مشاهدة النسخة كاملة : مواقف و حواديت
AHMEDHOLZ 15-08-2012, 05:07 PM السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
سلامي لجميع أعضاء المنتدى الكرام :)
فكرة الموضوع ده ببساطة أن كل واحد يحكي موقف طريف حصل معاه سواء في الدراسة أو غيرها
أو يحكي قصة مربعة حصلت معاه بجد ( من غير تأليف )
أنا هبقي أحكي موقف حصل معايا بس ابدأوا أنتو الأول :d
مناجاةُ النجاةَََِ 15-08-2012, 05:20 PM موقف طريف " كان عندي 4 او 5 سنين و خالي سمير بييجي يزورنا مكنش متزوج ف الوقت دا ..كل ما ييجي اجري عليه و احضنه و يقعدني ع رجله .. كنت احب العب معاه و وف يوم كنت بلعب ف رقبته و ايدي جت ع تفاحة ادم " وهنا كانت الصاعقة" قولتله يا لهووووووي يا خاااااااااااالو فـ لقمة و اقفة ف زورك يالهوي اجيبلك مية و لا اعمل ايه .. و انا شغالة الله ينور عمالة ادوس عليها عشان يبلعها .. و الرجل يقولي بطلي هبل لقمة ايه؟؟ اه يا إلهي كان موقف تحفة و ف نفس السنة خطب و كانت مصيبة بالنسبة لي عشان كنت متعشمة اني هتجوزه لما اكبر و زعلت اوي اوي و بكيت و خلاص حبيبي راح مني " معلش كلام اطفال" و ف يوم جه مع خطيبته يزورونا و طبعا مرضتش اسلم عليها و قعدت مكشرة و سيبتهم و روحت ف البلكونة زعلانة و اقول جوايا " ازاي تجوز واحدة مش لابسة طرحة" ف الوقت دا مكنتش محجبة .. و اطلع فيها عيوب الدنيا .. لحد ما استسلمت للأمرالواقع و الحمد لله .. خالي سمير " الي مسمياه ميير " بحبه و بيحبني جدا و دلوقتي عقلت و بحب زوجته و اولاده و بيحبوني و الحمد لله ..
AHMEDHOLZ 16-08-2012, 02:39 AM موقف طريف " كان عندي 4 او 5 سنين و خالي سمير بييجي يزورنا مكنش متزوج ف الوقت دا ..كل ما ييجي اجري عليه و احضنه و يقعدني ع رجله .. كنت احب العب معاه و وف يوم كنت بلعب ف رقبته و ايدي جت ع تفاحة ادم " وهنا كانت الصاعقة" قولتله يا لهووووووي يا خاااااااااااالو فـ لقمة و اقفة ف زورك يالهوي اجيبلك مية و لا اعمل ايه .. و انا شغالة الله ينور عمالة ادوس عليها عشان يبلعها .. و الرجل يقولي بطلي هبل لقمة ايه؟؟ اه يا إلهي كان موقف تحفة و ف نفس السنة خطب و كانت مصيبة بالنسبة لي عشان كنت متعشمة اني هتجوزه لما اكبر و زعلت اوي اوي و بكيت و خلاص حبيبي راح مني " معلش كلام اطفال" و ف يوم جه مع خطيبته يزورونا و طبعا مرضتش اسلم عليها و قعدت مكشرة و سيبتهم و روحت ف البلكونة زعلانة و اقول جوايا " ازاي تجوز واحدة مش لابسة طرحة" ف الوقت دا مكنتش محجبة .. و اطلع فيها عيوب الدنيا .. لحد ما استسلمت للأمرالواقع و الحمد لله .. خالي سمير " الي مسمياه ميير " بحبه و بيحبني جدا و دلوقتي عقلت و بحب زوجته و اولاده و بيحبوني و الحمد لله ..
