مشاهدة النسخة كاملة : مين هنا اداب جغرافيا

mohamed_hussein.1995
16-09-2012, 11:32 PM
مين : اداب جغرافيا جامعة القاهرة

NOURAN_MOON
17-09-2012, 03:13 PM
انا كاتبة اداب جغرافيا رغبة اولى
فى اداب اسكندرية
بس للأسف النتيجة مظهرتش لسة والتقديم منعرفش امتى
ولا حتى الدراسة بدأت
البهاوات فى الكلية عاملين اضراب شامل

mohamed_hussein.1995
17-09-2012, 03:59 PM
زينا برضو كان فى اضراب ومكنش فى حد بيخش اصلا الجامعة عشان الموظفين قفلوا الباب الرئيسى وكل ابواب الجامعة

احمد هشام مجدى
20-09-2012, 12:31 PM
وانا كمان يا نور كاتب جغرافيا رغبة اولى
فى جامعة اسكندرية

mariam allam
20-09-2012, 10:54 PM
هو ممكن دلوقتي التحويل لاداب جغرفيا ولا التحويل اتقفل خلاص ؟؟
جامعه القاهره مش اسكندريه

mohamed_hussein.1995
21-09-2012, 12:08 AM
هو ممكن دلوقتي التحويل لاداب جغرفيا ولا التحويل اتقفل خلاص ؟؟
جامعه القاهره مش اسكندريه

التحويل مفتوح لقسم الجغرافيا ... هتروحى لمكتب الشئون من المبنى من جوة وتقولى عاوزة مدام عزة .... عشان هى للاسف الكل فى الكل هناك ومسيطرة .....وبعد كدة هتعملى طلب ورقى وهتحولى على طول ... بس مدام عزة دة رخمة شوية ..فلو قالتلك انتى طالبة مهملة قولى اه عشان تخلصى معاها ... اصل انا يوم ما روحت عشان اعرف انا فى قسم اية . كانت بتقلى انتا طالب مهمل ..وعيد الطابور تانى ..اعيد الطابور تانى ..تقلى انتا طالب مهمل عيد تانى ...لما اتخنقت منها ... ومش عارف اية الاهمال فى كدة ... واحد عايز يعرف هو فى قسم اية ...

mariam allam
21-09-2012, 12:19 PM
اه منا للاسف اتعاملت معاها :(
بس اصل انا جالي يوناني والصراحه خايفه منه جدا وحابه احول جغرفيا بس قلقانه منه بردو
طب انت عرفت حاجه عن القسم يعني نظام الدراسه صعب ولا سهل وكله حفظ ولا في عملي و يوم السبت دا ان شاء الله لما اروح هيكون ف تحويل ولا قفل خلاص ؟ ولو حولت هياخد وقت وهستنا نتيجه بقى وكدا ولا على طول لاني مش عايزه اضيع محاضرات

mohamed_hussein.1995
21-09-2012, 01:29 PM
اه منا للاسف اتعاملت معاها :(
بس اصل انا جالي يوناني والصراحه خايفه منه جدا وحابه احول جغرفيا بس قلقانه منه بردو
طب انت عرفت حاجه عن القسم يعني نظام الدراسه صعب ولا سهل وكله حفظ ولا في عملي و يوم السبت دا ان شاء الله لما اروح هيكون ف تحويل ولا قفل خلاص ؟ ولو حولت هياخد وقت وهستنا نتيجه بقى وكدا ولا على طول لاني مش عايزه اضيع محاضرات

بصى يا مريم ... انا اتكلمت مع ناس فى سنة رابعة .. وطمنونى جدا من الجغرافيا وقسم سهل وجميل وفية علمى ونظرى .. وبننزل تدريب فى سنة اولى لاى شركة نختارها .. وندرب على المساحة ... والى طمنى اكتر واكتر ..انى مستقبلها روعة ... ومطلوب جدا المجال دة ..لان المساحة بتدخل فى كل حاجة .. فممكن نشتغل فى مساحات البترول و مساحات المبانى .. وحجات اكتر واكتر .... وانا بنصحك بجد لو انتى محتارة انك تدخلى القسم دة ... ولو عايزة تعرفى اى حاجة انا موجود هنا (مشرف القسم )

mariam allam
21-09-2012, 01:37 PM
طب لو نزلت يوم السبت هينفع احول ولا ايه معلش ؟؟؟
وهو بمقابله شخصيه ؟ وليه شروط ولا لأ ؟

mohamed_hussein.1995
21-09-2012, 01:55 PM
طب لو نزلت يوم السبت هينفع احول ولا ايه معلش ؟؟؟
وهو بمقابله شخصيه ؟ وليه شروط ولا لأ ؟

هو حاليا التحويل اتقفل .... بس اعتقد تقدرى تحولى عشان قسم جغرافيا لسة مكتفاش من الاعداد ... وهو من غير اى شروط ومن غير اى مقابلة .... اهم حاجة تروحى لمدام عزة بكل احترام ووقار وانهيار وحزن ..هههههههه .... عشان ترضى تكلف خاطرها وتحولك ... اصل دة انسانة مش طبيعية ابدا :stickjo4::stickjo4:

mariam allam
21-09-2012, 02:05 PM
ماشي :d :d
شكرا انا هروح بكره ان شاء الله ويارب الاقي ينفع احول :)

mohamed_hussein.1995
21-09-2012, 02:38 PM

على فكرة اول محاضرة يوم الاحد ... فحولى تخلصى الموضوع بكرة ..عشان هنبدا الدراسة الفعلية .. والمحاضارت من اول يوم الاحد الجاى

mohamed_hussein.1995
21-09-2012, 02:43 PM

على فكرة اول محاضرة يوم الاحد ... فحولى تخلصى الموضوع بكرة ..عشان هنبدا الدراسة الفعلية .. والمحاضارت من اول يوم الاحد الجاى

mariam allam
21-09-2012, 04:24 PM
ماشي ان شاء الله
هو التحويل يعني ممكن ياخد اكتر من يوم ؟