مشاهدة النسخة كاملة : المشكلة انى الواحد فينا ياخد الدسية واوراقة .وفاكر انوا هيقدم

mohamed_hussein.1995
26-08-2012, 07:08 PM
الحكاية دة مشكلة ... انى ناس كتير اوى اوى اوى اوى اوى ....راحت انهارداة جامعة القاهرة ... ويقوللهم مفيش تقديم الا لما موقع الكلية يفتح التنسيق الداخلى :006et4:

وناس اكتر واكتر راحت حلوان وقلولهم انى فى اوراق الى يها اسماء بكشوفات المترشيحين للكلية لسة مجتش .... ومفيش تقديم انهاردة :006et4:

دة احلى حاجة فى الحكومة المصرية ومصر و وزارة التعليم العالى المصرية

انت تعرف انى يعتبر مفيش حد قدم انهاردة ههههههه :pانتوا بتكلموا فى اية يا جماعة مصر دة ام الدنيا

DreamChaser
26-08-2012, 08:18 PM
فعلا انا النهاردى رحت جامعة القاهرة علشان اشوف اه الحكاية بالظبط و برضو قالولى نفس الكلام
امتى نخلص من حكاية التقديم ديه !!
لو سمحت انا كان عندى استفسار و ارجو الرد
هو ازاى اعرف ان موقع التنسيق الداحلى الى موجود فى موقع كلية الاداب ان التفتح لانى لما ادخل على موقع الكلية موجود فى اخر الصفحة (التنسيف الداخلى لاقسام الكلية) و لما ادوس عليها بيجبلى صفحة و يقول اكتب اسمك و الفرقة الى انا فيها و لما اكتب اسمى و اختار الفرقة الاولى بيقول (لاتوجد بيانات خاصة بهذا الاسم)!
ممكن حد يوضحلى؟؟؟

mohamed_hussein.1995
26-08-2012, 08:23 PM
فعلا انا النهاردى رحت جامعة القاهرة علشان اشوف اه الحكاية بالظبط و برضو قالولى نفس الكلام
امتى نخلص من حكاية التقديم ديه !!
لو سمحت انا كان عندى استفسار و ارجو الرد
هو ازاى اعرف ان موقع التنسيق الداحلى الى موجود فى موقع كلية الاداب ان التفتح لانى لما ادخل على موقع الكلية موجود فى اخر الصفحة (التنسيف الداخلى لاقسام الكلية) و لما ادوس عليها بيجبلى صفحة و يقول اكتب اسمك و الفرقة الى انا فيها و لما اكتب اسمى و اختار الفرقة الاولى بيقول (لاتوجد بيانات خاصة بهذا الاسم)!
ممكن حد يوضحلى؟؟؟

هى لسة فى لخبطة شوية فى اللينك وهما اكيد بيضبطوا الحوار دة ... واعتقد انو اصلا من نفس اللينك دة الى هو (موقع تنسيق لاقسام الكلية ) الى هو فى موقع كلية الاداب جامعة القاهرة ....بس لسة لما يخصلوا هتفتح هتلاقى كلام تانى فى اللينك غير اكتب اسم اسمك واختار الفرقة ... تمام

DreamChaser
27-08-2012, 06:10 PM
شكرا جزيلا و جزاك الله خير