مشاهدة النسخة كاملة : تحويل لطب اسنان عين شمس

dalia_x
31-07-2012, 03:19 PM
يا جماعة انا جاتلي طب اسنان المنيا عشان جايبة 98.9% و القاهرة و عين شمس بيأخذوا من 99% هو ممكن التحويل لعين شمس؟ و هى بتقبل كام واحد انوا يحول ليها؟ و فى اى اقسام او مواد او اى حاجة بتتلغى عن اللى بيحولوا؟
حسبى الله و نعم الوكيل فى التنسيق اللى زى وشهم.

koki`
31-07-2012, 04:27 PM
انا زيك بالظبط نفس المجموع و التنسيق و عايز تحول عين شمس برده
فيه حاجة اسمها تحويل اليكترونى بيبقى على النت من موقع التنسيق بس بعد ما تنسيق المرحلة التانية ما يخلص تقريباً مش متأكد غالباً هيتقبل ان شاء الله
لو متقبلش فيه تحويل ورقى و ده تقريباً بيبقى بمبلغ كده و شوية اجراءات و ورق و بنتنقل برده
ان شاء الله خير نستنى بس لما الاليكترونى ده يفتح

dalia_x
31-07-2012, 04:36 PM
إن شاء الله احنا الاتنين نروح عين شمس.
و انا اللى كنت محتارة طب بشرى ولا اسنان اهو مش جايبة بشرى و الحمد لله لحقت اسنان على الشعرة ههههه تنسيق استغفر الله العظيم.

نور 2222
01-08-2012, 01:57 PM
انا برده طب اسنان المنيا بش مش عارف احول عين شمس ولا القاهرة

koki`
01-08-2012, 02:23 PM
و انا بردو و الله كنت محتار اوى بين طب و اسنان بس الحمد لله ربنا رحمنى من الحيرة بقى و ان شاء الله خير
نور انا هاحول عين شمس عشان اقربلى بصراحة و كمان رحت شفتها لقيتها نضيفة كده و جديدة و اعرف ناس دخلوها قالولى كويسة جداً و التعليم ممتاز فقلت اتكل على الله بقى و اختارها فى التحويل

small star
02-08-2012, 01:16 PM
ياجماااااااااااااااعة انا كمان نفس المشكلة بس انا جالى اسنان اسكندرية علشان التوزيع الجغرافى لانى من البحيرة و انا عااايزة احول لعين شمس لأنى سمعت انها افضل اييه رأيكم ؟؟ و ان شاء الله التحويل الاكترونى بعد نتيجة المرحلة التانية و يارب نبقا كلنا ف اسنان عين شمس وانا عرفت معلومات ان الكلية واخدة لغاية دلوقتى تقريبا 162 طالب تقريبا

Shrouk Nabil
18-09-2012, 05:04 PM
ينفع تحولي عادي لو انتي من القاهره