ههههههههههه صعب عليا خالك و الله
ربنا يباركله هو و زوجته و أولاده و يباركلك إن شاء الله
يلا بانتظار المزيد من المواقف الجميلة ^_^
*تائبة فى رحاب الله* 16-08-2012, 03:13 AM مرة وانا كنت صغيرة لسة مدخلتش المدرسة كدة بسنة
وكنا فى رمضان بردة ووالدتى كانت بتاخدنى انا واخويا يكبرنى بعامين المسجد ونصلى هناك وكان مكان النساء فوق والرجال تحت طبعا والدى بيصلى هو واصحابه تحت وباقى الناس ووالدتى بتصلى فوق واحنا معاها
انا واخويا طبعا لقينا الاحذية(اعزكم الله ) مفروش كدة رحنا منزلنها من ع الجزامة
ووقفنا ع السلم انا ازقل ع الناس وهم بيصلوا واخويا يرمى من الشبابيك
بجد كان موقف لا نحسد عليه بعد ياعينى مالناس خلصوا صلاة
امام المسجد مسك الميكروفون ونده وقال اللى عاوز حذاءه يطلع ياخده من برة
وممنوع اصطحاب الاطفال وخاصة العيال كذا..........
AHMEDHOLZ 16-08-2012, 05:18 AM مرة وانا كنت صغيرة لسة مدخلتش المدرسة كدة بسنة
وكنا فى رمضان بردة ووالدتى كانت بتاخدنى انا واخويا يكبرنى بعامين المسجد ونصلى هناك وكان مكان النساء فوق والرجال تحت طبعا والدى بيصلى هو واصحابه تحت وباقى الناس ووالدتى بتصلى فوق واحنا معاها
انا واخويا طبعا لقينا الاحذية(اعزكم الله ) مفروش كدة رحنا منزلنها من ع الجزامة
ووقفنا ع السلم انا ازقل ع الناس وهم بيصلوا واخويا يرمى من الشبابيك
بجد كان موقف لا نحسد عليه بعد ياعينى مالناس خلصوا صلاة
امام المسجد مسك الميكروفون ونده وقال اللى عاوز حذاءه يطلع ياخده من برة
وممنوع اصطحاب الاطفال وخاصة العيال كذا..........
ههههههههههه ربنا يجازيهم خير على قوة التحمل دي
أهم حاجة أنه منع اصطحاب الأطفال هههههههه
بانتظار المزيد من المواقف و القصص
مريم السباعى. 16-08-2012, 05:31 AM ههههه لاالموضوع تحفة بجد وخوصا الناس الى كتبت والله فكرتنا بمواقف الواحد ساعات خلاص بيحس انه نسها
بمائنهم بقا ذكرو ايام هما وصغيرن وكدة انا حقولكم على موقف حصل انا وصغيرة كنت تقريبا فى رابعة ابتدائى وكان عندنا استاذ لسة جاى جديد وبصراحة يمكن كنت من احسن الاستاذة الى شفتهم اصل اغلب استاذتنا كان وشدادشويا بس هو كان استاذ كويس جدا وكان يخلينا نقوم ونتكمل وساسعات فى الحصص الفاضية يقولنا لى بيحب يغنى يقوم يغنلنا والى بيحب يمثل يقوم يمثل والكلام دة
انا بقا كنت بعشق التمثيل موت قلتله سا مستر انا عايزة اقوم امثل
والله يا جماعة مهو فشربس بجد قمت مثلت دور كان معلق معغايا قوى ان وحدة بتعرف من صاحب جوزها ا جوزها بيخونها وهى تتصدم ويدخل جوزها فى الوقت دة وتقوم طرده وتعقد تبكى
هو طبعا الاستاذ كان متوقع حمثله سبستول مثلا ولا حاجة زى كدة ورحت مثلت الحكاية الى قلتلكو عليها وبكيت بجد واسا حسيت ان الكل اندمج معايا قوى
لحد ملقيت عيون الاستاذ لمعت حسيت انه حيبكىبجد رحت فصلت مرة وحدة وانا بقا وقلتلو هو حضرتك حتدمع بجد دة تمثيل بس والله وكل الفصل بقا ضحك ضحك
وبدل جو الدرما بقا كوميدى على الاخر
بس بصراحة هو قلى من ساعتها كلمة قلى يا اشرقت انتى حتبقى مبدعة بجد وتلميذة موهوبة بس بلاش الدرما دى قوى اختارى حاجة بنوتبتى حلوة على سن كدة
بس بجد عمرى محنسا الاستاذ دة ياريت كل الاستاذة يبقو يشجعو تلميذهم كدة
