مشاهدة النسخة كاملة : جااالى احبااااااااط

اسماء هاشم
09-08-2012, 11:45 AM
السلام عليكم
انا كنت متحمسه جداااا لاقتصاد وسياسه وخصوصا انى جايبه السنه دى علمى 95 وراحه ادبى ان شاء الله بس كلام الناس عنها احبطنى حاسه انى لو دخلتها هاخد شهاده واقعد جنب الحيط مش هعرف احقق بها طمووووحى بعد الطب والهندسه مفيش :(

akram999a
09-08-2012, 11:59 AM
فى كليات تانية كتيرر اووى ممكن تعملى بيها حاة وتحقق طموحك شوفى اعلام والسن وتجارة وتجارة انجليزى شوفى الكلية الا ممكن تفيدك ونتى تفيديها وادخليها وتوكلى على الله

احمد حسن محمد قاسم
10-08-2012, 11:05 AM
اى كلية انتى تحبيها ادخليها واعلمى ان الله لايضيع اجر المحسنين

عبدالله سامى1
14-08-2012, 04:58 PM
المهم انتي تكوني مقتنعه بالحاجه الي انتي حبه انا بحب ادب وربنا وفقني ودخلته علي ان في ناس كتير قلولي انه ملهاش شغل بس انا بقوليكي الرزق ده بتاع ربنا صح..........

eslam mohsen ali
15-08-2012, 11:46 PM
السلام عليكم
كلية سياسة واقتصاد كلية واقسم بالله ملهاش اى 30 لازمه فى مصر اولا انت بتدرسى نظريات سياسة لا تنفع تتطبق فى الواقع فى مصر ....ثانيا انت بتخرج منها لازم يكون عندك وسطة كبيرة جدددددددددددددددددا

اهم شئ تدخله المجال 1-الا انت حبها وليس الناس وتكونى انت حاسها هتنجح فيها
2-يجب ان تدخلى مجال انت قادرة عليه معنويا ونفسيا وماديا بمعنى معنويا ونفسيا ده من عندك انت اما ماديا هذه المسالة بتبقى عند الاب بمعنى مثال ذلك دلوقتى انت هاتقولى انى سوف ادخل تجارة انجليزى علشان يبقى شكلى حلوة بين الناس وابقى بنت لايوجد مثله ...أتوقفك دقيقة حتى تفكره كيف يدفع ابوك 12.000جنية فى السنة أليس هذا ظلم ....
فى النهاية ادعو لكى ان الله يوفقك فى حياتك وأخرتك