مشاهدة النسخة كاملة : لو سمحتم اللى فى الجامعات والمعاهد دية يدخل <مودرن اكاديمى - طيبة - العاشر من رمضان>

ahmed-r
22-08-2012, 01:17 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

اولا السلام عليكم

لو سمحتم انا جايب 78% علمى رياضة

وان شاء الله نويت على حاسبات ومعلومات قسم علوم حاسب خاصة وعايز اخيركم ما بين كام كلية

وقولوى انهم افضل من حيث المستوى الدراسى والاعتماد والتدريب الصيفى والاحترام وياريت محدش يتشدد للكلية اللى هو فيها يعنى لو شايف فيها عيوب يقولهالى وميخبهخاش عنى

وهما <مودرن اكاديمى --العاشر من رمضان -- طيبة >

يعنى مثلا اسمع ومحدش يزعل منى بس والله بسمع كده وعايز اتأكد منكم انى مودرن اكاديمى حاسبات ومعلومات مستواها مش زى الهندسة والطلاب بيشربوا .... سواء طلاب او طالبات والامن شايفهم وعادى واخر قلة ادب محدش يزعل منى بس والله ده اللى سمعته واترعبت لانى بالمنظر ده انا مش هتعلم وكنت ناوى اخليها رغبة اولى فياريت لو غلط تصححولى المعلومة ولو صح اكدوها ولو هى كده فعلا هل مستواها التعليمى حلو اصلى لو مستواها حلو يبقى الواحد يستحمل ويبعد عن كل اللى فيها

ومثلا بسمع انى طيبة بيقدم لطلاب كومبيوتر ساينس تدريبات صيفية فى افضل شركات ومستواها الدراسى حلو جدا هل ده صح ولا .....

وكذلك العاشر بسمع انى مستواها جيد جداااااا

فأرجو المساعدة وايضاح مميزات وعيوب كل واحدة فيهم لانى بجد محتار جدا وخايف جدااااااااااااا وهل تنصحونى بأى معهد تانى حاسبات ومعلومات قسم علوم حاسب

tarek eno
22-08-2012, 01:40 PM
انا و الله معرفش حاجة عنهم و حضرتك بتقارن بين اتنين و على موضوع مودرن ده هو انا لسه هدخل اولى هندسة متصدقش اى حاجة تتقال خالص الا لما تشوف لأن فى ناس بتقولك دى فى المعادى تبقى زبالة دول بيبوظوا الدنيا خالص و الله انا فى اتنين صحابى داخلينmust
و استنى رد الاعضاء و لكن ارجو ان يكون من دلائل و وقائع ملموسة و ليس رأى شخصى

ahmed-r
22-08-2012, 10:34 PM
شكرا جدا لأهتمامك ومبروك لدخولك اولى هندسة وربنا يوفقك واعذرنى بجد انا مش قصدى اكره حد فى جامعته بس فعلا ده اللى سمعته بس عن حاسبات ومعلومات ولكن هندسة الله اعلم ونصيحة بجد روح الكلية واسأل الطلبة وحط تحت الطلبة دية الف خط وليس اى احد من الاداريين عن المستوى الدراسى ..............
علشان تتأكد قبل ما تقدم لانى

بجد الموضوع مش لعبة وعلشان كده نفسى حد يرد عليا قبل ما كتب الرغبات

وشكرا مرة اخرى لاهتمام حضرتك

secret11
23-08-2012, 09:41 AM
انا في علوم حاسب العاشر اول سنة ليا السنة دي... مجموعها السنة دي 84% فشوف حاجة من التانيين بقى

محجدى
24-08-2012, 12:46 PM
حبيبى ابنى ذيك راحت مننا العاشر وطيبة واخبار اليوم

محجدى
24-08-2012, 12:47 PM
اسال واعرفلى عن اكاديمية السادات

ahmed-r
24-08-2012, 04:02 PM
حبيبى ابنى ذيك راحت مننا العاشر وطيبة واخبار اليوم

العاشر ماشى لكن طيبة ومدورن اكاديمى انا سألهم وقالوا نازلين مرحلة ثالثة يبقى ازاى بقى راحوا وانا بكلم عل حاسبات مش هندسة ياريت لو سمحت الرد علشان كده انا مش فاهم اى حاجة وبجد قلقت جدااااا

Seif Albaz
24-08-2012, 05:21 PM
العاشر من رمضان احسن حاجه ومتسالش عن اي حاجه علشان بيقولولي برضه نفس الكلام علي العاشر انا نزلت بنفسي ورحتها مشاء الله روووووووووووووعه !! انزل عدي علي المعاهد شوف بنفسك !! ومش هتتاكد برضه الا من حد في المعهد وانت واثق فيه يقولك بالظبط ايه الي بيحصل ....