إليزابيث 16-08-2012, 06:40 AM أنا هحكي على موقف
أنا لما كنت صغيرة أنا واختي كنا ايه رجالة عصابات يعني فإيه وحدة صحبتي أدي ضربتني فرحت قلت لأختي قلتلي تعالي يا بت ورحنا فتنا عالبنت دي على اساس انا احنا هنلعب معاها ونزلنا تحت شوية جمب بيتهم واختي ضربتها ورفعتها كإنها سوبر مان ف الحيطة كده بس البنت طلعت تبكي لمامتها فإحنا كنا رايحين نمشي فمامتها طلعت من البلكونة وزعقتلنا وهنا جه دوري انا وهو الردح واشتغلت اردحلها و اقولها مش عمارتكو دي عشان تمشونا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه والله الواحد لو قعد يفتكر المواقف مش هتخلصش
مناجاةُ النجاةَََِ 16-08-2012, 07:27 AM مرة وانا كنت صغيرة لسة مدخلتش المدرسة كدة بسنة
وكنا فى رمضان بردة ووالدتى كانت بتاخدنى انا واخويا يكبرنى بعامين المسجد ونصلى هناك وكان مكان النساء فوق والرجال تحت طبعا والدى بيصلى هو واصحابه تحت وباقى الناس ووالدتى بتصلى فوق واحنا معاها
انا واخويا طبعا لقينا الاحذية(اعزكم الله ) مفروش كدة رحنا منزلنها من ع الجزامة
ووقفنا ع السلم انا ازقل ع الناس وهم بيصلوا واخويا يرمى من الشبابيك
بجد كان موقف لا نحسد عليه بعد ياعينى مالناس خلصوا صلاة
امام المسجد مسك الميكروفون ونده وقال اللى عاوز حذاءه يطلع ياخده من برة
وممنوع اصطحاب الاطفال وخاصة العيال كذا..........
يادي الخيبة يا تائبة .. حد يعمل كدا برضو؟؟:o
امال الهانم اللي رمت الشباشب و حطت بدالها المصاحف تعملوا فيها ايه؟؟:d :bosyht9:
سبحانك ربي ع دي عقول و ع دي اطفال
مريم السباعى. 16-08-2012, 07:48 AM ب تعرفه انى انا اول وحدة اتخلص من الببزازة لوحدى ورمتها من الشباك ومن ساعتها تتحطش فى بقى تانى برغم طبعا اتفطمت متاخر بعد سنيتن ونصف اخر العنقود بقا
*تائبة فى رحاب الله* 16-08-2012, 03:21 PM يادي الخيبة يا تائبة .. حد يعمل كدا برضو؟؟:o
امال الهانم اللي رمت الشباشب و حطت بدالها المصاحف تعملوا فيها ايه؟؟:d :bosyht9:
سبحانك ربي ع دي عقول و ع دي اطفال
هنعمل ايه .....
مصااااااحف :o لا كويس ان احنا معملناش كدة:d
الاطفال دى حاجة اعوذ بالله ...الواحد بيفتكر مواقف
ميتصورش انه عمل كدة....بس بردة احسن أيــــــــآم
shahd. 16-08-2012, 04:15 PM نااااااايس توبيك :022yb4:
فى مرة من المرات
كنت بمزرعة عمى اتمشى لوحدى بعيد عن الناس
كنت اتمشى وعامله فيها رومنسية واغني :d اطلع الصوت العذب
وامشي
وامشى
لحد ماوصلت لماطور المزرعة(الآله اللي تخلي الميه تصب على الشجر)
سكت فجأة حسيت كأن احد يمشي وراي
سكت شويهhttp://l.yimg.com/qn/alfrasha/up/19864053011870540154.gif
في صوت غريب
شويه وبصيت ورايا
والاقى في كلب
متنح كدا وبيتامل فيا قوى :o
اتاريه كان يمشي وراي من وقت ما طلعت من البيت
عمرى ما انسااه كان لونه كموني تقريبا وعيونه كبار وهوحجمة كبير
يماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااه
واجرى بقى واصوت فينك يا عمى
يماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااه
والكلب بيجرى ورايا
http://i1.makcdn.com/m002/alfrasha/imagesNew/smilies/042.gif
مش عارفه ماااله
