مشاهدة النسخة كاملة : اقتراحات سليم طارق #2

سليم طارق
12-08-2012, 04:35 PM
اقامة قسم خاص للالعاب
ترك المنتدي بلا ارسال طلب التفعيل
اقامة قسم خاص ومميز لأرشاد الأعضاء فمثلا ليه العضو يقعد يدور ساعة علي اللي عاوزه فمثلا انا عاوز موضوع عن البرمجه يجي المشرف ويكتبله اللينكات ومثلاً عاوز موضوع عن البرامج يجي المشرف ويكتبله اللينكات وهكذا
اقامة قسم خاص للبرامج فيحتوي القسم علي تنزيل البرامج و أخر لشرح البرامج وهكذا..
اقامة تقييم للمشرف فلماذا يجب ان يكون المشرف لا يقل عن 200 مشاركه يجب جعل المشرف لا يقل عن 60 مشاركه لاضافة فرص للناس وحثهم علي المشاركه في المنتدي
شكر الأعضاء الذي تعدي مشاركتهم 30 مشاركه لحثهم علي التقدم
واجدد طلبي باقامة قسم خاص لطلبات الأعضاء ويكون طريقة عمله سهله فيكون في كل قسم موضوع خاص لطلبات الأعضاء والاستفسارات
شكر الأعضاء الذي ساعدوا الأعضاء الجدد ووجهوهم كل اسبوع في الشريط العام للحث علي زيادة المجهود
عمل تقييم كل 10 أيام فيكون هناك تقييم عام لكل الأعضاء،وهناك تقييم للأعضاء الجدد،وهناك تقييم للأعضاء المجتهدين،وهناك تقييم للأعضاء القديرين والخبراء وهكذا للحث علي زيادة المجهود المشاركات
ايقاف المشاركات التي لا داعي لها فمثلا تدخل علي الموضوع تلاقي واحد كاتب اي كلام او حاطط صوره زي صلي علي النبي ومفيش مشاركه في الموضوع او اي حاجه ليها علاقه بالموضع انا مابقلش مانصليش علي النبي او اي حاجه دينيه بالأخص لكن انا بقول الأشياء التي لا داعي لها بالموضوع والعضو الذي يفعل ذلك ينذر ثلاث مرت واذا فعلها مرة رابعة توقف عضويته 2 يوم
تكريم الأعضاء القدامي في المتدي كل شهر في الشريط العام
وللموضوع بقيه في يوم تاني

صوت العقل
15-08-2012, 03:55 PM
ان شاء الله يتم مناقشة اقتراحات حضرتك ..
جزاكم الله خيرا .. شكرا للمجهود ..