-07-2012, 09:25 PM
يا جماعة انا دلوقتي ادبست تدبيسة وحشة ..... انا دلوقتي مجموعي جايب كلية فنون جميلة عمارة في اسكندرية مستريح جدا .... بس للاسف انا كنت كتبها تحت كلية هندسة الكترونيات منوف ..... و المشكلة الأكبر اني لما شوفت قواعد التحويل للكليات الغير مناظرة لقيت انه لازم احول في النطاق الجغرافي ( أ) فقط ..... و انا النطاق بتاعي يوديني فنون جميلة حلوان ... و انا مجموعي اقل منها بنصف درجة ..... فكدة انا ينفع احول لأسكندرية و لا كدة مفيش امل :(:(

sh_neweshy
30-07-2012, 01:02 AM
يا جماعة يا ريت حد يرد عليا في أسرع وقت علشان الحق اتصرف

الهوف
30-07-2012, 01:33 AM
طبعا ينفع لانك مش هتلحق جميله حلوان بس علشان تعمل كده لازم تغير وبسرعه جدا محل الاقامه

sh_neweshy
30-07-2012, 01:39 AM
أغير ازاي ؟؟ ..... ده هيبقى صعب جدا بالنسبة لي !! مفيش حل تاني ؟

zemo22222
31-07-2012, 04:36 PM
استنى بعد انتهاء المرحله التانيه

bahaaeldeen
31-07-2012, 09:25 PM
يا جماعة انا دلوقتي ادبست تدبيسة وحشة ..... انا دلوقتي مجموعي جايب كلية فنون جميلة عمارة في اسكندرية مستريح جدا .... بس للاسف انا كنت كتبها تحت كلية هندسة الكترونيات منوف ..... و المشكلة الأكبر اني لما شوفت قواعد التحويل للكليات الغير مناظرة لقيت انه لازم احول في النطاق الجغرافي ( أ) فقط ..... و انا النطاق بتاعي يوديني فنون جميلة حلوان ... و انا مجموعي اقل منها بنصف درجة ..... فكدة انا ينفع احول لأسكندرية و لا كدة مفيش امل :(:(

انا قولت على الجروب اكتبوا بالترتيب ومحدش سمع كلامى وحصل زى ما نبهت :)
المهم انت هتعمل مشاوير فى مكاتب التنسيق لانك هتحول مانوال مش على الانترنت :)
واستنى مواعيد التحويل

eng--zako
01-08-2012, 03:08 AM
هندسة الكترونية منوف اللي يجهلة الكثير انها مناظرة و في ناس بتحول منها للمنيا في نسبة 10 ف المية من عالنت و ممكن تحول ورقي
يعني استني التحويل الورقي و حول لهندسة حلوان لو عايز اما لو عايز عمارة حلوان

هتعمل لفة متنفعش غير ورقي لأن انت غلط في ترتيب الرغبات
لازم عشان تحول اليكس بعذر تعمله في التحويل عالنت

هتعمل تحويل غير مناظر خارج النطاق الجغرافي بسبب
و تكتب نقل عمل الوالد مثلا تاخد بطاقة الترشيح تعمل بيها تحويل ورقي تاني لعمارة حلوان

Fine ARts
09-08-2012, 11:42 AM
ينفع لأن مجموعك مجبش حلوان بس استنى بعد امتحانات الدور الثاني

gamalmg
09-08-2012, 01:59 PM
ينفع تحول لان مجموعك مجبش حلوان

sh_neweshy
11-08-2012, 03:48 PM
تمام ... شكرا جدا ليكم ... انا ان شاء الله هحول من الانترنت و ربنا يسهل بقى .... و ملحوظة : هندسة الكترونيات منوف طلعت غير مناظرة يعني للأسف مينفعش التحويل منها لهندسة عادية