وانا اجرى واجرى لحد ماوصلت لهم
عمى بقى قعد يناديه مش عارفه قاله ايه
اتاريه كلب المزرعة
والظاهر كان عاوز يلعب معايا
وقعدوا يقرولى قراان كنت مخضوضه جدااا:(
وبعدين استلموني تعليقات وضحكhttp://l.yimg.com/qn/alfrasha/up/2122023431783868718.gif
AHMEDHOLZ 16-08-2012, 06:24 PM ههههه لاالموضوع تحفة بجد وخوصا الناس الى كتبت والله فكرتنا بمواقف الواحد ساعات خلاص بيحس انه نسها
بمائنهم بقا ذكرو ايام هما وصغيرن وكدة انا حقولكم على موقف حصل انا وصغيرة كنت تقريبا فى رابعة ابتدائى وكان عندنا استاذ لسة جاى جديد وبصراحة يمكن كنت من احسن الاستاذة الى شفتهم اصل اغلب استاذتنا كان وشدادشويا بس هو كان استاذ كويس جدا وكان يخلينا نقوم ونتكمل وساسعات فى الحصص الفاضية يقولنا لى بيحب يغنى يقوم يغنلنا والى بيحب يمثل يقوم يمثل والكلام دة
انا بقا كنت بعشق التمثيل موت قلتله سا مستر انا عايزة اقوم امثل
والله يا جماعة مهو فشربس بجد قمت مثلت دور كان معلق معغايا قوى ان وحدة بتعرف من صاحب جوزها ا جوزها بيخونها وهى تتصدم ويدخل جوزها فى الوقت دة وتقوم طرده وتعقد تبكى
هو طبعا الاستاذ كان متوقع حمثله سبستول مثلا ولا حاجة زى كدة ورحت مثلت الحكاية الى قلتلكو عليها وبكيت بجد واسا حسيت ان الكل اندمج معايا قوى
لحد ملقيت عيون الاستاذ لمعت حسيت انه حيبكىبجد رحت فصلت مرة وحدة وانا بقا وقلتلو هو حضرتك حتدمع بجد دة تمثيل بس والله وكل الفصل بقا ضحك ضحك
وبدل جو الدرما بقا كوميدى على الاخر
بس بصراحة هو قلى من ساعتها كلمة قلى يا اشرقت انتى حتبقى مبدعة بجد وتلميذة موهوبة بس بلاش الدرما دى قوى اختارى حاجة بنوتبتى حلوة على سن كدة
بس بجد عمرى محنسا الاستاذ دة ياريت كل الاستاذة يبقو يشجعو تلميذهم كدة
فكرتيني لما كنت في أولى ابتدائي ، كان في عندنا مدرسة بتعمل معانا مسابقات و حاجات زي كده ، و كنا بنلعب ألعاب جميلة ، كانت أيام حلوة
يا ريت فعلاً يكون فيه نماذج زي المدرس بتاعك ده
و شكراً على مرورك ^_^
AHMEDHOLZ 16-08-2012, 06:26 PM أنا هحكي على موقف
أنا لما كنت صغيرة أنا واختي كنا ايه رجالة عصابات يعني فإيه وحدة صحبتي أدي ضربتني فرحت قلت لأختي قلتلي تعالي يا بت ورحنا فتنا عالبنت دي على اساس انا احنا هنلعب معاها ونزلنا تحت شوية جمب بيتهم واختي ضربتها ورفعتها كإنها سوبر مان ف الحيطة كده بس البنت طلعت تبكي لمامتها فإحنا كنا رايحين نمشي فمامتها طلعت من البلكونة وزعقتلنا وهنا جه دوري انا وهو الردح واشتغلت اردحلها و اقولها مش عمارتكو دي عشان تمشونا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه والله الواحد لو قعد يفتكر المواقف مش هتخلصش
هههههههههههههههه حلوة رجال عصابات دي ، صعب عليا البنت هههههههه
أنا ملاحظ إن كل المواقف لازم حد بيتأذي فيها هههههههه
AHMEDHOLZ 16-08-2012, 06:27 PM يادي الخيبة يا تائبة .. حد يعمل كدا برضو؟؟:o
امال الهانم اللي رمت الشباشب و حطت بدالها المصاحف تعملوا فيها ايه؟؟:d :bosyht9:
سبحانك ربي ع دي عقول و ع دي اطفال
هههههههههههههههه حرام عليكم بجد :o
AHMEDHOLZ 16-08-2012, 06:29 PM نااااااايس توبيك :022yb4:
فى مرة من المرات
كنت بمزرعة عمى اتمشى لوحدى بعيد عن الناس
كنت اتمشى وعامله فيها رومنسية واغني :d اطلع الصوت العذب
وامشي
وامشى
لحد ماوصلت لماطور المزرعة(الآله اللي تخلي الميه تصب على الشجر)
سكت فجأة حسيت كأن احد يمشي وراي
سكت شويهhttp://l.yimg.com/qn/alfrasha/up/19864053011870540154.gif
في صوت غريب
شويه وبصيت ورايا
والاقى في كلب
متنح كدا وبيتامل فيا قوى :o
اتاريه كان يمشي وراي من وقت ما طلعت من البيت
عمرى ما انسااه كان لونه كموني تقريبا وعيونه كبار وهوحجمة كبير
يماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااه
واجرى بقى واصوت فينك يا عمى
يماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااه
والكلب بيجرى ورايا
http://i1.makcdn.com/m002/alfrasha/imagesNew/smilies/042.gif
مش عارفه ماااله
وانا اجرى واجرى لحد ماوصلت لهم
عمى بقى قعد يناديه مش عارفه قاله ايه
اتاريه كلب المزرعة
والظاهر كان عاوز يلعب معايا
وقعدوا يقرولى قراان كنت مخضوضه جدااا:(
وبعدين استلموني تعليقات وضحكhttp://l.yimg.com/qn/alfrasha/up/2122023431783868718.gif
كلب كموني و ضخم :o
طيب كويس أنه طلع كلب المزرعة هههههه
شكراً على المرور
AHMEDHOLZ 18-08-2012, 04:32 PM يلا فين الشباب ؟ مقالوش و لا قصة لحد دلوقتي
إليزابيث 20-08-2012, 05:57 AM ده موقف حصل معايا وانا ف اولى اعدادي :
مرة كنت ف بلد بابا عند جدو و كده يعني فبيت جدو كان بينه وبين بيت عمو طريق بسيط يعني فأنا كنت ف بيت جدو وكنت عايزة اروح بيت عمو فبخاف امشي لوحدي ف الطريق عشان الكلاب فإيه قلت هتشجع وهمشي الطريق بأى فأنا وبمشي فيه كلب جمب بيت عمو فقعد يهوهو عليا انا اتفزعت وايه بقى قلت : اجري يا مجدي ههههه خدتها جري والله نزلت عليا سرعة غريبة كئني سونيـــك وجريت وانا شغالة اعيط و بالصوت العالي لغاية ما فيه شوية عيال طلعو ف بلكونة من صوت الزعيق بتاعي جه عيل أد ركبتي شال مني الكلب وشبشبي كان اتقلع جابهولي ووصلني بيت جدو فإيه بعدين بتصل ببيت جدو أبو ماما فبقولهم اللي حصل معايا اكتشفت ان كلب جيرانهم بردو جري ورا ابن خالي الصغير :)
AHMEDHOLZ 20-08-2012, 03:43 PM ده موقف حصل معايا وانا ف اولى اعدادي :
مرة كنت ف بلد بابا عند جدو و كده يعني فبيت جدو كان بينه وبين بيت عمو طريق بسيط يعني فأنا كنت ف بيت جدو وكنت عايزة اروح بيت عمو فبخاف امشي لوحدي ف الطريق عشان الكلاب فإيه قلت هتشجع وهمشي الطريق بأى فأنا وبمشي فيه كلب جمب بيت عمو فقعد يهوهو عليا انا اتفزعت وايه بقى قلت : اجري يا مجدي ههههه خدتها جري والله نزلت عليا سرعة غريبة كئني سونيـــك وجريت وانا شغالة اعيط و بالصوت العالي لغاية ما فيه شوية عيال طلعو ف بلكونة من صوت الزعيق بتاعي جه عيل أد ركبتي شال مني الكلب وشبشبي كان اتقلع جابهولي ووصلني بيت جدو فإيه بعدين بتصل ببيت جدو أبو ماما فبقولهم اللي حصل معايا اكتشفت ان كلب جيرانهم بردو جري ورا ابن خالي الصغير :)
ايه حكاية الكلاب معاكو ههههههههه
معلش أزمة و عدت
يلا بانتظار المزيد من حكايتكم الجميلة :)
إليزابيث 21-08-2012, 04:57 AM أنا عايزة احكي موقف حصل معايا النهاردة ف الملاهي :( :
انا كنت واقفة مستنية اركب الساقية فإيه الستات فوق بعض والله ففيه وحدة منتقبة معاها بنتها الصغيرة الست دي قعدت تزق ف الستات لغاية ما طلعت ووقفت ف اول الطابور ونسيت بنتها انا فجأة ببص جمبي ملقتش البنت والله دورت عليها وسط الستات وانا معرفهاش البنت دي لغاية ملقتها وقعة ومش باينة وكانت هتموت والله من كتر الخنقة والزحمة فشديت البنت وشلتها رغم انها تقيلة وانا بدوخ لما بشيل اي حاجة تقيلة شلتها والله كئني سوبر مان عشان مامتها تتشوفها اصلها كانت بتدور عليها فجأة امها تلاقي البنت طلعت من غير الشبشب فقعدت تزعق وتوجه كلامها وزعيقها ليا كئني ضيعتهولها ونسيت خالص ان بنتها كانت هتموت والله فأنا لقيت فردة شبشب وطيت وجبتهالها رغم ان كان ممكن يدوسوني الستات دول والله واديت الفردة لمامتها راحت قلتلي فين الفردة التانية بزعيق قلتلها وانا مالي دي بنتك انتي و انتي سيبتيها ده كفاية ان انا طلعتهالك راحت اشتغلت تزعق يعني هتروح بفردة وحدة لو سمحتي شوفيهالها قلتلها لأ مش هوطي واموت عشان خاطر شبشب حضرتك وبعدين اشتغلت تزق فينا و ف الستات وتوسع بقوة وتقول حاسبو الشبشب ايه مفيش ف قلوبكو رحمة !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ما انتي اللي سيبتي بنتك ؟؟!!!!!! اللي غاظني انها منتقبة؟؟!!!!! انا مكنتش مستنية منها كلمة شكر بس على الأقل مكنتش مستنية كلمة بجاحة :( :(
إليزابيث 21-08-2012, 04:59 AM مستنيين صاحب التوبيك يحكي ؟!!!!!!!!!!
AHMEDHOLZ 21-08-2012, 04:05 PM أنا عايزة احكي موقف حصل معايا النهاردة ف الملاهي :( :
انا كنت واقفة مستنية اركب الساقية فإيه الستات فوق بعض والله ففيه وحدة منتقبة معاها بنتها الصغيرة الست دي قعدت تزق ف الستات لغاية ما طلعت ووقفت ف اول الطابور ونسيت بنتها انا فجأة ببص جمبي ملقتش البنت والله دورت عليها وسط الستات وانا معرفهاش البنت دي لغاية ملقتها وقعة ومش باينة وكانت هتموت والله من كتر الخنقة والزحمة فشديت البنت وشلتها رغم انها تقيلة وانا بدوخ لما بشيل اي حاجة تقيلة شلتها والله كئني سوبر مان عشان مامتها تتشوفها اصلها كانت بتدور عليها فجأة امها تلاقي البنت طلعت من غير الشبشب فقعدت تزعق وتوجه كلامها وزعيقها ليا كئني ضيعتهولها ونسيت خالص ان بنتها كانت هتموت والله فأنا لقيت فردة شبشب وطيت وجبتهالها رغم ان كان ممكن يدوسوني الستات دول والله واديت الفردة لمامتها راحت قلتلي فين الفردة التانية بزعيق قلتلها وانا مالي دي بنتك انتي و انتي سيبتيها ده كفاية ان انا طلعتهالك راحت اشتغلت تزعق يعني هتروح بفردة وحدة لو سمحتي شوفيهالها قلتلها لأ مش هوطي واموت عشان خاطر شبشب حضرتك وبعدين اشتغلت تزق فينا و ف الستات وتوسع بقوة وتقول حاسبو الشبشب ايه مفيش ف قلوبكو رحمة !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ما انتي اللي سيبتي بنتك ؟؟!!!!!! اللي غاظني انها منتقبة؟؟!!!!! انا مكنتش مستنية منها كلمة شكر بس على الأقل مكنتش مستنية كلمة بجاحة :( :(
معلش ، متندميش أبداً على عمل الخير ، و ثوابك عن ربنا إن شاء الله
AHMEDHOLZ 21-08-2012, 04:08 PM مستنيين صاحب التوبيك يحكي ؟!!!!!!!!!!
أنا مستني بس أفتكر حكاية حلوة عشان تعجبكم :blush:
|